kicken Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Jag är la också med vid 00, frågan är hur bra jag spelar vid den tidpunkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Spelar ingen roll hur länge eller hur bra. Hojta till på MSN runt 00.10-15 så svarar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Spelar ingen roll hur länge eller hur bra. Hojta till på MSN runt 00.10-15 så svarar jag. Ska bli. Så jävla trött idag så jag ska sova snart, bara jag ätit. Kommer antagligen bli en sen natt just därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 (redigerad) Okej...riktigt kul ikväll. Lagom seriöst när vi vann ganska enkelt över något ... utländskt ... lag. "Fagerhult, det låter lite som rödluvan" Redigerad 13 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Okej...riktigt kul ikväll. Lagom seriöst när vi vann ganska enkelt över något ... utländskt ... lag. "Fagerhult, det låter lite som rödluvan" Kicken har bara haft sex med sin mamma.. Oseriöst som fan i slutet, men skoj för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Okej...riktigt kul ikväll. Lagom seriöst när vi vann ganska enkelt över något ... utländskt ... lag. "Fagerhult, det låter lite som rödluvan" Första körde vi mot ett bättre lag. Höll ännu en gång emot trycket ganska bra. Mycket pga våran import HASLIE. Annars var det kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Kicken har bara haft sex med sin mamma.. Oseriöst som fan i slutet, men skoj för det. Kanske snarare skoj, just därför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Skapa onlineserver, hur? sv_lan 0 innan Create Game eller efter jag skapat? Går det att köra över Hamachi (den har prioriterat mitt riktiga LAN-IP istället för Hamachi tidigare, så att Bubbli inte kunde ansluta via Hamachi) Source det gäller, men det gör väl ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Blir det något lir idag? Sitter passivt och väntar på minst 2 till för lite 3on3. 5on5 skulle dock vara perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Kul lir idag, speciellt två sista då det var mycket jämna matcher. Alltid lika mysigt att sitta i vent med stell o kicken btw. StellHell skulle tydligen köpa en Bääjl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Kul lir idag, speciellt två sista då det var mycket jämna matcher. Alltid lika mysigt att sitta i vent med stell o kicken btw. StellHell skulle tydligen köpa en Bääjl. Ja, gick faktist väldigt bra idag. Speciellt dom 2 sista matcherna. Surt bara att Kicken lagga ur ett par gånger. Och vent är skoj, min sims4 ägning på lilleplutten var underbar. F.ö. så snackar Qouad Oicksswenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Ja, gick faktist väldigt bra idag. Speciellt dom 2 sista matcherna. Surt bara att Kicken lagga ur ett par gånger. Och vent är skoj, min sims4 ägning på lilleplutten var underbar. F.ö. så snackar Qouad Oicksswenska. Haha ja, men det jämnade ut sig på slutet, då en av deras stack. ...nu är jag äfterbläjven med Edit: Så kan det gå... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/img109/fittstellpower.jpg Redigerad 16 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Ja, gick faktist väldigt bra idag. Speciellt dom 2 sista matcherna. Surt bara att Kicken lagga ur ett par gånger. Och vent är skoj, min sims4 ägning på lilleplutten var underbar. F.ö. så snackar Qouad Oicksswenska. Sant. Det var riktigt synd när jag kunde acat alla vid bananen och så laggar man ur. Men vi vann ju den till slut ändå, så jag är glad. Alltid himla roligt med jämnt motstånd. Vent är skoj också. Jag qouad och stellhell är alltid kvar i vent flera timmar efter matcherna och har kul. Riktigt fun . The sims-ägningen var ju underbar. Skrattade flera gånger. Vill du bli medlem i våran familj? BÄJL! VILL NI KÖPA EN BÄJL! Redigerad 16 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Orka ha roligt utan mig, jävla ballongförsäljare. Idag ska jag spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Orka ha roligt utan mig, jävla ballongförsäljare. Idag ska jag spela. Inte jag. Ska lägga mig klockan 10 ända tills torsdag Så du kan ta min plats, oh yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) Spelade med lite kompisar idag. Såhär gick det när motståndarna körde pistolrunda, 4on4. ...så skönt att bara stå och spraya och lotta ner allihop Tog hela laget själv 2 gånger, btw. Redigerad 17 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Jag och DimpZ hade tråkigt. http://img296.imageshack.us/my.php?image=lolsia7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Om någon vill lira nångång adda mitt acc " Tidis93 " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Haha ja, men det jämnade ut sig på slutet, då en av deras stack. ...nu är jag äfterbläjven med Edit: Så kan det gå... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/img109/fittstellpower.jpg Tror det här blir min första titt i den här tråden. Måste bara säga att det där var ganska roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Tror det här blir min första titt i den här tråden. Måste bara säga att det där var ganska roligt.. -- Är det här något skit liknande "Är det du på dessa bilder?!" som går på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts