Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Ska vi köra 2 el. 3 då? ...för fler/lag så tror jag att det kommer bli alldeles för få deltagande.

ska vi köra någon slags alla möter alla? isf t.ex. 5(alt. 6) lag, sista laget(en) åker ut med näsan före och sedan blir det semi-lottning för resten?

Tror ni inte det blir lagom med 5-6 lag á 3? Kan vi få ihop det?

Lag om 3 tycker jag låter bra.

Vi kan ju köra med vinnar/loser brack.

Det tycker jag är bra.

vilken version av Half Life måste man ha för att lira CS?

Vilken som helst?

När jag köpte CS, så köpte jag Half-Life Game Of The Year Edition (Generation?) och fick då med CS, HL och OB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lag om 3 tycker jag låter bra.

Vi kan ju köra med vinnar/loser brack.

Det tycker jag är bra.

Vilken som helst?

När jag köpte CS, så köpte jag Half-Life Game Of The Year Edition (Generation?) och fick då med CS, HL och OB

skillnaden med 'brack' är att vi väl e lite få lag? eller förklara hur du tänkte, jag kanske tänker fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hihi.

nwwt3ehp2mcl.jpg

JSHC är full efter 5 starköl tbh, därför han spelade så dåligt. Han var Sexslikks eller vad han nickade. GL i framtiden, pojke lilla.

Sa jag att jag var full? Nej..

Hade tagit tillräckligt för att sparka min papperskorg åt helvete när jag skulle pissa förut iallafall..

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sa jag att jag var full? Nej..

Hade tagit tillräckligt för att sparka min papperskorg åt helvete när jag skulle pissa förut iallafall..

Hihihi, well. När jag skrev "va bra det går" så skrev du "Har druckit 5 st starköl, därför jag inte kan spela." ^^ Hade själv druckit lite, men inte lika mycket som dig då. Fast jag kunde spela, strange..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor