Mathias Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 vilken version av Half Life måste man ha för att lira CS? Det räcker med att gå till affären och köpa det. Dvs. du behöver inte ha half life innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Det räcker med att gå till affären och köpa det. Dvs. du behöver inte ha half life innan. men CS är väl gratis om man laddar ner det och har HL innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Ska vi köra 2 el. 3 då? ...för fler/lag så tror jag att det kommer bli alldeles för få deltagande. ska vi köra någon slags alla möter alla? isf t.ex. 5(alt. 6) lag, sista laget(en) åker ut med näsan före och sedan blir det semi-lottning för resten? Tror ni inte det blir lagom med 5-6 lag á 3? Kan vi få ihop det? Lag om 3 tycker jag låter bra. Vi kan ju köra med vinnar/loser brack. Det tycker jag är bra. vilken version av Half Life måste man ha för att lira CS? Vilken som helst? När jag köpte CS, så köpte jag Half-Life Game Of The Year Edition (Generation?) och fick då med CS, HL och OB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 men CS är väl gratis om man laddar ner det och har HL innan? Nja, CS kostar pengar om du bara har HL-versionen, Titta i 'Games' om det finns Counter-strike under "Not Installed Games" .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Lag om 3 tycker jag låter bra. Vi kan ju köra med vinnar/loser brack. Det tycker jag är bra. Vilken som helst? När jag köpte CS, så köpte jag Half-Life Game Of The Year Edition (Generation?) och fick då med CS, HL och OB skillnaden med 'brack' är att vi väl e lite få lag? eller förklara hur du tänkte, jag kanske tänker fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 skillnaden med 'brack' är att vi väl e lite få lag? eller förklara hur du tänkte, jag kanske tänker fel. Du har nog rätt.. Vi är nog för få lag för att ha brack.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Är ngn med på pcw, snälla D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Är ngn med på pcw, snälla D: Sorry, jobbar just nu.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Sorry, jobbar just nu.. :/ Jahaaa. Okej. Ngn annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 hur updaterar jag mitt hl v1.0?vill nämligen ha steam istället för WON vill ju lira cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Hihi. JSHC är full efter 5 starköl tbh, därför han spelade så dåligt. Han var Sexslikks eller vad han nickade. GL i framtiden, pojke lilla. Redigerad 26 januari, 2008 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Haha...Vi typ smekte lol xD Edit: vad snabb du va nu pKz -.- Redigerad 26 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Hihi. JSHC är full efter 5 starköl tbh, därför han spelade så dåligt. Han var Sexslikks eller vad han nickade. GL i framtiden, pojke lilla. Sa jag att jag var full? Nej.. Hade tagit tillräckligt för att sparka min papperskorg åt helvete när jag skulle pissa förut iallafall.. Redigerad 27 januari, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Är gärna på om ni behöver en till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Är gärna på om ni behöver en till. Du var duktig, det gick skit...men du var betydligt bättre än oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Sa jag att jag var full? Nej.. Hade tagit tillräckligt för att sparka min papperskorg åt helvete när jag skulle pissa förut iallafall.. Hihihi, well. När jag skrev "va bra det går" så skrev du "Har druckit 5 st starköl, därför jag inte kan spela." ^^ Hade själv druckit lite, men inte lika mycket som dig då. Fast jag kunde spela, strange.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Hihihi, well. När jag skrev "va bra det går" så skrev du "Har druckit 5 st starköl, därför jag inte kan spela." ^^ Hade själv druckit lite, men inte lika mycket som dig då. Fast jag kunde spela, strange.. Bortförklaringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jag sköt Tweak som om han vore flugor, små jävla flugor. Hihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jag sköt Tweak som om han vore flugor, små jävla flugor. Hihi! Det låter svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts