P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Okej, det verkar bli bänggibb ikväll! Vilka är på att spela frammåt någon gång efter 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Okej, det verkar bli bänggibb ikväll! Vilka är på att spela frammåt någon gång efter 10? Vad är bänggibb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Vad är bänggibb? Man nightgibbar påverkad av narkotika. Eller bara lite påverkad av narkotika. Men det är lugnt, jag bits inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Ahm...jag ska spela CS ikväll. Kalla det vadfan ni vill men spela ska jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Ahm...jag ska spela CS ikväll. Kalla det vadfan ni vill men spela ska jag. Okej, men najs - Kan man joina eller? Jag är sjuuukt taggad på att lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Okej, men najs - Kan man joina eller? Jag är sjuuukt taggad på att lira. Vore en upplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Okej, men najs - Kan man joina eller? Jag är sjuuukt taggad på att lira. Klart du kan, behöver någon som är lika high som jag Bara KarateMormor som kunnat supporta mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Vore en upplevelse. Tihi, men då säger vi så typ. Jag hör av mig om ventIP osv. senare, kay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Klart du kan, behöver någon som är lika high som jag Bara KarateMormor som kunnat supporta mig Vad fan snackar du för skit? Tihi, men då säger vi så typ. Jag hör av mig om ventIP osv. senare, kay? It's a date. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Klart du kan, behöver någon som är lika high som jag Bara KarateMormor som kunnat supporta mig W0rd som fan på det hah. Man slog sig själv några gånger i pannan av frustration, och några skratt fick man allt. Jag kan nog också vara med och lira, och det går nog bättre än igår. var inte taggat alls. Om jag får alltså? Redigerad 25 januari, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) W0rd som fan på det hah. Man slog sig själv några gånger i pannan av frustration, och några skratt fick man allt. Jag kan nog också vara med och lira, och det går nog bättre än igår. var inte taggat alls. Om jag får alltså? NEJ DET FÅR DU INTE Jo, klart, och jag älskar när vi skrek på gof och kicken för dom skulle gå b men gick a, fick ju ge en vägbeskrivning: "Nu går ni B, det ligger på höger sida om spawnen, ha det bra och res med SJ ofta.." Har tvingat alla att kolla in Gamingeyes taktik-guider nu.. Redigerad 25 januari, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 NEJ DET FÅR DU INTE Jo, klart, och jag älskar när vi skrek på gof och kicken för dom skulle gå b men gick a, fick ju ge en vägbeskrivning: "Nu går ni B, det ligger på höger sida om spawnen, ha det bra och res med SJ ofta.." HAHAHA Och kickens förklaringar "Jag är lite förvirrad just nu" Fan, inte konstigt när han blev knivad två gånger eller vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 NEJ DET FÅR DU INTE Jo, klart, och jag älskar när vi skrek på gof och kicken för dom skulle gå b men gick a, fick ju ge en vägbeskrivning: "Nu går ni B, det ligger på höger sida om spawnen, ha det bra och res med SJ ofta.." Det heter fortfarande sight, mörka, bananen, bajsbryggan, mitt-mitt, bibblan, longen, gränd, garage etc. etc. eller har jag missat några stora förändringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Det heter fortfarande sight, mörka, bananen, bajsbryggan, mitt-mitt, bibblan, longen, gränd, garage etc. etc. eller har jag missat några stora förändringar? CW, Mörka, Lången, Piggelin (vid cws början och till vänster typ), suicide (T-spawn på dust 2 när man hoppar ner där), mitt, sen kan du nog resten, på infan heter balkongen vid mitt-mitt Kebab eller CPL, sen den andra balkongen på A heter bara balkong, hus, garage på nuke, CW på nuke, gula, knarr, vill du veta nå mer får du fråga (MSN PL0xXXx? har ju faktiskt träffat dig på DH (( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) CW, Mörka, Lången, Piggelin (vid cws början och till vänster typ), suicide (T-spawn på dust 2 när man hoppar ner där), mitt, sen kan du nog resten, på infan heter balkongen vid mitt-mitt Kebab eller CPL, sen den andra balkongen på A heter bara balkong, hus, garage på nuke, CW på nuke, gula, knarr, vill du veta nå mer får du fråga (MSN PL0xXXx? har ju faktiskt träffat dig på DH (( ) Jag kan alla såna fast suicide och Kebab var ny. kej, säg msn så addar jag. Redigerad 25 januari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jag kan alla såna fast suicide och Kebab var ny. kej, säg msn så addar jag. Kolla profilen ::D:D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Kolla profilen ::D:D: Står inte i din profil din noooob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Check againz, noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 7on7? Jag P-C JSHC Karatemormor Gof. Mordos Kicken (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jag kan hoppa ur om ni vill köra 5 on 5. Med tanke på att Kicken kanske inte kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts