Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Niiiice! :(

Snart får vi börja köra PCW ! :(

---

Steam suger nuförtiden. Nu har jag steam på holländska blandat med svenska och tyska trots att jag har bara Svenska i inställningar. Suck.

Ändra till engelska sen till svenska?

-----------------

Vilka servrar brukar ni lira på? (Godfather vet jag att han är Gubbklubbare, men resten)

Lirar ofta (Som Gof) på Gubbklubbens CZ server :innocent: CZ spelar jag bara för att servern är bra och mycket trevligt folk.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Niiiice! :(

Snart får vi börja köra PCW ! :(

---

Steam suger nuförtiden. Nu har jag steam på holländska blandat med svenska och tyska trots att jag har bara Svenska i inställningar. Suck.

Svenska funkar inte, får köra på engelska. Inte för att jag har svårt för engelska men det säger ju lite om hur dåligt det är.

Nån trevlig liten gosse till så vi är 5 i alla fall. :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice är en trevlig gubbe, men han kanske har snöat in sig på CZ för mycket efter allt spelande på GK. Fråga honom : D

EDIT: Jag och Vice brukar spela på GK en hel del, bara hoppa in här. :innocent: JSHC och Qouad kommer också in ibland

gkcz1.mine.nu

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ändra till engelska sen till svenska?

-----------------

Vilka servrar brukar ni lira på? (Godfather vet jag att han är Gubbklubbare, men resten)

Lirar ofta (Som Gof) på Gubbklubbens CZ server :innocent: CZ spelar jag bara för att servern är bra och mycket trevligt folk.

Fungerar inte.

---

Det finns tre servrar som jag mer eller mindre alltid kör på.

Protelo.se | 81.232.177.68:27015

Stockholms Blodbad | 83.226.212.233:27016

Beffo.se | 87.96.165.60:27015

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice är en trevlig gubbe, men han kanske har snöat in sig på CZ för mycket efter allt spelande på GK. Fråga honom : D

Ska höra med honom, dock är han ju väldigt inne på att CZ är så mycket bättre än 1.6, men vi får se.

Gof och mordos, namn ni vill ha på den väldigt seriösa sidan? :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beroende på vad du har tänkt ha på sidan kanske jag kan hjälpa till.
´

Hadde typ tänk att ha lite klan info om servers gallery lite länkar till sidor etc. Sen så om detta nu går att göra på en gratis hemsida som man får koda etc själv så kan man väl lägga in en Member Profile. Btw medans ni sitter och nickar vad ni heter på cs så kan ja säga att ja nickar [ڴWF]ڴGT. Pεтε®G®iffin™. Och ni fattar själv varför ja nickar PeterGriffin :innocent:

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor