Bullet Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Någon som vet vem Dabro är? IRL polare med han, vart i klan med han ett X antal gånger. Semi-elit snubbe. Mm har mött han för ett tag sen när han spelade med blomstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Mm har mött han för ett tag sen när han spelade med blomstar. Han är fett bra på CS.. Han och hans klan spelade mot Pentagram, (rankade 3 världen då). Dabro var kvar sist mot fyra spelare i Pentagram, och lyckas ta alla. YEAAAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Några GTAsajtare som är sugna på lite CS:Source och har en server? SKRIV HÄR! I wanna play dudes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Några GTAsajtare som är sugna på lite CS:Source och har en server? SKRIV HÄR! I wanna play dudes! Jag spelar CSS, Men har ingen egen Server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Jag spelar CSS, Men har ingen egen Server. Same here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Har visserligen en clanserver men jag vet inte RCON-pw .. Än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Wiiioh, CS-comeback! Har efter intensivt tjatande från mina vänner skaffat CS nu, igen. Dock är det CSS nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Wiiioh, CS-comeback! Har efter intensivt tjatande från mina vänner skaffat CS nu, igen. Dock är det CSS nu. Usch... ladda ner CSP direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Usch... ladda ner CSP direkt. Inget ont om 1.6, meeeen... Lana med kompisar som enbart har CSS > CS 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Usch... ladda ner CSP direkt. CSP suger, epic fail på det. Inte hört något om det sen dom släppte betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 CSP suger, epic fail på det. Inte hört något om det sen dom släppte betan. Må vara, inte bra. Men jag gillar det vansinnigt mycket mer än source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Vad fan är CSP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Vad fan är CSP? Inte säker, men jag sätter mina pengar på http://www.cspromod.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Helt rätt, världens flopp btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Usch... ladda ner CSP direkt. CSP? Den modden suger hästballe =/. -- Några GTAsajtare som känner för lite source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Några GTAsajtare som känner för lite source? Jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 CSP? Den modden suger hästballe =/. -- Några GTAsajtare som känner för lite source? Source? Det spelet suger hästballe =/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Source? Det spelet suger hästballe =/. Tyckte jag med innan, men börjar gilla det nu. Man måste spela det i nån månad innan man börjar uppskatta det. Prova... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Tyckte jag med innan, men börjar gilla det nu. Man måste spela det i nån månad innan man börjar uppskatta det. Prova... Har provat det. Visst, det kanske inte suger hästballe men jämfört med 1.6 så är det ganska jättedåligt imo. Spelet förstörs av grafikkåta P12:or lite också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) Har provat det. Visst, det kanske inte suger hästballe men jämfört med 1.6 så är det ganska jättedåligt imo. Spelet förstörs av grafikkåta P12:or lite också. Tja, spelar du public så kan jag fattar väll vem som helst att det är P12:or? Hitta bättre serverar istället, Alla svenska serverar sitter det nästan BARA P12:or så .. Men så kanske det inte är på 1.6? Redigerad 2 februari, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts