Gof Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Jäkligt bra sammanfattning dära Dom var inte dåliga förlorare iaf =) Alla screenshots jag tog c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Måste köra mer idag Bara för qouad har jag blivit värsta cs-nörden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Haha, snacka om förudmjukande Vi vann iaf som T med 8-7. Som CT sög vi som aldrig förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Mina stats som T regerade. "Men för fan Mordos. Låt oss döda också!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Råkade ställa in upplösningen för högt. Vilken fil ändrar man detta? Har kollat i config och userconfig, men hittar inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Råkade ställa in upplösningen för högt. Vilken fil ändrar man detta? Har kollat i config och userconfig, men hittar inget! Options --> Video ? Kan inte vara svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Options --> Video ? Kan inte vara svårare Med tanke på att han redan har ändrat sin upplösning då den blev för stor så gissar jag på att han redan vet om var man ändrar. Med det i tanke så gissar jag än en gång att den för stora upplösningen på något vis hindrar honom från att komma in i options. Nåväl, gissningar och tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Råkade ställa in upplösningen för högt. Vilken fil ändrar man detta? Har kollat i config och userconfig, men hittar inget! properties > launch options > -w 800 -h 600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Okej... ehhh Hej! Det här må vara lite offtopic, men ontopic samtidigt. Jag undrar om det är någon som vet några användbara Tweaks till Team Fortress 2? Typ saker man kan skriva i consollen (inga startup option saker ehehehehhe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Lol, jag har spelat i fragbite-ligan. Noobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Well, roligt att spela när det är så jämnt. Igår spelade vi (har bytt klannamn) 3-4 PCW:s. 3 vann vi, 1 droppade/förlorade vi. Första var sjukt rolig. Dom andra ledde med 8-7 efter första som CT. Sedan så blev vi T och det var jämnt som attan. Stog 7-6 till oss då vi gick och vann med 8-6. Den andra också. Det var mr 12 och vi vann som T med 9-3 på inferno. Som CT gick det värre och vi tappade ända tills det stog 8-3 till dom. Så avgjorde jag med 2 kills i slutet . Den tredje kunde vi inte spela seriöst p.g.a en F12 i venten som Gof. raggade på. Hon var enormt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Well, roligt att spela när det är så jämnt. Igår spelade vi (har bytt klannamn) 3-4 PCW:s. 3 vann vi, 1 droppade/förlorade vi. Första var sjukt rolig. Dom andra ledde med 8-7 efter första som CT. Sedan så blev vi T och det var jämnt som attan. Stog 7-6 till oss då vi gick och vann med 8-6. Den andra också. Det var mr 12 och vi vann som T med 9-3 på inferno. Som CT gick det värre och vi tappade ända tills det stog 8-3 till dom. Så avgjorde jag med 2 kills i slutet . Den tredje kunde vi inte spela seriöst p.g.a en F12 i venten som Gof. raggade på. Hon var enormt störande. MEN ALLA ANDRA DÅ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Hon ville inte ta på min joystick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Gick faktiskt oväntat bra, med tanke på att det var ett tag sedan jag spelade CS, detsamma gällde för Kicken. Sen att det hela blev lite vad det blev och vi slutade med att "trasha" någons bröllop på Habbo hotell, det var bara vårat sätt att fira att vi för en gångs skull vunnit mer än vi förlorat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Beffos 1.6 uppe igen! Wieeee! Äntligen en anledning att lämna GK. Spelade mot Kicken i någon timme, hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Beffos 1.6 uppe igen! Wieeee! Äntligen en anledning att lämna GK. Spelade mot Kicken i någon timme, hihi. Hahaha. Sammanfattning? Du ägde mig på d2, jag ägde dig på aztec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Hahaha. Sammanfattning? Du ägde mig på d2, jag ägde dig på aztec. Jag gick ju äntligen upp på plus samma runda som du gick för att äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Jag gick ju äntligen upp på plus samma runda som du gick för att äta. Haha, ändå. Du blev så himla arg på mig D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 (redigerad) Gick faktiskt oväntat bra, med tanke på att det var ett tag sedan jag spelade CS, detsamma gällde för Kicken. Sen att det hela blev lite vad det blev och vi slutade med att "trasha" någons bröllop på Habbo hotell, det var bara vårat sätt att fira att vi för en gångs skull vunnit mer än vi förlorat. Lilla Gof blev ju anmäld på habbo för trakasserier Redigerad 19 januari, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts