JSHC Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) Hitboxarna sitter fel och gubbarna är klumpiga på CSS, det är det som gör att det suger. Samt rekylen då men den är inte lika jobbig som hitboxarna och gubbarna. Redigerad 2 februari, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) Örnens skri Redigerad 2 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Tja, spelar du public så kan jag fattar väll vem som helst att det är P12:or? Hitta bättre serverar istället, Alla svenska serverar sitter det nästan BARA P12:or så .. Men så kanske det inte är på 1.6? Jag spelar inte så mycket, men när jag spelar så spelar jag inte public. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) Jag spelar inte så mycket, men när jag spelar så spelar jag inte public. Hur fan kan det då vara störande att lira? Kan du inte ignorera folk? Fransmän är skit störande, även lirar jag mot dem. Bryr mig inte ett dugg om dem är skit störande, Döda dem istället? @ Kicken >_< Redigerad 2 februari, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Jag har spelat: Counter-Strike: 45.5h Condition Zero: 3.9h Counter-Strike: Source: 0.4h Woho för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Kan man på nått sätt avaktivera så att Internet Explorer inte kommer upp och visar serverns valda hemsida när man joinar i CSS? Jobbigt när sidan innehåller massa flash/quicktime/random skit, speciellt då man har en kass dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Kan man på nått sätt avaktivera så att Internet Explorer inte kommer upp och visar serverns valda hemsida när man joinar i CSS? Jobbigt när sidan innehåller massa flash/quicktime/random skit, speciellt då man har en kass dator Tror inte det går, det är server's "Sida" i början .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Hur fan kan det då vara störande att lira? Kan du inte ignorera folk? Fransmän är skit störande, även lirar jag mot dem. Bryr mig inte ett dugg om dem är skit störande, Döda dem istället? @ Kicken omgwtflulefefes. Nej. Döda är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Fransmän är skit störande I second that. Jag och 2 andra mötte 3 fransmän förut på en public server, jag skadade medans alla andra dödade och ändå vart jag hatad av dom O.o Vet inte hur många gånger jag vart kickad från servern, men många var det iaf, cp fransmän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 (redigerad) Hitboxarna sitter fel och gubbarna är klumpiga på CSS, det är det som gör att det suger. Samt rekylen då men den är inte lika jobbig som hitboxarna och gubbarna. Men det är ju för du har lirat ett hela annat spel innan, stjärtskaft.. Så du tycker alla borde bygga på samma grunder som cs? btw, vart kan man se hur mycket man spelat ett spel på steam ? Redigerad 6 februari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Men det är ju för du har lirat ett hela annat spel innan, stjärtskaft.. Så du tycker alla borde bygga på samma grunder som cs? btw, vart kan man se hur mycket man spelat ett spel på steam ? Nej, men inte ska väl hitboxen sitta nere i bröstet heller? Finns ett kommando som visar hur fel hitboxarna egentligen sitter. Sen frågar ju folk varför man inte gillar det, där har du förklaringen, hitboxar fel och models klumpiga, spelar ingen roll vilka spel man spelat innan, personliga åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 In på beffos ffs ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Men det är ju för du har lirat ett hela annat spel innan, stjärtskaft.. Så du tycker alla borde bygga på samma grunder som cs? btw, vart kan man se hur mycket man spelat ett spel på steam ? Gå in på steam, sen klicka på fliken "Community" så står det hur mkt du spelat "Past two weeks" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Okej, tack..det stod inte har inte spelat på 6 månader. Men hade varit rätt skoj å se ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Jag kan sikta till höger och vänster med musen, men inte upp och ner. Vad har jag råkat ändra för inställning nudå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Bocka av/i nån joystick inställning på settings alt. mouse_ nånting i consolen, kommer inte ihåg vad dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) Epic fail att göra egna normals. Redigerad 9 februari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Hej! Är det nån här som vet hur man får cs att starta i 100hz? Jag har testat att skriva -freq 100 i startalternativen men det funkar inte för mig. Är det nått jag har missat när det gäller startalternativen eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Hej! Är det nån här som vet hur man får cs att starta i 100hz? Jag har testat att skriva -freq 100 i startalternativen men det funkar inte för mig. Är det nått jag har missat när det gäller startalternativen eller så? Det finns inte många bilskärmar som klarar 100 Hz, så, glöm det.. Du kanske tänkter på fps eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Det finns inte många bilskärmar som klarar 100 Hz, så, glöm det.. Du kanske tänkter på fps eller? Min bildskärm klarar av 100hz i 800*600. Så därför vill jag att cs ska starta i 800*600 med 100hz. Varför jag vill det här är enkelt, mer fps to me plx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts