Deltanator Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Alla som är med på CS! Joina -----> 217.208.81.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 kan någon skriva till mig vart man skaffar mappack !!! Länka gärna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 kan någon skriva till mig vart man skaffar mappack !!! Länka gärna... Ööööööööööööhh?? Sök runt lite på cs relaterade sidor, det finns massor av olika mappacks . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 men ett vanligt paket...orkar inte leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 gå till google.com sök på: +"counter strike" +mappack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 nån som vill lira lite skriv bara ett pm eller adda mig på msn så hostar jag en ip.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 håller på med en "fängelse" bana till Half-Life! massa doktorer (scentister) är fångade och Barney (vakterna) är, ja, vakter! så kan man gå runt å mörda alla, har precis börjat på banan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) här, första bilden! http://gsmalbin.gotdns.com/hunter/cs/prison/scentist.jpg Bildarkivet: http://gsmalbin.gotdns.com/hunter/cs/prison ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Ta en titt på min Counter-Strike hemsida (som jag också ska fixa in Half-Life på) Min CS sida! Redigerad 15 juni, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Ok, här kommer nu äntligen en klistrad tråd om CS! Det har blivit många CS-trådar på sistone, men nu är det alltså bara i den här som man ska diskutera spelet! Själv är jag inte direkt förtjust i spelet (tvärtom... ), men eftersom ungefär halva Sveriges befolkning verkar spela det så måste det ju vara något speciellt med det... . Det här är ingen spam-tråd som Vardagssnack i Spam-forumet. Därför ska man inte skriva saker som "jag är bäst i hela världen på cs!!!!!!!!!!!!!!!!!", utan lite mer "seriösa" inlägg (ja, ni fattar vad jag menar). Jag tycker cs är rett roligt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 kan nån hjälpa mig med ljudet det funkar inte på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Alla som är med på CS! Joina -----> 217.208.81.30 Min bror e på väg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Min bror e på väg!! Den servern sög... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 lmao, det var en listen server.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 kan nån hjälpa mig med ljudet det funkar inte på internet haloo!!!! kan ingen hjälpa mig med ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deep_Forest_Green Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Jag spelade Counter Strike för en herrans massa år sen.. Eller snarare ungefär två år sen. Var rätt bra, hände rätt ofta att man vann, men det var ju innan det blev så otroligt utbrett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Gta-diggarna: ingen aning, men fungerar ljudet innan vid menyerna osv.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 ingen som vill köra lite ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 kanske, just nu kör jag bara på en wc3mod server, så jag vet inte plus att Couner-Strike har blivit skilaggit för mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Kör bara Sven Co-op nu... men jag och Metzger (den andra snubben i vår klan) behöver fler medlemmar!! Nån som vill...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zaibatzu Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Skulle vara coolt med en gta mod till cs (då menar jag vapnen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts