Bullet Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Finns det nåt program som detectar opengl cheats? Vet nästan till 100% att det ska finnas nåt program som fixar detta. eac2 ;d men då måste alla på servern ha eac på och connecta till en eacserver. det brukar de flesta vägra om det inte är cup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Till source, fast det ska likna 1.6 mer. Så mapsen är formade likadana och rekylen är nästan identisk med 1.5rekylen. Bunnyjump som på 1.3 och smoke som i 1.5, flashen är som i 1.6. Även models ska modifieras så de liknar 1.5 models när VALVe ger tillstånd till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Även models ska modifieras så de liknar 1.5 models när VALVe ger tillstånd till det. Varför inte bara köra 1.6 då..?? skit skön cs film (tycker jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 (redigerad) Varför inte bara köra 1.6 då..?? skit skön cs film (tycker jag) För att det är Source-motorn. Redigerad 19 oktober, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Varför inte bara köra 1.6 då..?? skit skön cs film (tycker jag) Bättre än alla randoms som lägger ut sina videos över hur "bra" dom är. Ganska bra gjord också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 (redigerad) Bättre än alla randoms som lägger ut sina videos över hur "bra" dom är. Ganska bra gjord också. 3 Killen gjorde den inte, man kan ladda ner hela (30minuter) Här här där och kanske här.. eller.. nää klicka där Jag skulle vilja se en CT dö oxå.. aja endå skön Filmen visar dom i klanen som får sköna frags o så, sista scenen är den där scenen. Redigerad 19 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Håller med den var rätts så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Sköööönt! H.H.Y.D (Jag, Qouad, Mordos) inkasserade en vinst ikväll. Trots att servern dog så ledde vi och skulle vunnit (Ja). Dessutom var det en svår fight mot ett bra team, så jag är nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 En till vinst för H.H.Y.D. Vi blev kickade efter jag HSade någon noob genom en vägg, men vi vann ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) En till vinst för H.H.Y.D. Vi blev kickade efter jag HSade någon noob genom en vägg, men vi vann ändå. Nu vann vi våran tredje pcw ikväll. Vi blev kickade igen för att vi var för bra. Men vi tolkar det som att vi vann. --- Förresten så mötte vi dessa vilda djur i en pcw. De vann med typ 11 - 4. Men vi gjorde bra ifrån oss. Redigerad 20 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Några fina frags i den filmen vare ju minsann. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 har inte fölt denna topic med vad står H.H.Y.D för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 HaHa You're Dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 När blir det GTAsajten 1.6 turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 När någon orkar ta tag i det och organisera allting. Mitt tips typ, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 När någon orkar ta tag i det och organisera allting. Mitt tips typ, Någon som är bra på att organisera saker då alltså.. Vice kanske . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Jag skulle kunna fixa en 1.6 turnering, men isåfall ska det vara 1on1 på aim_map, lättast med lag osv då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Jag skulle kunna fixa en 1.6 turnering, men isåfall ska det vara 1on1 på aim_map, lättast med lag osv då. Jag ser hellre att vi försöker få ihop några stycken och försöker spela 3on3/4on4. Lottade lag eller om man ska samla ihop själv spelar ingen roll, men 1on1 är tråkigt. Vice. är som sagt en jäkel på det där även om han allt som oftast verkar ganska upptagen :/ Redigerad 21 oktober, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Jag ser hellre att vi försöker få ihop några stycken och försöker spela 3on3/4on4. Lottade lag eller om man ska samla ihop själv spelar ingen roll, men 1on1 är tråkigt. Vice. är som sagt en jäkel på det där även om han allt som oftast verkar ganska upptagen :/ Tvivlar på att ni kommer få ihop tillräckligt med spelare till 3on3/4on4 ändå, lär väl bli typ 2 lag max >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Tvivlar på att ni kommer få ihop tillräckligt med spelare till 3on3/4on4 ändå, lär väl bli typ 2 lag max >.< Vi är en hel del som spelar CS, tror absolut att 12 stycken till 4 lag t.ex. går att skramla ihop. (3on3, alla möter alla) t.ex alla lag möter varandra och sedan får laget som fått mest poäng/vinster välja motståndare i någon typ av semifinaler. Bara för sakens skull, intressekoll: * Qouad ...kopiera och fyll på listan med ditt namn. Redigerad 21 oktober, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts