Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Så det finns även folk som gör CS-banor här.

För ungefär 4 år sedan började jag på min första CS bana. För ca 2 år sedan blev den klar! Namnet är de_assault och finns att hämta här.

På senare tid verkar det även ha kommit en annan bana vid namn "de_assault", men det är alltså en annan bana.

Jag har inga screens, tyvärr, men ni får tanka och se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahaahhahahhahahahahhahaha.... cs är det sämsta spel som någonsin gjorts... ja vet att ja kommer få mycket skit för det här men ja förklarar:

första gången jag körde tyckte jag det var asballt och dyngcoola vapen o så... ja sprang in i fiendens bas och typ sköt alla med pistol (som den hjälta jag är :lol: )

nästa gång jag körde hade jag den fetaste kulsprutan, gömde mig bakom ett hörn, väntade in finden och när han kom sköt jag 87387387373873 skott i ryggen på han... han dog inte utan vände sig om och sköt ett skott på mig så jag tvärdog.. detta kan ju hända, men det upprepade sig ungefär 73027532 gånger efter varann,.. då stängde jag av spelet och har aldirg spelat igen... så är det..

P.S. Jag Tål Inte KriTik:!:!:! ^_^:lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahaahhahahhahahahahhahaha.... cs är det sämsta spel som någonsin gjorts... ja vet att ja kommer få mycket skit för det här men ja förklarar:

första gången jag körde tyckte jag det var asballt och dyngcoola vapen o så... ja sprang in i fiendens bas och typ sköt alla med pistol (som den hjälta jag är :lol: )

nästa gång jag körde hade jag den fetaste kulsprutan, gömde mig bakom ett hörn, väntade in finden och när han kom sköt jag 87387387373873 skott i ryggen på han... han dog inte utan vände sig om och sköt ett skott på mig så jag tvärdog.. detta kan ju hända, men det upprepade sig ungefär 73027532 gånger efter varann,.. då stängde jag av spelet och har aldirg spelat igen... så är det..

P.S. Jag Tål Inte KriTik:!:!:! ^_^:lol::lol:

Inte så konstigt om du sprayade med paran :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kör du med rad eller har du en läcka? ser skumt ut? ^_^

som den spammis jag är skriver jag en till post. :lol:

jag skiter i banan prison nu, och jag har även gjort ett nöjesfält som jag inte orkar göra klart... jag orkar heller inte uppdatera hemsidan. :lol: Jag är och förblir nog sådan.

Men iaf så ska jag göra en mod pack, inget med gta vapen dock. Men jag ska se om jag kan fixa modellerna å lite sånt.. inte säkert att de blir sååååååå bra! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor