Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Klart du kan, behöver någon som är lika high som jag :> Bara KarateMormor som kunnat supporta mig :(

W0rd som fan på det :)

hah.

Man slog sig själv några gånger i pannan av frustration, och några skratt fick man allt.

Jag kan nog också vara med och lira, och det går nog bättre än igår. var inte taggat alls.

Om jag får alltså?

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0rd som fan på det :>

hah.

Man slog sig själv några gånger i pannan av frustration, och några skratt fick man allt.

Jag kan nog också vara med och lira, och det går nog bättre än igår. var inte taggat alls.

Om jag får alltså?

NEJ DET FÅR DU INTE :)

Jo, klart, och jag älskar när vi skrek på gof och kicken för dom skulle gå b men gick a, fick ju ge en vägbeskrivning: "Nu går ni B, det ligger på höger sida om spawnen, ha det bra och res med SJ ofta.."

Har tvingat alla att kolla in Gamingeyes taktik-guider nu..

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEJ DET FÅR DU INTE :>

Jo, klart, och jag älskar när vi skrek på gof och kicken för dom skulle gå b men gick a, fick ju ge en vägbeskrivning: "Nu går ni B, det ligger på höger sida om spawnen, ha det bra och res med SJ ofta.."

HAHAHA

Och kickens förklaringar "Jag är lite förvirrad just nu"

Fan, inte konstigt när han blev knivad två gånger eller vad det var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEJ DET FÅR DU INTE :>

Det heter fortfarande sight, mörka, bananen, bajsbryggan, mitt-mitt, bibblan, longen, gränd, garage etc. etc. eller har jag missat några stora förändringar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det heter fortfarande sight, mörka, bananen, bajsbryggan, mitt-mitt, bibblan, longen, gränd, garage etc. etc. eller har jag missat några stora förändringar?

CW, Mörka, Lången, Piggelin (vid cws början och till vänster typ), suicide (T-spawn på dust 2 när man hoppar ner där), mitt, sen kan du nog resten, på infan heter balkongen vid mitt-mitt Kebab eller CPL, sen den andra balkongen på A heter bara balkong, hus, garage på nuke, CW på nuke, gula, knarr, vill du veta nå mer får du fråga :) (MSN PL0xXXx? har ju faktiskt träffat dig på DH :>(( )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CW, Mörka, Lången, Piggelin (vid cws början och till vänster typ), suicide (T-spawn på dust 2 när man hoppar ner där), mitt, sen kan du nog resten, på infan heter balkongen vid mitt-mitt Kebab eller CPL, sen den andra balkongen på A heter bara balkong, hus, garage på nuke, CW på nuke, gula, knarr, vill du veta nå mer får du fråga :( (MSN PL0xXXx? har ju faktiskt träffat dig på DH :)(( )

Jag kan alla såna fast suicide och Kebab var ny. :>

kej, säg msn så addar jag.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor