Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Haha, speciellt när vi körde i förrgår då jag var helt knäpp på Infan. Ni skulle hört hur arg KM blev :)

Ja, men seriöst.

Man kunde ju fan tro att era morsor satt och spelade. Ni var ju helt jävla fucktard :sick:

Trodde jag skulle bryta ihop av frustration ! :P

nån som vill surfa lite med mig? :rolleyes:

OH, att du vågar utmana mig.

Ojoj

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men seriöst.

Man kunde ju fan tro att era morsor satt och spelade. Ni var ju helt jävla fucktard :rolleyes:

Trodde jag skulle bryta ihop av frustration ! :sick:

När två av dem blev knivade på CW på dust så lackade jag också och började skrika som fan. Jag som hade ansträngt mig så med att vara lugn. :)

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejhej. Kladdis här. Tyckte att det var jätteroligt att spela 2on5, jag och Macke mot Quoad, kicken, gof, karatemorfar och P-C . Eller?

Dock fick vi ingen bra print eftersom folk droppade hit och dit. Men jaja, nog om detta. :sick:

Kul att GTASajten fått upp ögonen för Counter-Strike igen, hoppas att fler vill spela.

Folk som känner att dom vill spela lite seriöst lir kan ju adda min MSN kladdis@sandviken.cc

Tack och hej. Och tack till Felix för att jag fick låna hans GTASajten-account. :rolleyes:

PUSS!

wsaty7qoslwg.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejhej. Kladdis här. Tyckte att det var jätteroligt att spela 2on5, jag och Macke mot Quoad, kicken, gof, karatemorfar och P-C . Eller?

Dock fick vi ingen bra print eftersom folk droppade hit och dit. Men jaja, nog om detta. :)

Kul att GTASajten fått upp ögonen för Counter-Strike igen, hoppas att fler vill spela.

Folk som känner att dom vill spela lite seriöst lir kan ju adda min MSN kladdis@sandviken.cc

Tack och hej. Och tack till Felix för att jag fick låna hans GTASajten-account. :rolleyes:

PUSS!

WOHO! Jag känner ingen pinsamhet att blivit knivad av en elit :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och kicken spelade 2on2 med Kladdis och bullet igår. Stog typ 10-1, då gav vi upp. (jag tror det var de?)

Nu när vi är så många vill jag dra upp cup/turnering igen. Jag kan tom. ta på mig att hålla i det denna gång, bara det blir av.

Men då kommer vi ju tillbaka till alla frågor, ska vi vara 2/3? på varje lag. Sen gäller det ju att passa ihop det, vill bara känna av hur starkt intresset är just nu?

@P-C: Om du tycker att vi var vimsiga/inte gjorde vad vi borde igår ska du veta att det nog var det mest organiserade vi varit, någonsin.

Måste även påpeka en gång för alla att det var en sjukt trevlig människa den där P-C, när han inte var på sajten längre. Mysigt.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan börja med att säga att det är fan roligare att lira med er än med mina polare, då jag brukar lira mot semi-elit klaner. Det blir jobbigt i längden..

Sen tycker jag att alla som lirar CS kan hänga i #gtasajten @ Qnet.

Känns mer naturligt än att ha gruppkonversation på msn eller skriva på ett forum om vilka som vill vara med.

Och, Qouad. Mycket bra initiativ.

Jag har dragit upp det två gånger ang. en turnering, men det har alltid runnit ut i sanden då ingen tagit på sig ansvaret.

Jag kan vara med på ett hörn med ansvaret.

Hoppas turneringen blir av innan vecka 7 iaf, för då sticker jag till sälen i 10 veckor :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan börja med att säga att det är fan roligare att lira med er än med mina polare, då jag brukar lira mot semi-elit klaner. Det blir jobbigt i längden..

Sen tycker jag att alla som lirar CS kan hänga i #gtasajten @ Qnet.

Känns mer naturligt än att ha gruppkonversation på msn eller skriva på ett forum om vilka som vill vara med.

Och, Qouad. Mycket bra initiativ.

Jag har dragit upp det två gånger ang. en turnering, men det har alltid runnit ut i sanden då ingen tagit på sig ansvaret.

Jag kan vara med på ett hörn med ansvaret.

Hoppas turneringen blir av innan vecka 7 iaf, för då sticker jag till sälen i 10 veckor :/

Trevligt att höra, men 10 veckor :rolleyes: , wow.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vi köra 2 el. 3 då? ...för fler/lag så tror jag att det kommer bli alldeles för få deltagande.

ska vi köra någon slags alla möter alla? isf t.ex. 5(alt. 6) lag, sista laget(en) åker ut med näsan före och sedan blir det semi-lottning för resten?

Tror ni inte det blir lagom med 5-6 lag á 3? Kan vi få ihop det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor