Deltanator Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 wow spelar folk fortfarande cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 wow spelar folk fortfarande cs? Ja, och så kommer det nog fortsätta ett bra tag till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 wow spelar folk fortfarande cs? Nej, alla i hela världen sitter och spelar Crysis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 wow spelar folk fortfarande cs? tänkte faktiskt samma sak när jag såg tråden, cs communityn är så jävla förstörd att det är äckligt, fusk överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Har skaffat CS:S, nån som vill dra en runda? Inte så värst bra men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Har skaffat CS:S, nån som vill dra en runda? Inte så värst bra men ändå Jag skulle gärna spela men jag har lite problem med internet anslutningen. Kanske nån annan dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Ska lägga in vapenbinds till condition zero, men vet inte i vilken mapp jag ska ta... vet vilken fil men det finns ju två mappar, en som heter "cstrike" och en som heter "czero" och i båda finns filen "config"......... så, vilken av dom ska jag lägga bindsen i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Vilken av mapparna ligger maps osv i? Den mappen ska du skapa en userconfig.cfg som du lägger alla dina egna scripts i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Har ingen "map" mapp i nån av dom, men jag har sound, models och sånna i czero... ska jag skapa en fil där direkt i czero som heter userconfig.cfg? Hur gör jag en sån fil? Ska jag göra en vanlig txt fil och döpa den till userconfig.cfg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 om det är cz så är det väl cz mappen.. eller den som motsvara cstrike, fast i cz mappen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 om det är cz så är det väl cz mappen.. eller den som motsvara cstrike, fast i cz mappen.. Mm jo det har jag listat ut, nu undrar jag hur jag ska göra den där config filen... ska jag göra en vanlig txt fil och ändra namnet på den bara? Eller hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Mm jo det har jag listat ut, nu undrar jag hur jag ska göra den där config filen... ska jag göra en vanlig txt fil och ändra namnet på den bara? Eller hur gör jag? Den vanliga configen går att öppna med anteckningar så en userconfig borde gå att skapa i anteckningar. Sedan döper du den till userconfig.cfg ja, i alla fall enligt vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 eXotic har rätt, skapa ett nytt textdokument och byt filändelsen till .cfg så har du en .cfg fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 eXotic har rätt, skapa ett nytt textdokument och byt filändelsen till .cfg så har du en .cfg fil Gjort en textfil nu med namnet "userconfig.cfg" men det ser ut som en vanlig txt fil, ska det vara så? Ska jag bara lägga in bindsen nu så ska det funka sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Gjort en textfil nu med namnet "userconfig.cfg" men det ser ut som en vanlig txt fil, ska det vara så? Kom ihåg "Filformat: Alla filer" när du sparar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Länge sedan HHYD spelade. först : Qouad, Gof, Kicken. Sedan: Qouad, Mordos, Mordos bror. Gick åt helvete rent ut sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Jag lyckades TKa Qouad 2 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Vi ledde en mr15 med 6.1 och förlorade med 6.8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Jag lyckades TKa Qouad 2 gånger. Din jefvul! Iofs klantade jag mig lite jag med, jag drog en HE i skallen på Gof Vi ledde en mr15 med 6.1 och förlorade med 6.8 Det var lustigt, plötsligt började de skjuta på oss Antingen gjorde de sig på eller så hade de jävla otur i början, för vi hade inte en chans på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Din jefvul! Iofs klantade jag mig lite jag med, jag drog en HE i skallen på Gof Det var lustigt, plötsligt började de skjuta på oss Antingen gjorde de sig på eller så hade de jävla otur i början, för vi hade inte en chans på slutet. Fyfan ja, fick en bula. Dumjävel >:c Dom sa "Nu jävlar boys, vi tare här så kan vi gå hem sen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts