Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Hihihi, well. När jag skrev "va bra det går" så skrev du "Har druckit 5 st starköl, därför jag inte kan spela." ^^ Hade själv druckit lite, men inte lika mycket som dig då. Fast jag kunde spela, strange..

Tror resten som spelade med mig någon timma senare kan hålla med om att jag spelade bättre då, sen hur stor påverkan alkohol har att göra med hur stor man är, hur snabbt man dricker det osv. Men okej, u winz, happy panda?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror resten som spelade med mig någon timma senare kan hålla med om att jag spelade bättre då, sen hur stor påverkan alkohol har att göra med hur stor man är, hur snabbt man dricker det osv. Men okej, u winz, happy panda?

Eller så var det för att ni för en gångs skull kanske mötte rejält motstånd och inte nå randoms från #pcw som publicnickar. Jag och Macke har båda spelat på väldigt hög nivå, antagligen därför vi vann över dig/er. Men according to you skulle ni ju "vinna" över oss direkt, och det såg vi ju hur det gick. Jaja, dra ihop ett gäng på fyra pers när du är nytker, så drar jag och Macke ihop ett gäng. Så kör vi 5on5 någon gång. Vad sägs?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så var det för att ni för en gångs skull kanske mötte rejält motstånd och inte nå randoms från #pcw som publicnickar. Jag och Macke har båda spelat på väldigt hög nivå, antagligen därför vi vann över dig/er. Men according to you skulle ni ju "vinna" över oss direkt, och det såg vi ju hur det gick. Jaja, dra ihop ett gäng på fyra pers när du är nytker, så drar jag och Macke ihop ett gäng. Så kör vi 5on5 någon gång. Vad sägs?

Skulle nog kunna fixa ihop några från BrutalCS adminkår, men vet inte när. Om ni nu spelat på "Väldigt" hög nivå, hur kommer det sig att man inte hört talas om er?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle nog kunna fixa ihop några från BrutalCS adminkår, men vet inte när. Om ni nu spelat på "Väldigt" hög nivå, hur kommer det sig att man inte hört talas om er?

Okej då, Hög nivå är och ta i. Inte samma nivå som t.ex Fnatic och c.o men iallafall på semi-nivå. Och varför vi inte är kända? Well, vi spelade seriöst för ungefär 2-3 år sedan.

Men visst, dra ihop BCS-admins så kör vi någon dag. Det blir väl bra. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du vem aizern är? fragline vann dh 2004. Han spelade jag med när vi 2 fortfarande spelade seriöst. ingen av mig å aizern gör det längre :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej då, Hög nivå är och ta i. Inte samma nivå som t.ex Fnatic och c.o men iallafall på semi-nivå. Och varför vi inte är kända? Well, vi spelade seriöst för ungefär 2-3 år sedan.

Men visst, dra ihop BCS-admins så kör vi någon dag. Det blir väl bra. :lol:

Aight, då förstår jag :whistling: Semi-pro delen var inte jättestor osv för 2-3 år sedan så det förklarar det :naughty: Samt att jag inte höll koll på det då, eftersom jag då lirade med low-mid fast jag egentligen var mid-high (Orkade bara inte leta bättre klan eftersom jag var så bra vän med de jag spelade med :D

Har väl hört namnet Aizern någon gång, dock inte så jag vet direkt vem det är sådär, men Fragline vet jag vilka det är så, visst :)

-----

Funderar på att börja spela lite seriöst igen, så om några mid-high/high spelare vill dra ihop en klan eller om ni behöver spelare så kan ni ju säga till :lol:

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorrn ska jag få tillbaka mitt cs:anthologhy (vet inte om jag stavade rätt) som en kompis lånade och sedan slarvade bort men nu ska jag alltså få tillbaka det men jag vet inte var cd keyen är och jag och en kompis ska lana på fredag vad ska jag göra, tror ni jag kan få en ny av Valve eller nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorrn ska jag få tillbaka mitt cs:anthologhy (vet inte om jag stavade rätt) som en kompis lånade och sedan slarvade bort men nu ska jag alltså få tillbaka det men jag vet inte var cd keyen är och jag och en kompis ska lana på fredag vad ska jag göra, tror ni jag kan få en ny av Valve eller nåt?

Du kan inte få ny.. ?

Och dum som du är och lånar ut det för du fan i mig skylla dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så det är alltså kört eller?och ja,jag vet att det var dumt att låna ut det

Det är fortfarande reggat på ditt steamaccount. hihi

EDIT: Från gk.se, lol

GK har beslutat att plocka bort dig från Stammis Jr då du i dagsläget verkar ha

andra prioriteringar än att spela o ha kul på våra servrar.

Detta innebär att du inte får spela med Jr taggen o att du inte ska va

i Jr venten.

//Mvh Knaggen

...skönt. Vill ha hjälp att sluta spela där, admins är elaka. :rolleyes:

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor