Zack Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Var spelar alla? Fortfarande Beffo? Vad är ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Var spelar alla? Fortfarande Beffo? Vad är ip? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=940513 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=940513 Äsch. Den är ju nere. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Postar det här inlägget endast för att ladda upp min config, då jag ska iväg till ett itcafé och lira cup.. Om ni undrar vad det är för cup, så är sidan http://www.kgc.se.nu/cmtsconfig.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Behöver hjälp med Cs Source då jag inte hittar några Servrar när jag söker (ja jag vet att jag posta detta för nån vecka sen men tog bort filen som det stog, llala. men det funka inte ändå :S) Jag kan inte lägga upp heller men jag kan joina via Friends, tror är mitt virus program som spökar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Vad är HeatoN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Nån svensk som var hyffsat bra för ett par år sen, han har lagt av nu tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Jag spelade Jepoardy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Vad är HeatoN? En av världens bästa spelare (har vart bäst) som nyss gått över till att leda lag istället för att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 En av världens bästa spelare (har vart bäst) som nyss gått över till att leda lag istället för att spela. Spelar inte han WoW nu? Lovar att han heter Kungen på WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Spelar inte han WoW nu? Lovar att han heter Kungen på WoW Nej, han är manager för Magnetik som är ett CGS-lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Nej, han är manager för Magnetik som är ett CGS-lag. Vad är CGS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Vad är CGS? man spelar cs:s å massa andra skitspel, flera olika lag i olika spel blir ett lag typ, sök på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Vad är CGS? En relativt nystartad liga i spel, rätt så stor omsättning utav pengar dessutom. www.thecgs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 När jag försöker gå in på mitt SteamAccount så kommer detta upp. "Could not get SERVERBROWSER and RUNGAMEENGINE interfaces" Vad är fel? Hur fixar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 När jag försöker gå in på mitt SteamAccount så kommer detta upp. "Could not get SERVERBROWSER and RUNGAMEENGINE interfaces" Vad är fel? Hur fixar jag? Testa lägg om steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Fan vad trött jag är på att lira public när man inte praccar. Vilken server du än går in på, så totaldominerar man med stats runt 20-3 ungefär. Det är fan tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Blev det någon turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Blev det någon turnering? Verkar jävligt dött på den fronten.. Men fortfarande vill jag ha en turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Verkar jävligt dött på den fronten.. Men fortfarande vill jag ha en turnering. Tillräckligt mycket för att organisera det? Det som saknas är väl att någon tar tag i det. Jag känner inte själv att jag har ork eller tid, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts