Karatemorfar Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Tillräckligt mycket för att organisera det? Det som saknas är väl att någon tar tag i det. Jag känner inte själv att jag har ork eller tid, tyvärr. Ja, det är nog det enda som saknas, att nån tar hand om det.. Har heller inte tid, eller ork att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rhodino Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Source känns mer ostabilt än 1.6. 1.6 är mer skills och så ju. Mycket roligare tkr jag Ni borde leta upp en NinJa server på 1.6. Man är som spiderman, askul server faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Source känns mer ostabilt än 1.6. 1.6 är mer skills och så ju. Mycket roligare tkr jag Ni borde leta upp en NinJa server på 1.6. Man är som spiderman, askul server faktiskt Bara jag som är helt anti alla sådana moddar? Spelar jag public går wc3, zombie och liknande mods total-bort...usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Bara jag som är helt anti alla sådana moddar? Spelar jag public går wc3, zombie och liknande mods total-bort...usch! Jag är helt mot de servrarna jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Source känns mer ostabilt än 1.6. 1.6 är mer skills och så ju. Mycket roligare tkr jag Ni borde leta upp en NinJa server på 1.6. Man är som spiderman, askul server faktiskt Så du behöver kunna gå på väggarna för att få kills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Ingen som tycker att i alla fall monsterservrar är roliga? LÄS: där är rätt Redigerad 2 december, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Moster min är ganska kass iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Ingen som tycker att i alla fall monsterservrar är roliga? LÄS: där är rätt jo dom är veldigt roliga spesielt dom som man kan flyga men dom är oxo roliga när jag är odödlig men då blir det svårt jag ska gå in i väggen. Redigerad 4 december, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 jo dom är veldigt roliga spesielt dom som man kan flyga men dom är oxo roliga när jag är odödlig men då blir det svårt jag ska gå in i väggen. Dagens lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 jo dom är veldigt roliga spesielt dom som man kan flyga men dom är oxo roliga när jag är odödlig men då blir det svårt jag ska gå in i väggen. What .. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Ligger Beffos uppe, isf vad är ipt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Vet inte om den är uppe men ipn finns http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry940513 där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Ingen som tycker att i alla fall monsterservrar är roliga? LÄS: där är rätt Nepp. jo dom är veldigt roliga spesielt dom som man kan flyga men dom är oxo roliga när jag är odödlig men då blir det svårt jag ska gå in i väggen. Bahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Qouad! Kicken! Vi borde köra CWs oftare nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Qouad! Kicken! Vi borde köra CWs oftare nu. Så sant som det är sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Qouad! Kicken! Vi borde köra CWs oftare nu. Så sant som det är sagt. Mjo, men jag måste hitta en motivering att börja med CS igen :/ Har inte kört på år och dar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Mjo, men jag måste hitta en motivering att börja med CS igen :/ Har inte kört på år och dar. År är väl ändå att ta i. Några månader sen bara Beffos server kan ta lång tid innan den kommer upp. Tror att SlewME satsar mer på Beffo Upload, Sina kunder, GTAnytt och Webbmailen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Mjo, men jag måste hitta en motivering att börja med CS igen :/ Har inte kört på år och dar. För du har något att göra och du omgås med vänner. IN PÅ MSN MED DIG. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 För du har något att göra och du omgås med vänner. IN PÅ MSN MED DIG. : D Ooooookej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Nån här som spelar Source? Jag köpte det i onsdags så jag är lite noob men kul är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts