Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Roligt att spela på beffos :(

Kom och spela! Apropå det så var det en rekorddag idag. Jag har varit tvungen att kicka 5-6 stycken plus bannat 1-2. :):mellow:

oh shiet.

vad gjorde dom då?

var bättre än dig, använde awp, sa ett fult ord, var aningen stöddiga ?

EDIT

FATTA ATT INGEN BRYR SIG OM HUR MÅNGA DU BANNAR ELLER KCIKAR. DU BLIR INTE COOLARE FÖR DET.. omfg.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

oh shiet.

vad gjorde dom då?

var bättre än dig, använde awp, sa ett fult ord, var aningen stöddiga ?

EDIT

FATTA ATT INGEN BRYR SIG OM HUR MÅNGA DU BANNAR ELLER KCIKAR. DU BLIR INTE COOLARE FÖR DET.. omfg.

Lol, nej?

Du behöver fan inte hetsa upp dig så jävla mycket. Du dör inte bara för att jag kommenterar det.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag haft ett problem ett längre tag som jag kräker galla på som jag vill ha åtgärdat.

Det ligger till såhär att steams serverbrowser är nog bland de värdelöstaste sakerna som har någonsin skapats på denna planet, men i alla fall.

Det som är så stört är att den visar alla servrar med ~500 i ping för mig, det kvittar om det är en svensk eller en tysk så visar det att det ligger runt 300~500 i ping. Men när jag väl går in på en server då ligger jag på hur normal ping som helst.

Detta irriterar mig något enormt för jag är ju van att se de med lägst ping är snabba svenska servrar, just nu är det några avdankade franska servrar i serverbrowsen.

Och detta gäller även alla spel än 1.6!

Och för att göra alla frågetecken klara.

Och..

JA, jag har slagit ner alla P2P-applikationer och allt som kan tänkas smaka på min bandbredd

JA, jag har ominstallerat Steam.

JA, jag har startat om routern.

JA, portarna är öppnade i routern.

NEJ, det är ingen som sitter på vårat WLAN och råtankar.

post-9824-1193477984_thumb.jpg

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag haft ett problem ett längre tag som jag kräker galla på som jag vill ha åtgärdat.

Det ligger till såhär att steams serverbrowser är nog bland de värdelöstaste sakerna som har någonsin skapats på denna planet, men i alla fall.

Det som är så stört är att den visar alla servrar med ~500 i ping för mig, det kvittar om det är en svensk eller en tysk så visar det att det ligger runt 300~500 i ping. Men när jag väl går in på en server då ligger jag på hur normal ping som helst.

Detta irriterar mig något enormt för jag är ju van att se de med lägst ping är snabba svenska servrar, just nu är det några avdankade franska servrar i serverbrowsen.

Och detta gäller även alla spel än 1.6!

Och för att göra alla frågetecken klara.

Och..

JA, jag har slagit ner alla P2P-applikationer och allt som kan tänkas smaka på min bandbredd

JA, jag har ominstallerat Steam.

JA, jag har startat om routern.

JA, portarna är öppnade i routern.

NEJ, det är ingen som sitter på vårat WLAN och råtankar.

Har ungefär samma problem, är jag klickar "Refreash" Ökar pingen +100 och sen när jag går in har jag runt 30.

Grymt störande.

Den ökar även om jag sitter på en server och "Refreashar"

Vad är problemet?

Tack för hjälp ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor