Mathias Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Nån här som spelar Source? Jag köpte det i onsdags så jag är lite noob men kul är det. Nepp, bara 1.6 och CZ när Vice. lurar in mig på GK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Nepp, bara 1.6 och CZ när Vice. lurar in mig på GK För du är aldrig pigg när jag vill, jävla elaking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 För du är aldrig pigg när jag vill, jävla elaking. Min morots sejer att du borde varit med tidigar ikväll då vi körde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 För du är aldrig pigg när jag vill, jävla elaking. Senast du frågade var det av en annan anledning, men nu när jag ville var det någon som inte kunde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Min morots sejer att du borde varit med tidigar ikväll då vi körde Ni kör ju bara när jag är hos farsan, där jag inte har cs... vilket är var sjätte helg ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Sen jag bytte router får jag bara upp ca 300 servrar när jag söker. (1.6) Är det något jag kan ställa in för att fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Sen jag bytte router får jag bara upp ca 300 servrar när jag söker. (1.6) Är det något jag kan ställa in för att fixa det? Räcker inte 300 servrar att spela på ? Har du ändrat i filtren till, ehm, kanske 100 i ping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 (redigerad) Räcker inte 300 servrar att spela på ? Har du ändrat i filtren till, ehm, kanske 100 i ping? Haha, klart det räcker Men jag brukade få många fler, och slår man ut det blir det bara ett fåtal servrar som har vettigt antal spelare och bra ping på de vanligare banorna. På de lite ovanligare ska man vara glad om man hittar något alls. Jag fick ju mycket fler förr. Har inga lustiga filter på :/ Redigerad 14 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Sen jag bytte router får jag bara upp ca 300 servrar när jag söker. (1.6) Är det något jag kan ställa in för att fixa det? Ny router, nya portar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Ny router, nya portar? Vilka portar ska öppnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Vilka portar ska öppnas? Required Ports for Steam Your network must be configured to allow Steam access to the following ports: Steam Client UDP 27000 to 27020 inclusiveTCP 27020 to 27050 inclusive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) *** Hjälpte inte. Dock kommer det fler märkte jag nu, men den står stilla i ca 6-7 minuter innan det fortsätter. Redigerad 15 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Vet nån om Tux spelar css? För jag såg nån som hette Tux och tänkte att det kanske var han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Vet nån om Tux spelar css? För jag såg nån som hette Tux och tänkte att det kanske var han. Du kunde ju ha frågat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Vet nån om Tux spelar css? För jag såg nån som hette Tux och tänkte att det kanske var han. Det finns jättemåååååånga som nickar Tux på internet/CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Du kunde ju ha frågat... Jo men han försvann... Det finns jättemåååååånga som nickar Tux på internet/CS. Oj, det visste jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Jo men han försvann... Oj, det visste jag inte. Finns +18000 serverar på cs, så du menar att det "bara" finns en Tux? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Finns +18000 serverar på cs, så du menar att det "bara" finns en Tux? =D Men vafan, jag har haft spelet i två veckor hur ska jag kunna veta att det är ett så vanligt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Nån här som spelar Source? Jag köpte det i onsdags så jag är lite noob men kul är det. Japp. Men vafan, jag har haft spelet i två veckor hur ska jag kunna veta att det är ett så vanligt namn? Tänk efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Skaffade Source-boxen i söndags, så man fick DoD:S och lite annat också, CSS var en riktig besvikelse imo, ingen känsla alls ju sen att dom våldtagit och förstört en av mina favoritbanor, Assault, gjorde mig nästan tårögd nä, jag håller mig nog till CZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts