Gof Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 För att inte tala om hur söt du är, självklart Då kan jag ju säga att era motståndare har fått sig en freefrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Hihi, jag är H.H.Y.D jak också. Då kan jag ju säga att era motståndare har fått sig en freefrag Welcome aboard sisters! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Niiiice! Snart får vi börja köra PCW ! --- Steam suger nuförtiden. Nu har jag steam på holländska blandat med svenska och tyska trots att jag har bara Svenska i inställningar. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Niiiice! Snart får vi börja köra PCW ! --- Steam suger nuförtiden. Nu har jag steam på holländska blandat med svenska och tyska trots att jag har bara Svenska i inställningar. Suck. Ändra till engelska sen till svenska? ----------------- Vilka servrar brukar ni lira på? (Godfather vet jag att han är Gubbklubbare, men resten) Lirar ofta (Som Gof) på Gubbklubbens CZ server CZ spelar jag bara för att servern är bra och mycket trevligt folk. Redigerad 7 oktober, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Niiiice! Snart får vi börja köra PCW ! --- Steam suger nuförtiden. Nu har jag steam på holländska blandat med svenska och tyska trots att jag har bara Svenska i inställningar. Suck. Svenska funkar inte, får köra på engelska. Inte för att jag har svårt för engelska men det säger ju lite om hur dåligt det är. Nån trevlig liten gosse till så vi är 5 i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Vice är en trevlig gubbe, men han kanske har snöat in sig på CZ för mycket efter allt spelande på GK. Fråga honom : D EDIT: Jag och Vice brukar spela på GK en hel del, bara hoppa in här. JSHC och Qouad kommer också in ibland gkcz1.mine.nu Redigerad 7 oktober, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Ändra till engelska sen till svenska? ----------------- Vilka servrar brukar ni lira på? (Godfather vet jag att han är Gubbklubbare, men resten) Lirar ofta (Som Gof) på Gubbklubbens CZ server CZ spelar jag bara för att servern är bra och mycket trevligt folk. Fungerar inte. --- Det finns tre servrar som jag mer eller mindre alltid kör på. Protelo.se | 81.232.177.68:27015 Stockholms Blodbad | 83.226.212.233:27016 Beffo.se | 87.96.165.60:27015 Redigerad 7 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Vice är en trevlig gubbe, men han kanske har snöat in sig på CZ för mycket efter allt spelande på GK. Fråga honom : D Ska höra med honom, dock är han ju väldigt inne på att CZ är så mycket bättre än 1.6, men vi får se. Gof och mordos, namn ni vill ha på den väldigt seriösa sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Blodbadet, Graveyard (dust2) och Beffo.se (om den är uppe.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Ska höra med honom, dock är han ju väldigt inne på att CZ är så mycket bättre än 1.6, men vi får se. Gof och mordos, namn ni vill ha på den väldigt seriösa sidan? http://hhyd.clan.pro/ Gof. blir bra Redigerad 7 oktober, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Jag skulle kunna vara med i eran så kallade klan Godfather är väl en riktig venthewra? Redigerad 7 oktober, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag skulle kunna vara med i eran så kallade klan Godfather är väl en riktig venthewra? Venthewra? what the fuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Venthewra? what the fuck Nån som sitter på vent och tjötar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag skulle kunna vara med i eran så kallade klan Godfather är väl en riktig venthewra? Trevligt Nån som sitter på vent och tjötar hela tiden Alltid trevligt med lite småprat mellan ronderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Trevligt Alltid trevligt med lite småprat mellan ronderna Eller så sitter man och skriker mitt i rundorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Ska höra med honom, dock är han ju väldigt inne på att CZ är så mycket bättre än 1.6, men vi får se. Gof och mordos, namn ni vill ha på den väldigt seriösa sidan? Jag nickar kattsmugglarN^ Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Nån som sitter på vent och tjötar hela tiden Usch nej, Vice klagar på att jag borde sitta mer i venten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Usch nej, Vice klagar på att jag borde sitta mer i venten. Men.. men.. Vice är ju leskig hest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Beroende på vad du har tänkt ha på sidan kanske jag kan hjälpa till.´ Hadde typ tänk att ha lite klan info om servers gallery lite länkar till sidor etc. Sen så om detta nu går att göra på en gratis hemsida som man får koda etc själv så kan man väl lägga in en Member Profile. Btw medans ni sitter och nickar vad ni heter på cs så kan ja säga att ja nickar [ڴWF]ڴGT. Pεтε®G®iffin™. Och ni fattar själv varför ja nickar PeterGriffin Redigerad 7 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 [ڴWF]ڴGT. Pεтε®G®iffin™. ... Vad i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts