the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 här, första bilden! http://gsmalbin.gotdns.com/hunter/cs/prison/scentist.jpg Bildarkivet: http://gsmalbin.gotdns.com/hunter/cs/prison ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Ta en titt på min Counter-Strike hemsida (som jag också ska fixa in Half-Life på) Min CS sida! kör du med rad eller har du en läcka? ser skumt ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Så det finns även folk som gör CS-banor här. För ungefär 4 år sedan började jag på min första CS bana. För ca 2 år sedan blev den klar! Namnet är de_assault och finns att hämta här. På senare tid verkar det även ha kommit en annan bana vid namn "de_assault", men det är alltså en annan bana. Jag har inga screens, tyvärr, men ni får tanka och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 tipps: Klicka här för att se tippset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 körde cs i dag de var rätt länge sen ja gjorde det. jag blev så klart hjälte några gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Någon som vill spela nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Laddar CS 1.6 nu... Går i 500kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 om man äger server på cs så skriver alla: STOP CHEATING!! STOP CHEAT YOU IDIOT! BALH BLAH BLAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Det är väl klart om man är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RS__ Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 hahaahhahahhahahahahhahaha.... cs är det sämsta spel som någonsin gjorts... ja vet att ja kommer få mycket skit för det här men ja förklarar: första gången jag körde tyckte jag det var asballt och dyngcoola vapen o så... ja sprang in i fiendens bas och typ sköt alla med pistol (som den hjälta jag är ) nästa gång jag körde hade jag den fetaste kulsprutan, gömde mig bakom ett hörn, väntade in finden och när han kom sköt jag 87387387373873 skott i ryggen på han... han dog inte utan vände sig om och sköt ett skott på mig så jag tvärdog.. detta kan ju hända, men det upprepade sig ungefär 73027532 gånger efter varann,.. då stängde jag av spelet och har aldirg spelat igen... så är det.. P.S. Jag Tål Inte KriTik:!:!:! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 hahaahhahahhahahahahhahaha.... cs är det sämsta spel som någonsin gjorts... ja vet att ja kommer få mycket skit för det här men ja förklarar: första gången jag körde tyckte jag det var asballt och dyngcoola vapen o så... ja sprang in i fiendens bas och typ sköt alla med pistol (som den hjälta jag är ) nästa gång jag körde hade jag den fetaste kulsprutan, gömde mig bakom ett hörn, väntade in finden och när han kom sköt jag 87387387373873 skott i ryggen på han... han dog inte utan vände sig om och sköt ett skott på mig så jag tvärdog.. detta kan ju hända, men det upprepade sig ungefär 73027532 gånger efter varann,.. då stängde jag av spelet och har aldirg spelat igen... så är det.. P.S. Jag Tål Inte KriTik:!:!:! Inte så konstigt om du sprayade med paran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 vill nån spela cs nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 cs är det sämsta spel som någonsin gjorts Kan inte hålla med. CS har regerat med en enorm övervikt i flera år nu. CS är snarare ett av de bästa spelen i hela spelhistorien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Kan inte hålla med. CS har regerat med en enorm övervikt i flera år nu. CS är snarare ett av de bästa spelen i hela spelhistorien. Och Half-Life ett snäpp under skulle va roligt å spela mot dig, å aim:a dig med nån SMG! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/csnerd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 tipps: Klicka här för att se tippset! den använder jag... men heter inte du the_copy-v2 där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 kör du med rad eller har du en läcka? ser skumt ut? som den spammis jag är skriver jag en till post. jag skiter i banan prison nu, och jag har även gjort ett nöjesfält som jag inte orkar göra klart... jag orkar heller inte uppdatera hemsidan. Jag är och förblir nog sådan. Men iaf så ska jag göra en mod pack, inget med gta vapen dock. Men jag ska se om jag kan fixa modellerna å lite sånt.. inte säkert att de blir sååååååå bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 (redigerad) den använder jag... men heter inte du the_copy-v2 där? ja, det gör jag jag blev bannad på den första av xlator Redigerad 28 juni, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 ja, det gör jag jag blev bannad på den första av xlator 3vligt! 03vligt.. jag é gtahunter på ld vi har pratar förut om gtasajten clan? när kommer den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Jag har snart cs för att jag ska köpa half-life pack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Någon som har lust att spela snart ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Min brorsa spelar det precis exakt nu... bredvid mig... coolt... eller... nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts