Bullet Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 lek inte ferk har tagit 14 rundor mot mjaomode när han spelade :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 lek inte ferk har tagit 14 rundor mot mjaomode när han spelade :E Ingen aning om vad mjaomode är...men jag hoppas att han är stolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Ingen aning om vad mjaomode är...men jag hoppas att han är stolt Mjaomode är en 1.6 clan från Sverige (?) som spelar är semi-eliter (?). Annars har P-C Spelade i FB ligan, Antar det är dem "bästa"/var dem bästa här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Mjaomode är en 1.6 clan från Sverige (?) som spelar är semi-eliter (?). Annars har P-C Spelade i FB ligan, Antar det är dem "bästa"/var dem bästa här. har ju tom jag gjort ;z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 har ju tom jag gjort ;z ja .. och durå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Jag är så jääääävla sugen på att börja lira seriöst igen. Men jag kan inte ha CS på macen och skoldatorn säger ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 JA E LEVEL 70 PÅ WÅW DÄRFÖR E JA BEEEST JA SPELADE I XXX-LIGAN DÄRFÖR E JA BEEEEST Sätt er på er egna näve. Ingen bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Alltså mordos, du är verkligen dum i huvet? kan tilllägga att jag verkligen inte är stolt över att ha spelat cs.. bullet är bara lite COCO, HEHE Redigerad 24 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 har ju tom jag gjort ;z METÅ METÅ. Sen att man tar rundor mot mjaomode beror ju inte bara på sig själv heller, krävs ju att alla vet vad dom håller på med Men visst, det är allt lite imponerande, Mjaomode är ju påväg mot toppen. (Är inte Mjaomode en mixklan? Eller är det jag som fått den uppfattningen?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Alltså mordos, du är verkligen dum i huvet? Lär ju vara alla andra som är det, Mordos talar ju bara sanning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Alltså mordos, du är verkligen dum i huvet? Nä, jag gjorde bara så för att såna som du ska bli arga och grina över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 PÄÄCÄÄWÄÄÄ idag? Annars kommer jag rövknulla er alla i vent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 PÄÄCÄÄWÄÄÄ idag? Annars kommer jag rövknulla er alla i vent. http://www.thekingpin.net/ventrilo_fun.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 PÄÄCÄÄWÄÄÄ idag? Annars kommer jag rövknulla er alla i vent. Langa vent-ip och pass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Langa vent-ip och pass! Du är farlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Är P-C på så är jag på. Liksom ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Är P-C på så är jag på. Liksom ffs. Måste bara få mac-alphan att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jak är P-p-p-p-på :lol Eller, beror på om det blir nå "fest" eller inte, men, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jag vill bara snacka på vent. Fast det kanske skulle vara nice att bänggibba, det var ett jävla tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jag ska spela, men bara om vi vinner. Annars börjar jag bara sjunga, och spela ukulele medans jag nynnar på bondvisor. Typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts