Mathias Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Lilla Gof blev ju anmäld på habbo för trakasserier Haha, blev han? --- Hittills har det gått lite upp o ner exempel på ner: Nu kallar vi in JSHC för att öka på och vinna ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 (redigerad) http://img409.imageshack.us/img409/6391/deinferno0000tz4.png Vi blev officiellt ägda här. EDIT: Men kukskaft, såg inte Qouads inlägg. Redigerad 19 januari, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Haha, blev han? --- Hittills har det gått lite upp o ner exempel på ner: Nu kallar vi in JSHC för att öka på och vinna ännu mer. I R Teh cavalry fo' sho'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 http://img409.imageshack.us/img409/6391/deinferno0000tz4.png Vi blev officiellt ägda här. EDIT: Men kukskaft, såg inte Qouads inlägg. Du är seg! I R Teh cavalry fo' sho'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Nu mötte vi några norska pensionärer, typ. Gosigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Haha, att lyckas med det där är jag rätt så...bra. Ta alla fyra samtidigt med HE. Liksom plox. --- Däremot gillade jag 5on5:arna. Vi ägde dom så himla hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Weeell, har åkt ut för en mycket konstig bugg. Vet inte om det någonsin har blivit så för är, men så här blev det för mig. Förklaringen är den att när jag skjuter ur glocken(håller i) så ser ni själva att det kommer ut minst 50 skott per sekund eller något liknande. Mycket roligt, men frustrerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) Det är bara så för dig =) Ganska standard bugg, vet inte hur man fixar det försvinner efter ett tag. Redigerad 22 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Är egentligen bara ett skott som avfyras, de andra är bara visuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Är egentligen bara ett skott som avfyras, de andra är bara visuellt. Nej, det är det inte.. Jag fick den buggen på en pcw, och glocken var som en jävla uzi. Tänkte kolla i reccen, men det fanns inte med :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Nej, det är det inte.. Jag fick den buggen på en pcw, och glocken var som en jävla uzi. Tänkte kolla i reccen, men det fanns inte med :/ Pröva att ställa dig mittemot någon att skjuta på när du har buggen, du kommer märka att det bara är ett skott/en burst som avfyras fysiskt, resten av kulorna tar ingen skada, och de andra ser inte att du har den buggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Eftersom alla andra lägger upp bilder när det går bra för dem, så gör jag också det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Möhöhöh, kicken e seeeemst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Va sägs om att lägga upp prints där ni möter bra motstånd? ^^ eller åtminstone klipp.. Jag om intresset finns, ladda upp en hel del ganska intressanta klipp.. Redigerad 24 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Va sägs om att lägga upp prints där ni möter bra motstånd? ^^ eller åtminstone klipp.. Jag om intresset finns, ladda upp en hel del ganska intressanta klipp.. ÖÖÖH HUR VETTU VILKA SOM ÄR BRA eller INTEE?!?!?!??! ^^^^^^^^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Möhöhöh, kicken e seeeemst Jag behöver duk för musmattan. Kan inte spela. Därför. Dum hest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 förmodar att du är oseriös, men jag spelade cs i 3 år, om inte mer, å då lirade jag på ganska duglig nivå. vilket leder till en någolunda koll på flera spelare.. Sen tror jag inte att någon på det här forumet spelar på särskilt hög nivå, vilket leder till att motståndet förmodligen också dåligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Status att vara pr0 på CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) haha, verkligen inte =) aldrig påstått det heller Herregud, han frågade jag svarade. Redigerad 24 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 förmodar att du är oseriös, men jag spelade cs i 3 år, om inte mer, å då lirade jag på ganska duglig nivå. vilket leder till en någolunda koll på flera spelare.. Sen tror jag inte att någon på det här forumet spelar på särskilt hög nivå, vilket leder till att motståndet förmodligen också dåligt =) Vi sitter i en jävla IRC-kanal och söker efter allt från "übernoobs" till "low" och klagar värre än tant Hilda på pojkarna som sparkar boll mot hennes husvägg om någon är lite bättre än oss. Nej vi är inte bra, inte jämfört med hur sjukt duktig du var i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts