ZalCiNoWa Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 nu stod det: could not connect to a server which is operating under a different protocol version. Så står det om man inte har uppdaterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 hur uppdaterar man då nån länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 hur uppdaterar man då nån länk? Counter-Strike.net Iceworld e väl kul i början, när man e n00b, jag körde fy_mpas i början, men nu e det bara cs_italy, de_dust & 2, de_inferno, de_dawn, de_train och ett par till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 cs_italy och de_dawn aer noobmaps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 (redigerad) är det full cs retail file som jag ska tanka eller (har det på cd) Redigerad 11 juni, 2003 av gta-diggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Men fatta att Assult är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 cs_italy och de_dawn aer noobmaps gillar inte de_dawn, men cs_italy är kul med wc3mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 gillar inte de_dawn, men cs_italy är kul med wc3mod wc3mod har jag spelat så mycket på 1.6 före det kom till 1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 wc3mod har jag spelat så mycket på 1.6 före det kom till 1.5 öhhh? Wc3modden började som 1.5 AMX plugin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 har nån spelat jail servrar? dom e skit roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Har lirat CS hela dagen i sträck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 cs_italy och de_dawn aer noobmaps (:!!! de_dawn är bra... cs:italy är sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Nån som vill lira lite ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 vad är det för något? när man blir dödad kommer man till ett fängelse sen ska dom i sitt lag rädda dom som sitter inne, och där inne har man bara kniv(har jag för mig)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Vill nån lira CS ? Bara PM:a mig så ger jag IP .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 fortfarande inte instalerat cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Men installera ! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 orka (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jag ska mappa cs/hl men har soppatorsk i hjärnan.. kan ni nån bra sida som de finns exempel på, som LevelDesign. eller om ni vill ha nåt på en bana, och vilka wad´s ska jag använda? jag har alltid liquids.wad (eller va den heter) halflife.wad cstrike.wad och nån mer.. men iaf så..!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts