kicken Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Haha, jag kunde inte spela seriöst idag. Annars skulle vi vunnit. Anledningar 1) Depressed emo idag 2) Tänkte på andra saker 3) Hörlurarna var paj 4) För lågt ljud 5) Nytt skrivbord och tejp på musen 6) Bråk Däremot gillade jag Gof.s röst, när han väl pratade. Mycket len röst med blandning av lite norrländska och fjortis. Me like Qouads, din har jag hört tusen gånger, så det var inte spännande, men du har en sån där kustdialekt känns det som. Och så blir du alltid så arg när du spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Haha, jag kunde inte spela seriöst idag. Annars skulle vi vunnit. Anledningar 1) Depressed emo idag 2) Tänkte på andra saker 3) Hörlurarna var paj 4) För lågt ljud 5) Nytt skrivbord och tejp på musen 6) Bråk Däremot gillade jag Gof.s röst, när han väl pratade. Mycket len röst med blandning av lite norrländska och fjortis. Me like Qouads, din har jag hört tusen gånger, så det var inte spännande, men du har en sån där kustdialekt känns det som. Och så blir du alltid så arg när du spelar Dialekten du hör är nog någon typ av småländska att höra på dialekten att man är från "kusten" går väl inte? i så fall väst/öst-kusten Hoppas att gof börjar prata mer, norrländska är mysigt. Haha, det är ert fel, för ni är så dåliga. Skämt åsido så är jag väl bara väldigt inne i spelet, och då smiter väl ett och annat fult ord ut ur min annars väldigt skötsamma mun. Mycket lättare om alla lär sig prata ordentligt så att man vet vart alla är/lätt kan bestämma någon slags taktik för rundan. Som det är nu blir det väl "jag går CW", vilket inte är så mkt hjälp Redigerad 23 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Dialekten du hör är nog någon typ av småländska att höra på dialekten att man är från "kusten" går väl inte? i så fall väst/öst-kusten Hoppas att gof börjar prata mer, norrländska är mysigt. Haha, det är ert fel, för ni är så dåliga. Skämt åsido så är jag väl bara väldigt inne i spelet, och då smiter väl ett och annat fult ord ut ur min annars väldigt skötsamma mun. Mycket lättare om alla lär sig prata ordentligt så att man vet vart alla är/lätt kan bestämma någon slags taktik för rundan. Som det är nu blir det väl "jag går CW", vilket inte är så mkt hjälp Hehe. Det är helt sjukt när jag och mina kompisar spelar. Hora, fitta, kuk, bög, you name it, HELA tiden. Alla får damp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Hehe. Det är helt sjukt när jag och mina kompisar spelar. Hora, fitta, kuk, bög, you name it, HELA tiden. Alla får damp. Ord är ju okej, det peppar att höra folk svära över hur dåligt det går. Man kommer igång, typ. Dock har en av mina kompisar både slagit och bitit, just det bitit, sönder tangentbord efter tangentbord. Man måste dra en gräns tycker jag. När jag kommer på mig själv bita i LCD-displayen på mitt tangentbord ska jag försöka lugna ner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Däremot gillade jag Gof.s röst, när han väl pratade. Mycket len röst med blandning av lite norrländska och fjortis. Me like Då ska jag prata bara för dig, min vän! btw, jag spelade mot vice för ett tag sen. :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Nån som vill lira lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Alltså, trots lite missar här o där, gick det riktigt bra enligt mig. Vi mötte bättre lag båda gångerna. Första vann vi(?) och andra blev det en snöplig förlust på mållinjen. Typ här gick det inte så bra då, men who cares. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Det gick ganska bra ikväll Riktigt kul med PCW mot GK; Kicken, Vice. och gof. Första gången, tror jag, som jag spelar PCW med JSHC också, det var mysigt Redigerad 23 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Det gick ganska bra ikväll Riktigt kul med PCW mot GK; Kicken, Vice. och gof. Första gången, tror jag, som jag spelar PCW med JSHC också, det var mysigt Jag drog på min en efterhängsen femåring i NiCe där också... Snäll och söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Det gick ganska bra ikväll Riktigt kul med PCW mot GK; Kicken, Vice. och gof. Första gången, tror jag, som jag spelar PCW med JSHC också, det var mysigt Haha, på tal om honom. Han hade en sådan här lengrov röst. En lite blandning. Mycket vuxen röst. Kändes mycket som en Adam. Pratade inte för mycket, men inte för lite. Hade lite kul. : ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Haha, på tal om honom. Han hade en sådan här lengrov röst. En lite blandning. Mycket vuxen röst. Kändes mycket som en Adam. Pratade inte för mycket, men inte för lite. Hade lite kul. : ( ) Och jag är sådär lagom mogen in-game.. (Blånegerarsle...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 När får jag vara med och lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 När får jag vara med och lira? Ptja, vi bjuder in dig nästa gång vi ska spela dårå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Jag kan vara med någon gång också, ifall det behövs en extra. Fast vilken version lirar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Jag kan vara med någon gång också, ifall det behövs en extra. Fast vilken version lirar ni? 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 1.6 Då kan jag vara med när ni behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 N1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Ptja, vi bjuder in dig nästa gång vi ska spela dårå! Det tackar jag för ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Idag vare kul, fyfan. Mötte några snubbar, fick in ett par knivningar. Låg under med 4-0 i tredje mappen (train), sen vann vi 15 raka. Ojoj vad kul det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Haha, så sjukt kul idag --- Map: Inferno Spelare: Jag, Gof., Qouad Det var jämnt så långt in som 3-4. Sedan ryckte vi ifrån till 11-4. Som CT kommer jag inte ihåg, men det var riktigt jämt hela vägen, men vi vann till slut med lite marginal. Gof. avgjorde med 2 kills och en deff. -- Map: D2 Spelare: Jag, Gof., Qouad Började aningen dåligt som CT. Dom ledde nästan hela tiden och lyckades vinna första ronden med 8-7. Som T ägde vi rent ut sagt skiten ur dom. Blev vad jag minns 8-3 och så hade vi vunnit igen. -- Map: Train Spelare: Jag, Gof., Qouad Eftersom ingen av oss var PCW-vana vid denna map var vi inte säkra att vi skulle vinna. Vi tränade lite, men det hjälpte inte. Dom kom med fyra raka. Sen kom vändningen. Vi vann runda efter runda och till slut blev det 16 raka som resulterade i vinst så klart. Sedan var det riktigt roligt att sitta i vent och prata och ha kul på juldagsnatten Ett print screen från vårt 15 raka. När vi börjat som CT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts