Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Roligt värre.

Så tar du en print där jag för en gångs skull ligger sist :/

Iaf, roligt. Vi vann mot bättre motstånd på nuke och det glädde/gladde(?) mig. Dels så spelade vi riktigt bra, vi fick inte så många kills eller var överlägsna, men all taktik och hur vi genomförde den och fullföljde var enormt bra. Det har jag tidigare inte sett av oss. Ni kanske inte märkte något ioförsig. På senare delen har vi faktiskt börja vinna mer och mer, mycket roligt.

Fick även 1 av kvällens 3 knivningar.

---

Vill spela nu!

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<gäsp>

Nu är jag vaken. Lir idag, uppesittarfredag ju! :shifty:

Qouad och P-C var på lan. Dom skulle hunnit med 1-2 lir bara. Gof. är borta. Kladdis är hos Johanna. N00dles svarar aldrig för han är aldrig på. Karatemorfar är i sälen. Räven är borta. R8N är, ja, han är... Återstår bara jag, tossie, JSHC och du. Antagligen skulle en av oss också gå senare. Så... -_-

Iallfall! Hoppas på något idag dock. ??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Qouad och P-C var på lan. Dom skulle hunnit med 1-2 lir bara. Gof. är borta. Kladdis är hos Johanna. N00dles svarar aldrig för han är aldrig på. Karatemorfar är i sälen. Räven är borta. R8N är, ja, han är... Återstår bara jag, tossie, JSHC och du. Antagligen skulle en av oss också gå senare. Så... :shifty:

Iallfall! Hoppas på något idag dock. ??

Vi spelade faktiskt igår, jag, quouad, tossie, hew och någon annan. tror det blev att dom vann med 16-13 eller något sådant, riktigt jämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor