Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) är den svenka matchen om en halvtimme? man skriver bara in det som ip vaa? hur spelas matcherna? tar det lång tid?Edit: servern e redan full 23:10 Tvivlar på att den är full: Global HLTV stats: spectators 2272, slots 23261, proxies 115 Jag är inne just nu. Och så måste jag säga att jag tycker inte vi kör aim-maps i turneringen.Det visar bara hur bra aim man har, och inte hur bra teamplay och spelförståelse man har. Nu är det live, alltså de kör nu Redigerad 21 oktober, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 * Qouad * Kicken * Karatemorfar * Godfather * JSHC * n00dles * Mr.Unicorn * pKz * Bullet * kobbe * Tossie * RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Tvivlar på att den är full: Global HLTV stats: spectators 2272, slots 23261, proxies 115 Jag är inne just nu. Och så måste jag säga att jag tycker inte vi kör aim-maps i turneringen.Det visar bara hur bra aim man har, och inte hur bra teamplay och spelförståelse man har. Nu är det live, alltså de kör nu Har den verkligen börjat? Jag öppnade consollen och skrev "connect hltv5.no.gameguard.no:27050" och där jag är finns ingen som spelar. Alla sitter som spectators, även fnatik och SK. Eller måste man göra något mer för att kunna kolla på matchen? Nvm nu startade det. Redigerad 21 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Alltså.. vad spelar de? Några står kvar på samma ställe hela tiden, några behöver inte skjuta utan bara sikta på motståndaren så dör de. Har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Alltså.. vad spelar de? Några står kvar på samma ställe hela tiden, några behöver inte skjuta utan bara sikta på motståndaren så dör de. Har jag missat något? Japp, 8 års HLTV-tittande Edit. Dom spelar CS. Står du aldrig still när du spelar? Redigerad 21 oktober, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 FRÅGA INTE MIG DÅ BULLET! SOPPA! MEN CPNEGERFERK VAFAN TÄNKTE INTE PÅ DIG ÄNDRA CUPEN TILL 3on3 ISTÄLLET JAG FERK KLADDIS DIRR!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 1. Jag tycker vi fastställer 3on3. 2on2 är väl också bra, men dels så blir det mer teamplay, samt roligare med 3on3. 2. Jag tycker vi kör vanliga banor. 3. Jag tycker att jag missade matchen igår. 4. Jag tycker att CS är sjukt bra. 5. Jag tycker ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) 1. Jag tycker vi fastställer 3on3. 2on2 är väl också bra, men dels så blir det mer teamplay, samt roligare med 3on3. 2. Jag tycker vi kör vanliga banor. 2on2! Blir fler lag och mer matcher. Men fler vill vara med så blir 3on3 bra. "DOMMA HERA BANNORNA SKA VI SPELLA: Fy_penis-island och massa surfbanor. Superhero och warcraft 3 mods skit och alltihop only Hadshot jao! Jak eger er alla po 200 ping servers mohahaha!" Väntar på att nån ska skriva nåt dylikt Ja. Vanliga banor! Redigerad 22 oktober, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 MEN CPNEGERFERK VAFAN TÄNKTE INTE PÅ DIG ÄNDRA CUPEN TILL 3on3 ISTÄLLET JAG FERK KLADDIS DIRR!? nä, har ingen dator snart.. så fuuuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 När man går in på CSS servers vad emnas att det är en HLTV i spec. Den kan ha lite olika namn vad menas det med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Maps: d2, nuke och infan? Jak vill spela med Mordos och kicken Redigerad 22 oktober, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 När man går in på CSS servers vad emnas att det är en HLTV i spec. Den kan ha lite olika namn vad menas det med det? www.google.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Vi får se. Om det blir minst 12 pers kan vi ta 3on3 enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Vi får se. Om det blir minst 12 pers kan vi ta 3on3 enligt mig. Minst 12 pers. för 2on2 imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Det är 12 personer sen är det ett antal som säkert vill vara med som inte skrivit än. Det där är ju bara för att se hur stort intresset är, anmälningar får den som tar på sig att leda det hela ta hand om. Jag vill som sagt köra 3 on 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Jag vill köra de_train och dust2. 3 on 3. Punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Jag vill köra de_train och dust2. 3 on 3. Punkt slut. <3 de_nuke är också okej. Alla de klassiska banorna. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Bara intressekoll än som sagt, men här är listan just nu? Har jag missat någon eller vill mera vara med? * Qouad * Kicken * Karatemorfar * Godfather * JSHC * n00dles * Mr.Unicorn * pKz * Bullet * kobbe * Tossie * RavenE * Mordos 13 pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 va lade in ipadressen som du gav i favoriter. Fans bara 255 platser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 va lade in ipadressen som du gav i favoriter. Fans bara 255 platser Matchen är slut för nån dag sen. Om du menar SK vs fnatic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts