Bullet Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 nä, har ingen dator snart.. så fuuuu emoäckel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Matchen är slut för nån dag sen. Om du menar SK vs fnatic? menar såklart att jag gjorde det den dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 menar såklart att jag gjorde det den dagen connect xxx.xxx.xxx:xxx, går inte annars med fler än 255 spectators. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Nån som kan hjälpa mig med ett stort problem. Jag får inte upp några servrar när jag söker Det konstiga är att jag kan connecta via Ip men jag kan inte hitta några själv, skit drygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Nån som kan hjälpa mig med ett stort problem. Jag får inte upp några servrar när jag söker Det konstiga är att jag kan connecta via Ip men jag kan inte hitta några själv, skit drygt Inte installerat någon ny brandvägg eller liknande? antar att du har tagitt bort alla filters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Inte installerat någon ny brandvägg eller liknande? antar att du har tagitt bort alla filters Sitter på en helt ny dator... Har inge filters på atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Sitter på en helt ny dator... Har inge filters på atm Testa att radera ServerBrowser.dll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 men fungerar det om du innan du går in på cs söka på servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 men fungerar det om du innan du går in på cs söka på servrar? Nope Vart ligger Serverbrowser.dll n00dles? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Nope Vart ligger Serverbrowser.dll n00dles? Sök. För att vara lite snel: C:\Program\Steam\bin\ServerBrowser.dll. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Roligt att spela på beffos Kom och spela! Apropå det så var det en rekorddag idag. Jag har varit tvungen att kicka 5-6 stycken plus bannat 1-2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Roligt att spela på beffos Kom och spela! Apropå det så var det en rekorddag idag. Jag har varit tvungen att kicka 5-6 stycken plus bannat 1-2. You're on fire! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Roligt att spela på beffos Kom och spela! Apropå det så var det en rekorddag idag. Jag har varit tvungen att kicka 5-6 stycken plus bannat 1-2. oh shiet. vad gjorde dom då? var bättre än dig, använde awp, sa ett fult ord, var aningen stöddiga ? EDIT FATTA ATT INGEN BRYR SIG OM HUR MÅNGA DU BANNAR ELLER KCIKAR. DU BLIR INTE COOLARE FÖR DET.. omfg. Redigerad 26 oktober, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) oh shiet. vad gjorde dom då? var bättre än dig, använde awp, sa ett fult ord, var aningen stöddiga ? EDIT FATTA ATT INGEN BRYR SIG OM HUR MÅNGA DU BANNAR ELLER KCIKAR. DU BLIR INTE COOLARE FÖR DET.. omfg. Lol, nej? Du behöver fan inte hetsa upp dig så jävla mycket. Du dör inte bara för att jag kommenterar det. Redigerad 27 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Okej, jag haft ett problem ett längre tag som jag kräker galla på som jag vill ha åtgärdat. Det ligger till såhär att steams serverbrowser är nog bland de värdelöstaste sakerna som har någonsin skapats på denna planet, men i alla fall. Det som är så stört är att den visar alla servrar med ~500 i ping för mig, det kvittar om det är en svensk eller en tysk så visar det att det ligger runt 300~500 i ping. Men när jag väl går in på en server då ligger jag på hur normal ping som helst. Detta irriterar mig något enormt för jag är ju van att se de med lägst ping är snabba svenska servrar, just nu är det några avdankade franska servrar i serverbrowsen. Och detta gäller även alla spel än 1.6! Och för att göra alla frågetecken klara. Och.. JA, jag har slagit ner alla P2P-applikationer och allt som kan tänkas smaka på min bandbredd JA, jag har ominstallerat Steam. JA, jag har startat om routern. JA, portarna är öppnade i routern. NEJ, det är ingen som sitter på vårat WLAN och råtankar. Redigerad 27 oktober, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Okej, jag haft ett problem ett längre tag som jag kräker galla på som jag vill ha åtgärdat. Det ligger till såhär att steams serverbrowser är nog bland de värdelöstaste sakerna som har någonsin skapats på denna planet, men i alla fall. Det som är så stört är att den visar alla servrar med ~500 i ping för mig, det kvittar om det är en svensk eller en tysk så visar det att det ligger runt 300~500 i ping. Men när jag väl går in på en server då ligger jag på hur normal ping som helst. Detta irriterar mig något enormt för jag är ju van att se de med lägst ping är snabba svenska servrar, just nu är det några avdankade franska servrar i serverbrowsen. Och detta gäller även alla spel än 1.6! Och för att göra alla frågetecken klara. Och.. JA, jag har slagit ner alla P2P-applikationer och allt som kan tänkas smaka på min bandbredd JA, jag har ominstallerat Steam. JA, jag har startat om routern. JA, portarna är öppnade i routern. NEJ, det är ingen som sitter på vårat WLAN och råtankar. Har ungefär samma problem, är jag klickar "Refreash" Ökar pingen +100 och sen när jag går in har jag runt 30. Grymt störande. Den ökar även om jag sitter på en server och "Refreashar" Vad är problemet? Tack för hjälp .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Någon som har installer till aimbot för condition zero/1.6? Vill ha lite kul med en polare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Någon som har installer till aimbot för condition zero/1.6? Vill ha lite kul med en polare ikväll. n00b.. försök skaffa skills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 n00b.. försök skaffa skills Jag har skills. Han är lite bättre, och jag vill skoja med honom. Så Fu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 n00b.. försök skaffa skills die pl0x. Raven: Kolla på cs-hacked.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts