Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Weeell, har åkt ut för en mycket konstig bugg. Vet inte om det någonsin har blivit så för är, men så här blev det för mig.

Förklaringen är den att när jag skjuter ur glocken(håller i) så ser ni själva att det kommer ut minst 50 skott per sekund eller något liknande. Mycket roligt, men frustrerande.

e95h4e5i8s0y.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det är det inte..

Jag fick den buggen på en pcw, och glocken var som en jävla uzi.

Tänkte kolla i reccen, men det fanns inte med :/

Pröva att ställa dig mittemot någon att skjuta på när du har buggen, du kommer märka att det bara är ett skott/en burst som avfyras fysiskt, resten av kulorna tar ingen skada, och de andra ser inte att du har den buggen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

förmodar att du är oseriös, men jag spelade cs i 3 år, om inte mer,

å då lirade jag på ganska duglig nivå. vilket leder till en någolunda koll på flera spelare..

Sen tror jag inte att någon på det här forumet spelar på särskilt hög nivå, vilket leder till att motståndet förmodligen också dåligt =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

förmodar att du är oseriös, men jag spelade cs i 3 år, om inte mer,

å då lirade jag på ganska duglig nivå. vilket leder till en någolunda koll på flera spelare..

Sen tror jag inte att någon på det här forumet spelar på särskilt hög nivå, vilket leder till att motståndet förmodligen också dåligt =)

Vi sitter i en jävla IRC-kanal och söker efter allt från "übernoobs" till "low" och klagar värre än tant Hilda på pojkarna som sparkar boll mot hennes husvägg om någon är lite bättre än oss. Nej vi är inte bra, inte jämfört med hur sjukt duktig du var i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor