Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Okej...riktigt kul ikväll.

Lagom seriöst när vi vann ganska enkelt över något ... utländskt ... lag.

"Fagerhult, det låter lite som rödluvan"

Första körde vi mot ett bättre lag. Höll ännu en gång emot trycket ganska bra. Mycket pga våran import HASLIE.

Annars var det kul.

zao1wj2prg57.png

0lkzk90nnnt4.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skapa onlineserver, hur? sv_lan 0 innan Create Game eller efter jag skapat?

Går det att köra över Hamachi (den har prioriterat mitt riktiga LAN-IP istället för Hamachi tidigare, så att Bubbli inte kunde ansluta via Hamachi)

Source det gäller, men det gör väl ingen skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul lir idag, speciellt två sista då det var mycket jämna matcher.

Alltid lika mysigt att sitta i vent med stell o kicken btw. StellHell skulle tydligen köpa en Bääjl. :)

Ja, gick faktist väldigt bra idag. Speciellt dom 2 sista matcherna. Surt bara att Kicken lagga ur ett par gånger.

Och vent är skoj, min sims4 ägning på lilleplutten var underbar. F.ö. så snackar Qouad Oicksswenska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, gick faktist väldigt bra idag. Speciellt dom 2 sista matcherna. Surt bara att Kicken lagga ur ett par gånger.

Och vent är skoj, min sims4 ägning på lilleplutten var underbar. F.ö. så snackar Qouad Oicksswenska.

Haha ja, men det jämnade ut sig på slutet, då en av deras stack.

...nu är jag äfterbläjven med :)

Edit: Så kan det gå...

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant. Det var riktigt synd när jag kunde acat alla vid bananen och så laggar man ur. Men vi vann ju den till slut ändå, så jag är glad. Alltid himla roligt med jämnt motstånd. Vent är skoj också. Jag qouad och stellhell är alltid kvar i vent flera timmar efter matcherna och har kul. Riktigt fun :) . The sims-ägningen var ju underbar. Skrattade flera gånger.

Vill du bli medlem i våran familj? :cry:

BÄJL! VILL NI KÖPA EN BÄJL!

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor