Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

är den svenka matchen om en halvtimme? man skriver bara in det som ip vaa? hur spelas matcherna? tar det lång tid?Edit: servern e redan full :w000t: 23:10

Tvivlar på att den är full:

Global HLTV stats: spectators 2272, slots 23261, proxies 115

Jag är inne just nu.

Och så måste jag säga att jag tycker inte vi kör aim-maps i turneringen.Det visar bara hur bra aim man har, och inte hur bra teamplay och spelförståelse man har.

Nu är det live, alltså de kör nu

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tvivlar på att den är full:

Global HLTV stats: spectators 2272, slots 23261, proxies 115

Jag är inne just nu.

Och så måste jag säga att jag tycker inte vi kör aim-maps i turneringen.Det visar bara hur bra aim man har, och inte hur bra teamplay och spelförståelse man har.

Nu är det live, alltså de kör nu

Har den verkligen börjat? Jag öppnade consollen och skrev "connect hltv5.no.gameguard.no:27050" och där jag är finns ingen som spelar. Alla sitter som spectators, även fnatik och SK. Eller måste man göra något mer för att kunna kolla på matchen?

Nvm nu startade det.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså.. vad spelar de? Några står kvar på samma ställe hela tiden, några behöver inte skjuta utan bara sikta på motståndaren så dör de.

Har jag missat något? :w000t:

Japp, 8 års HLTV-tittande <_<

Edit. Dom spelar CS. Står du aldrig still när du spelar?

Redigerad av n00dles
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Jag tycker vi fastställer 3on3. 2on2 är väl också bra, men dels så blir det mer teamplay, samt roligare med 3on3.

2. Jag tycker vi kör vanliga banor.

2on2! Blir fler lag och mer matcher. Men fler vill vara med så blir 3on3 bra.

"DOMMA HERA BANNORNA SKA VI SPELLA: Fy_penis-island och massa surfbanor. Superhero och warcraft 3 mods skit och alltihop only Hadshot jao! Jak eger er alla po 200 ping servers mohahaha!" Väntar på att nån ska skriva nåt dylikt :unsure:

Ja. Vanliga banor!

Redigerad av n00dles
Länk till kommentar
Dela på andra sidor