Tweak Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Haha. Förvånad man blir när det är Vice som dragit på sig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Men noobs, you just got vice-rolled. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Haha. Förvånad man blir när det är Vice som dragit på sig det. Haha jag tänkte kommentera det, men lät bli. Så sant. Han e bra söt han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Hahah att du blev så nojjig... Skulle ju bara skoja med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Hahah att du blev så nojjig... Skulle ju bara skoja med dig. Nojjig? Jag tog bara förgivet att det var antingen virus eller att du blev hackad, så jag slutade skriva med dig. Ville bara veta om någon visste vad det var och ifall det var virus - hur man undvek det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Roligt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) Roligt värre. Så tar du en print där jag för en gångs skull ligger sist :/ Iaf, roligt. Vi vann mot bättre motstånd på nuke och det glädde/gladde(?) mig. Dels så spelade vi riktigt bra, vi fick inte så många kills eller var överlägsna, men all taktik och hur vi genomförde den och fullföljde var enormt bra. Det har jag tidigare inte sett av oss. Ni kanske inte märkte något ioförsig. På senare delen har vi faktiskt börja vinna mer och mer, mycket roligt. Fick även 1 av kvällens 3 knivningar. --- Vill spela nu! Redigerad 21 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) När jag StellHell började spela och jag slutade tjura blev det riktigt kul, och bra gick det. 9 - 0 i rundor = kick btw Redigerad 21 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Jag är på lite CS-spelande ikväll någon gång efter nio. Holla at me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Jag är på lite CS-spelande ikväll någon gång efter nio. Holla at me. Hur länge? Jag ska iväg, men vill spela med dig när jag kommer hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Hur länge? Jag ska iväg, men vill spela med dig när jag kommer hem! Från 21:00 till 09:00. Lan, yo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Från 21:00 till 09:00. Lan, yo. Samma här, men kan nog undvara en stund åt lite GTAsajten-lir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) När jag och JSHC har tråkigt brukar vi köra aim_maps *Insert random smiley* Redigerad 21 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 När jag och JSHC har tråkigt brukar vi köra aim_maps *Insert random smiley* Såklart tog du screen när jag lagt av med det seriösa Matcherna slutade ju hur som helst 13-3 och 13-2 eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Såklart tog du screen när jag lagt av med det seriösa Matcherna slutade ju hur som helst 13-3 och 13-2 eller något Jepp! 13-3 actually. På både aim_mapsen. Jak klade hest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 <gäsp> Nu är jag vaken. Lir idag, uppesittarfredag ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 <gäsp> Nu är jag vaken. Lir idag, uppesittarfredag ju! Qouad och P-C var på lan. Dom skulle hunnit med 1-2 lir bara. Gof. är borta. Kladdis är hos Johanna. N00dles svarar aldrig för han är aldrig på. Karatemorfar är i sälen. Räven är borta. R8N är, ja, han är... Återstår bara jag, tossie, JSHC och du. Antagligen skulle en av oss också gå senare. Så... Iallfall! Hoppas på något idag dock. ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Jag är på att lira lite adda mig Tidis93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Qouad och P-C var på lan. Dom skulle hunnit med 1-2 lir bara. Gof. är borta. Kladdis är hos Johanna. N00dles svarar aldrig för han är aldrig på. Karatemorfar är i sälen. Räven är borta. R8N är, ja, han är... Återstår bara jag, tossie, JSHC och du. Antagligen skulle en av oss också gå senare. Så... Iallfall! Hoppas på något idag dock. ?? Vi spelade faktiskt igår, jag, quouad, tossie, hew och någon annan. tror det blev att dom vann med 16-13 eller något sådant, riktigt jämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 N00dles svarar aldrig för han är aldrig på. Har svårt att spela på vardagar pga WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts