n00dles Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Hur gör man så man kan tk:a? mp_friendlyfire 1 Redigerad 20 februari, 2008 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Okej, mitt helvete till lillebror har hållt på och fipplat med både STEAM och CSS för mig, och när jag startar CSS så ser jag det här i consolen (det inringade): http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/inqcq0vpi58e.JPG Och min fråga är - har han lagt in fusk? Eller är det där bara något annat kommando? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Han har troligtvis lagt in binds eller liknande, det är inget du kan bli bannad för, iallafall inte VAC, plus att servern måste ha på sv_cheats 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Han har troligtvis lagt in binds eller liknande, det är inget du kan bli bannad för, iallafall inte VAC, plus att servern måste ha på sv_cheats 1 Bara jag inte blir bannad eller blir misstänkt för att använda det så är det väl okej. Vart kan han ha lagt dom, om man vill ta bort dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Bara jag inte blir bannad eller blir misstänkt för att använda det så är det väl okej. Vart kan han ha lagt dom, om man vill ta bort dom? Titta i din config Annars, så är det nog binds, och du kan inte bli bannad för dem. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Är det någon som vill vara med på någon random pcw just nu? Vi är fyra, men vill ha in en till. Vi är äckligt trevliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 En och en halv timme försent. Har inte lirat på något år, så ringrostig som fan. Fick dock igång Steam för någon timme sedan, drog 5 HS med Scouten på de_dust2 första rundan med den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 (redigerad) En och en halv timme försent. Har inte lirat på något år, så ringrostig som fan. Fick dock igång Steam för någon timme sedan, drog 5 HS med Scouten på de_dust2 första rundan med den.. Tjena du. Vi kommer vara uppe länge till. Släng en kommentar på Qouads eller min msn så är du på! Redigerad 7 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Alla idioter drar bara från pcw' när man söker low+ lululu. Vi testade 5st olika, och efter ~8 rundor lämnar dem pga nollade. :S Sämst. aja, (CSS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) Alla idioter drar bara från pcw' när man söker low+ lululu. Vi testade 5st olika, och efter ~8 rundor lämnar dem pga nollade. :S Sämst. aja, (CSS) Om ni nollar alla 8 raka kanske ni ska söka högre än low? edit: eh, 3on2 med stell. Gick väl "sådär". Redigerad 8 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) Åh vad härlig kväll med er igår Så roligt det var att spela. Inte upplevt det på länge nu. Smygstartade ju redan vid 7, men då jag och tossie skulle dra bort så slutade vi ganska snabbt. Jag kom hem vid halv 12 och vi började spela igen då. Qouad, Tossie (som var med efter 01:00 eller 02:00), Godfather, JSHC och StellHell. Herregud vad nervös jag var när plötsligt Stell skulle spela med oss. Dom andra skrattade naturligtvis sjukt mycket, haha. Well, han kommer in och var allmänt jättetyst. Vi kör ett par matcher mot bättre motstånd och förlorar, men det gjorde inget så roligt man hade. Hahaha, fanns ett antal riktigt roliga scener. Kommer inte ihåg dom andra, men bl.a där jag stod på B-platå och hade tre kvar. Två tar jag när dom försöker kniva mig sedan tar magasinet på AK:n slut och en kommer precis framför mig med kniven. Jag får panik och vet inte vad jag gör medans han knivar mig Iaf. Sedan börjar det gå bättre mot ett par andra. Riktigt jämna matcher dessutom. Vi körde rätt så mkt bättre sedan också. Sedan började även Stellan komma igång i vent och prata rätt så mycket. Antagligen hade han tagit in ett par öl så han blev mer social ( ). Well, blev ett antal roliga matcher ända tills halv 5, 5-slaget. Måste vi göra om! Kommer ni förresten ihåg denna: SköÖöÖönt gubbar. Redigerad 8 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Kommer ni förresten ihåg denna: SköÖöÖönt gubbar. Kicken fick orgasm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Åh, skulle varit kul att lira med er igår/inatt, men har bara tillgång till laptop och ingen vanlig datormus. Imorgon däremot så kan jag lira, på kvällen och framåt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Om ni ska köra ikväll och har en plats över så kan jag tänka mig att vara med. Det vill säga om jag får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Om ni nollar alla 8 raka kanske ni ska söka högre än low? edit: eh, 3on2 med stell. Gick väl "sådär Yää, Men jag söker och säger low+ - Mid och då nappar alla idioter som är ulow =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Åh vad härlig kväll med er igår Så roligt det var att spela. Inte upplevt det på länge nu. Smygstartade ju redan vid 7, men då jag och tossie skulle dra bort så slutade vi ganska snabbt. Jag kom hem vid halv 12 och vi började spela igen då. Qouad, Tossie (som var med efter 01:00 eller 02:00), Godfather, JSHC och StellHell. Herregud vad nervös jag var när plötsligt Stell skulle spela med oss. Dom andra skrattade naturligtvis sjukt mycket, haha. Well, han kommer in och var allmänt jättetyst. Vi kör ett par matcher mot bättre motstånd och förlorar, men det gjorde inget så roligt man hade. Hahaha, fanns ett antal riktigt roliga scener. Kommer inte ihåg dom andra, men bl.a där jag stod på B-platå och hade tre kvar. Två tar jag när dom försöker kniva mig sedan tar magasinet på AK:n slut och en kommer precis framför mig med kniven. Jag får panik och vet inte vad jag gör medans han knivar mig Iaf. Sedan börjar det gå bättre mot ett par andra. Riktigt jämna matcher dessutom. Vi körde rätt så mkt bättre sedan också. Sedan började även Stellan komma igång i vent och prata rätt så mycket. Antagligen hade han tagit in ett par öl så han blev mer social ( ). Well, blev ett antal roliga matcher ända tills halv 5, 5-slaget. Måste vi göra om! Kommer ni förresten ihåg denna: SköÖöÖönt gubbar. Hade ingen mick isatt den första tiden. Min förra mick var värdelös och sprakade bara, så min WoWguild tvingade mig att ta bort micken annars fick jag inte va i vent. Den micken jag hittade viste jag inte om den funka eller inte. Så om ni minns blev det ett "Hörs jag ellé?" efter typ några rundor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Hade ingen mick isatt den första tiden. Min förra mick var värdelös och sprakade bara, så min WoWguild tvingade mig att ta bort micken annars fick jag inte va i vent. Den micken jag hittade viste jag inte om den funka eller inte. Så om ni minns blev det ett "Hörs jag ellé?" efter typ några rundor. Jaha, då förstar jag. -- Hur som helst, ni som vill vara med ikväll kan adda mig på msn under tiden. Du med n00dles. kicken-@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Lite mer aktivt här pl0x -- Hann med 2 snabba PCW:s idag. En med Stellan och en utan. Det som dock var bra/roligt var att vi var mycket bättre och läckte inte mot ett bättre motstånd och kunde ge dom en bra match. Blev lika som T efter att ledit med 6-3 (MR 12). Som CT ledde vi med 2-0 igen, men ja, det gick som det gick. Trevligt att spela med er iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Lite mer aktivt här pl0x -- Hann med 2 snabba PCW:s idag. En med Stellan och en utan. Det som dock var bra/roligt var att vi var mycket bättre och läckte inte mot ett bättre motstånd och kunde ge dom en bra match. Blev lika som T efter att ledit med 6-3 (MR 12). Som CT ledde vi med 2-0 igen, men ja, det gick som det gick. Trevligt att spela med er iaf Jag hade 9-0 efter två rundor och 9-5 när det var gg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Jag har redan glömt vad det var ni anmärkte på screenshotet. Vad det lottoscout eller när jag HS'a honom på bananen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts