Karatemorfar Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 ... Vad i helvete. randomnoobnick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 ´ Hadde typ tänk att ha lite klan info om servers gallery lite länkar till sidor etc. Sen så om detta nu går att göra på en gratis hemsida som man får koda etc själv så kan man väl lägga in en Member Profile. Btw medans ni sitter och nickar vad ni heter på cs så kan ja säga att ja nickar [ڴWF]ڴGT. Pεтε®G®iffin™. Och ni fattar själv varför ja nickar PeterGriffin För att du är tjock och dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 randomnoobnick Ja, och helst ska dom ha några jävla oläsliga bokstäver och tror dom e jätte balla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Boomer nej Redigerad 7 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Boomer nej Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Ägd.Någon som anväänder mozilla?om ni använder laggar det för er oxå näaer ni kör cs? eller t ex är på gtasajten , youtube osvNågon som anväänder mozilla?om ni använder laggar det för er oxå näaer ni kör cs? eller t ex är på gtasajten , youtube osvTEst test testing test ffs test test, fan va bättre Internet explorer är :/ det laggar iaf inte, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Någon som anväänder mozilla?om ni använder laggar det för er oxå näaer ni kör cs? eller t ex är på gtasajten , youtube osvTEst test testing test ffs test test, fan va bättre Internet explorer är :/ det laggar iaf inte, Vad i hela rövskäggsnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Någon som anväänder mozilla?om ni använder laggar det för er oxå näaer ni kör cs? eller t ex är på gtasajten , youtube osvTEst test testing test ffs test test, fan va bättre Internet explorer är :/ det laggar iaf inte, FF laggar inte. Det är du som har dålig dator i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Någon som anväänder mozilla?om ni använder laggar det för er oxå näaer ni kör cs? eller t ex är på gtasajten , youtube osvTEst test testing test ffs test test, fan va bättre Internet explorer är :/ det laggar iaf inte, Eller så stänger man ner Webb-läsarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) FF laggar inte. Det är du som har dålig dator i så fall. , Deän är bara 4 månader gammal, inte så dålig heller Redigerad 9 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 , Deän är bara 4 månader gammal, inte så dålig heller Du vet, hur bra den är beror ju på delarna innuti datorn grabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Du vet, hur bra den är beror ju på delarna innuti datorn grabben Laggar inte längre.. var något fel med en plugin.. Redigerad 10 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Laggar inte längre.. var något fel med ETT plugin.. Btw, Stäng ner webbläsarna för bästa möjliga FPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Laggar inte längre.. var något fel med en plugin.. Men dö din jävla fitta Redigerad 10 oktober, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Orkar inte skapa en ny tråd, jag har problem med steam. Platform Error: bad module 'Friends/friendsUI.dll', not loading Jag har testat följande: Starta om datorn, radera friendsUI.dll men inget hjälper. Vad göra? Är det bara att installera om som hjälper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Hjälpte för mig iaf. btw, klanen h.h.y.d's första resultat blev vinst med... 13-10 tror jag. Jag, Qouad och Kicken mot några invalida norrmän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Hjälpte för mig iaf. btw, klanen h.h.y.d's första resultat blev vinst med... 13-10 tror jag. Jag, Qouad och Kicken mot några invalida norrmän. Ah okej, då blir det inget lirande ikväll alltså. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Hjälpte för mig iaf. btw, klanen h.h.y.d's första resultat blev vinst med... 13-10 tror jag. Jag, Qouad och Kicken mot några invalida norrmän. Har t.o.m ett printscreen http://ww2.beffo.se/upload/pic~/48y3bnrdevwo.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Att 1.6 och CZ är fortförande populärt, fattar inte att folk orkar grafiken. Visst ja spelade 1.6 förut och ja spelar nu mera CSS kan vara därför att ja är van med deras motor. Men kan ni säga varför det är fortförande populärt asså 1.6 och CZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) Att 1.6 och CZ är fortförande populärt, fattar inte att folk orkar grafiken. Visst ja spelade 1.6 förut och ja spelar nu mera CSS kan vara därför att ja är van med deras motor. Men kan ni säga varför det är fortförande populärt asså 1.6 och CZ Grafik gör inte ett spel bra, för det mesta. 1.6 och CZ är väl bäst balanserade eller något? En av mina polare sa att "aimen" var bäst i 1.6 och så. Redigerad 12 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts