SilentViper Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Hur får ja reda på min CD KEY?. För ja har tappat bort den iaf om nåt skulle hända mitt acc. Och ja ahr köpt spelet inte från steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) går inte cdkeyn är låst till accet, men det finns väl typ secret question till accet.. Redigerad 15 oktober, 2007 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 går inte cdkeyn är låst till accet, men det finns väl typ secret question till accet.. Ok, Men den har ja ochså glömt bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Ok, Men den har ja ochså glömt bort Har du accet o username? då loggar du bara in o ändrar secret assword Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Har du accet o username? då loggar du bara in o ändrar secret assword Ja. Annars så skulle ja inte kunna spela CSS om ja inte hadde acc och password Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Min kompis hade hört från någonstans att 1.6 skall tas bort från steam (alltså att det inte längre ska gå att spela via steam). Finns det någon sanning i det här? Tycker det låter som ett stort skämt och min kompis ljuger minst 25 ggr/dag så jag litar inte på honom i första taget. Finns det någon källa till detta eller är det bara trams? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Min kompis hade hört från någonstans att 1.6 skall tas bort från steam (alltså att det inte längre ska gå att spela via steam). Finns det någon sanning i det här? Tycker det låter som ett stort skämt och min kompis ljuger minst 25 ggr/dag så jag litar inte på honom i första taget. Finns det någon källa till detta eller är det bara trams? Om han ljuger minst 25 ggr/dag så tror jag nog du vet svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Min kompis hade hört från någonstans att 1.6 skall tas bort från steam (alltså att det inte längre ska gå att spela via steam). Finns det någon sanning i det här? Tycker det låter som ett stort skämt och min kompis ljuger minst 25 ggr/dag så jag litar inte på honom i första taget. Finns det någon källa till detta eller är det bara trams? Nej, Inte än iaf. 10% Nästa år, Inte i år iaf. Alla events blir ju lidande pga det är så få som kör CSS-Events.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Finns det något sätt att få reda på vad svaret på ens hemliga fråga var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Nej, Inte än iaf. 10% Nästa år, Inte i år iaf. Alla events blir ju lidande pga det är så få som kör CSS-Events.. Han sa 2008. Så det finns lite sanning i att det är påväg bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 hur lägger man upp en lan server på hamachi i css får ju fan damp!! min kommpis hittar inte min server och vi är medlem i samma nätverk på hamachi sedan så gick jag in på css och klicka på creat a server och starta en men min kompis hitta den inte?? Gör jag något fel eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 hur lägger man upp en lan server på hamachi i css får ju fan damp!! min kommpis hittar inte min server och vi är medlem i samma nätverk på hamachi sedan så gick jag in på css och klicka på creat a server och starta en men min kompis hitta den inte?? Gör jag något fel eller?? sv_lan 1 sv_lan 0 testa nån av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Han sa 2008. Så det finns lite sanning i att det är påväg bort? Nja, Kan nog hända. Jag vet inte är inte så insatt men skulle tänka mig att Valve tar bort 1.6 så alla köper CZ/Css och dem går plus med några miljoner . typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Varför skulle dom ta bort cs 1.6! dom förlorar många spelare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 1.6 kommer inte att tas bort. Valve förlorar mer pengar på att ta bort det än att ha det igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 1.6 kommer inte att tas bort. Valve förlorar mer pengar på att ta bort det än att ha det igång. Mm, precis så tänkte jag . CS 1.6 ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 När jag spelar cs så stängs det ner efter ett tag och det står: NET_Sendpacket ERORR WSAEINTR. Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 När jag spelar cs så stängs det ner efter ett tag och det står: NET_Sendpacket ERORR WSAEINTR. Vad är fel? Du tappar kontakten med routern eller nåt liknande tror jag. Om du har trådlöst kanske det är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Du tappar kontakten med routern eller nåt liknande tror jag. Om du har trådlöst kanske det är problemet. Hur fixar jag det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Question I get this error: "NET_SendPacket ERROR: WSAEINTR (winsock error) A blocking operation was interrupted by a call to WSACancelBlockingCall." when I try to run Steam or connect to a server - what should I do? Answer Common Causes: * Network card drivers need to be updated * Default client port (port 27005) is already in use * Bad Winsock DLL * Bad TCP/IP stack * Firewall * Internet Connection Sharing (ICS) * VIA KT133A motherboard chipset w/o proper 4-in-1 patch The recommendations provided here may also help in addressing other WINSOCK errors: 1. Firewall Remove all references to Steam.exe and HL.exe and let them be re-learned. Be sure to give permission for all TCP and UDP ports. 2. Update Network Card Drivers 1. Exit Steam 2. Right-click on the My Computer icon and go to Properties 3. Select the Hardware tab and click the Device Manager button 4. Locate the name of your network interface card under the Network Adapters node 5. Search for the card manufacturer's website to locate and install any necessary driver updates 3. Bad Winsock DLL Please see the help topic which addresses repairing common Winsock errors. 4. Bad TCP/IP Stack 1. Exit Steam 2. Go to the Start button and select the Control Panel 3. Open Add / Remove Programs 4. Select Windows Setup on the left side of the window 5. Remove any Communications components 6. Reboot your machine 7. Repeat the procedure while selecting the Reinstall option for the Communications components which were previously installed 8. Re-add TCP/IP in the Network Properties for your network interface card 5. Conflicting Ports Add +clientport 27025 to the Launch Properties for Steam. 6. Internet Connection Sharing (ICS) ICS is not compatible with Steam. You will need to disable ICS to use Steam. 7. VIA KT133A Motherboard Chipset Check your motherboard drivers and, if you are using a VIA KT133A motherboard chipset, please visit http://www.viaarena.com/?PageID=2 to get the 4-in-1 patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts