FerkurZ Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Jag skulle söka på fb, finns miljontals trådar om detta.. Det är väl visst vanligt med bildskärmar som klarar 100 hz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Det är väl visst vanligt med bildskärmar som klarar 100 hz? Det som jag tror han menar är att äldre bildskärmar vanligtvis inte klarar av 100hz och jag har en äldre bildskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Dra hem ReForce och lås hz:en på 100hz i 800*600. Works for me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Det finns inte många bilskärmar som klarar 100 Hz, så, glöm det.. Du kanske tänkter på fps eller? Haha dum eller. min dell skärm från 98 klarar 100hz i 800x600 skriv -freq 100 i launch options. Funkar inte med LCD / TFT dock. då får du nöja dig med ~80 hz om du har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Hej! Har haft problem idag med alla servrar och alla spel. När jag går in på en server disconnetctas jag med texten: "Disconnect: Error verifying STEAM UserID Ticket." Har haft det här problemet innan, men då har det funnkat efter några reconnectningar. Men nu vill det bara inte fungera. Lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Hej! Har haft problem idag med alla servrar och alla spel. När jag går in på en server disconnetctas jag med texten: "Disconnect: Error verifying STEAM UserID Ticket." Har haft det här problemet innan, men då har det funnkat efter några reconnectningar. Men nu vill det bara inte fungera. Lösning? Nårra filer du ska ta bort, minns inte vicka dock, men det står på steams hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Nårra filer du ska ta bort, minns inte vicka dock, men det står på steams hemsida Eh, ne. Han ska restarta STEAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Hej! Har haft problem idag med alla servrar och alla spel. När jag går in på en server disconnetctas jag med texten: "Disconnect: Error verifying STEAM UserID Ticket." Har haft det här problemet innan, men då har det funnkat efter några reconnectningar. Men nu vill det bara inte fungera. Lösning? RS steam, funkar inte det så ska du ta bort clientregistry.blob i c:/program/steam eller vart du har den och sedan restarta steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Eh, ne. Han ska restarta STEAM. Nej, de hade rätt. =) Tack för hjälpen. Har ni problem kan ni ta bort dessa tre saker: http://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Var i stockholm kan man köpa CS billigast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Var i stockholm kan man köpa CS billigast? På internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 På internet Vad kostar det över steam då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Vad kostar det över steam då? 1.6 kostar 9.95 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Nej, de hade rätt. =) Tack för hjälpen. Har ni problem kan ni ta bort dessa tre saker: http://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=30 Happ rs:a steam funka för mig hehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 1.6 kostar 9.95 dollar. Fick det gratis med CZ som jag köpt i butik, eller så var det Source-boxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Vad är kommandot för att slippa teambalance? Så att det kan vara 4 cts och 0 ts, liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Vad är kommandot för att slippa teambalance? Så att det kan vara 4 cts och 0 ts, liksom? mp_autoteambalance 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 mp_autoteambalance 0 Tack! Snygg tid du svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Tack! Snygg tid du svarade. Sk1llz ya' know!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Sk1llz ya' know!!1 Hur gör man så man kan tk:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts