kicken Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Låter som en bra idé. Karatemorfar kommer typ äga alla, men det behöver vi inte tänka på än HHYD inkasserade 2 vinster och 1 förlust igår natt. (Sista förlusten räknas inte, då vi inte körde seriöst. Alla köpte typ para). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Låter som en bra idé. Karatemorfar kommer typ äga alla, men det behöver vi inte tänka på än En spelare gör inte ett lag men yeye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Vi är en hel del som spelar CS, tror absolut att 12 stycken till 4 lag t.ex. går att skramla ihop. (3on3, alla möter alla) t.ex alla lag möter varandra och sedan får laget som fått mest poäng/vinster välja motståndare i någon typ av semifinaler. Bara för sakens skull, intressekoll: * Qouad ...kopiera och fyll på listan med ditt namn. Bara för sakens skull, intressekoll: * Qouad * Kicken * Karatemorfar Redigerad 21 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Bara för sakens skull, intressekoll: * Qouad * Kicken Jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 qouad kicken karatemorfar godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 kör 2on2cup. jag å kladdis ;d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Jag och mR.Unicorn^ är med. 2n2>3n3 imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Jahapp, 2on2 funkar väl också då blir ju flera lag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Vet inte hur listan är atm, men kör efter gof. qouad kicken karatemorfar godfather jshc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Jag och pkz kanske är med om det är 2on2, måste snacka med han först ;d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Vet inte hur listan är atm, men kör efter gof. qouad kicken karatemorfar godfather jshc * = Är med '' = Kanske * Qouad * Kicken * Karatemorfar * Godfather * JSHC * n00dles * Mr.Unicorn '' pKz '' Bullet Redigerad 21 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 * = Är med '' = Kanske * Qouad * Kicken * Karatemorfar * Godfather * JSHC * n00dles * Mr.Unicorn * Kladdis (?) '' pKz '' Bullet kladdis = pkz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 * = Är med '' = Kanske * Qouad * Kicken * Karatemorfar * Godfather * JSHC * n00dles * Mr.Unicorn * Kladdis (?) *Addepladde '' pKz '' Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 pkz/kladd å jag deltar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 * = Är med '' = Kanske * Qouad * Kicken * Karatemorfar * Godfather * JSHC * n00dles * Mr.Unicorn '' pKz '' Bullet * Qouad * Kicken * Karatemorfar * Godfather * JSHC * n00dles * Mr.Unicorn * pKz * Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Om det är på jullovet kan jag vara med Avinstallerade Steam när skolan började och jag och några kompisar bestämde att köra lite på jullovet igen, för nostalgikicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Om det är på jullovet kan jag vara med Avinstallerade Steam när skolan började och jag och några kompisar bestämde att köra lite på jullovet igen, för nostalgikicken Du har slutat lira? ÅH, du får inte vara med. Du har gjort ett brott.. Straffet är att du inte är med BUUUHU Edit Seriöst, jullovet ligger väl lite väl långt bort? Vem ska jag lira med då? Vem är mest 1337-leet-elite-prol-ol? Edit igen: Missa för allt i världen inte finalen i Extreme Masters LA mellan fnatic vs. Sk-Gaming (svensk final) 23.30 hltv5.no.gameguard.no:27050 Redigerad 21 oktober, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 FRÅGA INTE MIG DÅ BULLET! SOPPA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) * Qouad * Kicken * Karatemorfar * Godfather * JSHC * n00dles * Mr.Unicorn * pKz * Bullet * kobbe jag är med, tycket att 2on2 varkar bäst. helst aim mapps. Suger rent av på vanliga barnor är den svenka matchen om en halvtimme? man skriver bara in det som ip vaa? hur spelas matcherna? tar det lång tid? Edit: servern e redan full 23:10 Redigerad 21 oktober, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 * Qouad * Kicken * Karatemorfar * Godfather * JSHC * n00dles * Mr.Unicorn * pKz * Bullet * kobbe * Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts