JSHC Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Eller så kör vi så att vi kör en med några, sen kan dom andra spela osv, inte helt 100 att jag kan vara med heller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Men vadfan, igår var jag redigt bra ju. Dödade 4 stycken på 2 matcher tror jag. Skyller på att Karatemorfar lät så härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) NEJ DET FÅR DU INTE Jo, klart, och jag älskar när vi skrek på gof och kicken för dom skulle gå b men gick a, fick ju ge en vägbeskrivning: "Nu går ni B, det ligger på höger sida om spawnen, ha det bra och res med SJ ofta.." Har tvingat alla att kolla in Gamingeyes taktik-guider nu.. Hahahaha. Alltså, jag sög igår, ok Jag kan mkt bättre lall. Dessutom har jag fixat musmattan nu, så jag har bättre musrörelse. HAHAHA Och kickens förklaringar "Jag är lite förvirrad just nu" Fan, inte konstigt när han blev knivad två gånger eller vad det var. Haha, äsch, det var roligt iaf. Men jag är inte lika high som er då, men jag duger, ok. Annars inte klad hest. WOHO! Sugen som fan på att spela. Är beroende. Redigerad 25 januari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Säg till om ni behöver en extra, fast har inte lirat cs på nån månad och lirar med kulmus. =D fast det funkar nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 lirar med kulmus. =D fast det funkar nog Optisk or gtfo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Optisk or gtfo tar säkert dig med kulmus =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 tar säkert dig med kulmus =O Jag tar säkert din mamma med min sprut. HÖHÖ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jag tar säkert din mamma med min sprut. HÖHÖ. hahahah den va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 måste man ha hl för att köra cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 MEH, NU SKA JAG RÖVKNULLA ER I VENT. Blev ju inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) måste man ha hl för att köra cs? Kan vara bra om man har CS. Dvs. du kan gå till affären och köpa CS utan att ha HL innan/också. förut var vi 7-8 stycken, sen när det väl var dags fick vi kalla in en ytterligare (Vice.) för att ens bli 4. bah! Vi är 4 (Jag, P-C, Kicken, Gof.) Vi behöver en till! Redigerad 25 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Haha, vi (Mordos, Godfather, jag, Qouad och P-C) håller på och köra massa PCW:s. Lite roligt med P-C. Han har en helt annan attityd när man snackar med honom, mycket trevligare och skönare. Och vi har ju hur kul som helst nu D: Vunnit en och förlorat en. Ska köra igen nu, baii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 "Ni är som små marionettdockor. Ni gör precis vad jag säger. Jag älskar det. " ~ P-C. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 "Ni är som små marionettdockor. Ni gör precis vad jag säger. Jag älskar det. " ~ P-C. ;D Alltså, tänk på DOM orgierna, fyfan vad mycket kul det skulle bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Ursäkta min frånvaro ikväll.. Jag har varit med några polare och så vidare. Men nu är jag här ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Ursäkta min frånvaro ikväll.. Jag har varit med några polare och så vidare. Men nu är jag här ! Msn? Vara med nu alltså? Wehey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Msn? Vara med nu alltså? Wehey? Jag är online på msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag är online på msn.. Jo, men jag har ju inte din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jo, men jag har ju inte din? Hans profil, shalalala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Haha, vi (Mordos, Godfather, jag, Qouad och P-C) håller på och köra massa PCW:s. Lite roligt med P-C. Han har en helt annan attityd när man snackar med honom, mycket trevligare och skönare. Och vi har ju hur kul som helst nu D: Vunnit en och förlorat en. Ska köra igen nu, baii. That's what they tell me! "Ni är som små marionettdockor. Ni gör precis vad jag säger. Jag älskar det. " ~ P-C. ;D Ni följde ju blint vad jag sa. Tur att ni gör något rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts