Gof Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Det låter svårt Det var det ju, han hade alltid tre killar med sig, minst =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Hihihi, well. När jag skrev "va bra det går" så skrev du "Har druckit 5 st starköl, därför jag inte kan spela." ^^ Hade själv druckit lite, men inte lika mycket som dig då. Fast jag kunde spela, strange.. Tror resten som spelade med mig någon timma senare kan hålla med om att jag spelade bättre då, sen hur stor påverkan alkohol har att göra med hur stor man är, hur snabbt man dricker det osv. Men okej, u winz, happy panda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Tror resten som spelade med mig någon timma senare kan hålla med om att jag spelade bättre då, sen hur stor påverkan alkohol har att göra med hur stor man är, hur snabbt man dricker det osv. Men okej, u winz, happy panda? Eller så var det för att ni för en gångs skull kanske mötte rejält motstånd och inte nå randoms från #pcw som publicnickar. Jag och Macke har båda spelat på väldigt hög nivå, antagligen därför vi vann över dig/er. Men according to you skulle ni ju "vinna" över oss direkt, och det såg vi ju hur det gick. Jaja, dra ihop ett gäng på fyra pers när du är nytker, så drar jag och Macke ihop ett gäng. Så kör vi 5on5 någon gång. Vad sägs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Woho, vi körde idag och vann. Var kul. Tweak var med en match också, han var trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Woho, vi körde idag och vann. Var kul. Tweak var med en match också, han var trevlig. Jag är gärna med igen, var tvungen att kila pga italienskaläxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Nu kommer vi bugga dig på MSN varenda kväll, men det har du ingenting emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Vilken server spelar ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Vilken server spelar ni på? beffo lawl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 beffo lawl OMFG,, LOLZ!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Så jävla träligt att det jämt är tomt på beffo. Vi borde göra den till en liten GTASajten-server egentligen, där alla som spelar 1.6 iallafall är inne och spelar lite då och då. Snälla folket, alla som ser detta, connecta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Eller så var det för att ni för en gångs skull kanske mötte rejält motstånd och inte nå randoms från #pcw som publicnickar. Jag och Macke har båda spelat på väldigt hög nivå, antagligen därför vi vann över dig/er. Men according to you skulle ni ju "vinna" över oss direkt, och det såg vi ju hur det gick. Jaja, dra ihop ett gäng på fyra pers när du är nytker, så drar jag och Macke ihop ett gäng. Så kör vi 5on5 någon gång. Vad sägs? Skulle nog kunna fixa ihop några från BrutalCS adminkår, men vet inte när. Om ni nu spelat på "Väldigt" hög nivå, hur kommer det sig att man inte hört talas om er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Skulle nog kunna fixa ihop några från BrutalCS adminkår, men vet inte när. Om ni nu spelat på "Väldigt" hög nivå, hur kommer det sig att man inte hört talas om er? Okej då, Hög nivå är och ta i. Inte samma nivå som t.ex Fnatic och c.o men iallafall på semi-nivå. Och varför vi inte är kända? Well, vi spelade seriöst för ungefär 2-3 år sedan. Men visst, dra ihop BCS-admins så kör vi någon dag. Det blir väl bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Skulle nog kunna fixa ihop några från BrutalCS adminkår, men vet inte när. Om ni nu spelat på "Väldigt" hög nivå, hur kommer det sig att man inte hört talas om er? Vet du vem aizern är? fragline vann dh 2004. Han spelade jag med när vi 2 fortfarande spelade seriöst. ingen av mig å aizern gör det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Men du fuskar ju bullet? Redigerad 28 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Okej då, Hög nivå är och ta i. Inte samma nivå som t.ex Fnatic och c.o men iallafall på semi-nivå. Och varför vi inte är kända? Well, vi spelade seriöst för ungefär 2-3 år sedan. Men visst, dra ihop BCS-admins så kör vi någon dag. Det blir väl bra. Aight, då förstår jag Semi-pro delen var inte jättestor osv för 2-3 år sedan så det förklarar det Samt att jag inte höll koll på det då, eftersom jag då lirade med low-mid fast jag egentligen var mid-high (Orkade bara inte leta bättre klan eftersom jag var så bra vän med de jag spelade med Har väl hört namnet Aizern någon gång, dock inte så jag vet direkt vem det är sådär, men Fragline vet jag vilka det är så, visst ----- Funderar på att börja spela lite seriöst igen, så om några mid-high/high spelare vill dra ihop en klan eller om ni behöver spelare så kan ni ju säga till Redigerad 28 januari, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Imorrn ska jag få tillbaka mitt cs:anthologhy (vet inte om jag stavade rätt) som en kompis lånade och sedan slarvade bort men nu ska jag alltså få tillbaka det men jag vet inte var cd keyen är och jag och en kompis ska lana på fredag vad ska jag göra, tror ni jag kan få en ny av Valve eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Imorrn ska jag få tillbaka mitt cs:anthologhy (vet inte om jag stavade rätt) som en kompis lånade och sedan slarvade bort men nu ska jag alltså få tillbaka det men jag vet inte var cd keyen är och jag och en kompis ska lana på fredag vad ska jag göra, tror ni jag kan få en ny av Valve eller nåt? Du kan inte få ny.. ? Och dum som du är och lånar ut det för du fan i mig skylla dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Du kan inte få ny.. ? Och dum som du är och lånar ut det för du fan i mig skylla dig själv. så det är alltså kört eller?och ja,jag vet att det var dumt att låna ut det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) så det är alltså kört eller?och ja,jag vet att det var dumt att låna ut det Det är fortfarande reggat på ditt steamaccount. hihi EDIT: Från gk.se, lol GK har beslutat att plocka bort dig från Stammis Jr då du i dagsläget verkar ha andra prioriteringar än att spela o ha kul på våra servrar. Detta innebär att du inte får spela med Jr taggen o att du inte ska va i Jr venten. //Mvh Knaggen ...skönt. Vill ha hjälp att sluta spela där, admins är elaka. Redigerad 28 januari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Någon som vet vem Dabro är? IRL polare med han, vart i klan med han ett X antal gånger. Semi-elit snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts