yo.yo Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Never mind löste det själv. Redigerad 2 oktober, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Problem med att lägga till en vän på Steam. Personen la till mig och jag tryckte på accept, men inget hände, jag skrev till hans namn istället men eftersom att han hamnade i "invitations" så trodde jag det var någon annan och nu kan jag inte lägga till honom och jag kan fortfarande inte acceptera hans inbjudan. Vad göra jag nu?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Har nyss spelat CS 5 timmar i sträck. För första gången har det gått bra och jag har legat topp 3 varje runda som är på 20 min. Några tillfällen som jag kommer ihåg: Bäst: Jag tar halva laget, alla med HS. Roligast: När Krax knivar sig själv och inte förstår ett smack vad som hänt Ni skulle sett vad han skrev sen Grymmast: Riktigt grymt var det när bara jag var kvar. Jag stog utanför mörka från T-bas. En kille i CT hade sköld och vi sköt på varandra medans jag rörde mig mellan sidorna. Sedan så valde jag att rusha in. Det som hände var att exakt samtidigt rushade han mot mig så vi sprang förbi varandra ( ). Jag kom in i mörka och såg att 3 stycken som kommit från B stog och sköt på mig. Jag hade slut på mina skott och tog fram glocken medans jag sköt mot alla tre och backade. Jag vände mig om och så kom 2 till från trappen i mörka samtidigt som han med sköld kom in i mörka igen. Alltså 6 stycken CT mot mig med glock. Ni kan ju föreställa er det . Jag dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Problem med att lägga till en vän på Steam. Personen la till mig och jag tryckte på accept, men inget hände, jag skrev till hans namn istället men eftersom att han hamnade i "invitations" så trodde jag det var någon annan och nu kan jag inte lägga till honom och jag kan fortfarande inte acceptera hans inbjudan. Vad göra jag nu?! Det nya friend-saken är helt buggad och ingen jävel förstår sig på den. det var verkligen inget fel på gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Det nya friend-saken är helt buggad och ingen jävel förstår sig på den. det var verkligen inget fel på gamla. Jag måste säga att jag håller med. Tycker att det mesta med det här nya systemet verkar lite halvfärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Det nya friend-saken är helt buggad och ingen jävel förstår sig på den. det var verkligen inget fel på gamla. w0rd dawg Redigerad 7 oktober, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag måste säga att jag håller med. Tycker att det mesta med det här nya systemet verkar lite halvfärdigt. Så enormt Word. Hatar nya. Shift + Tab fungerar inte ens för mig och inte ens när jag kryssar ur den rutan i inställningar. Gamla var bra som det var. Man hade Friends och andra funktioner redan i CS-rutan om ni förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Så enormt Word. Hatar nya. Shift + Tab fungerar inte ens för mig och inte ens när jag kryssar ur den rutan i inställningar. Gamla var bra som det var. Man hade Friends och andra funktioner redan i CS-rutan om ni förstår. Du kan alltid ändra tillbaks Btw Ja stör mig inte på det nya förändringar Redigerad 7 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Så enormt Word. Hatar nya. Shift + Tab fungerar inte ens för mig och inte ens när jag kryssar ur den rutan i inställningar. Gamla var bra som det var. Man hade Friends och andra funktioner redan i CS-rutan om ni förstår. Har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Du kan alltid ändra tillbaks Btw Ja stör mig inte på det nya förändringar Vadå ändra tillbaka? Det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag är glockarN^ kring Kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag är glockarN^ kring Kicken. Tre gånger alltså. 1) Jag kommer vid mörka från B och så har jag inte laddat colten. Skjuter 15 skott, men missar de flesta och du glockar mig. 2) Kommer vid T-spån och har en deagle var på jag missar dom och du glockar mig igen. 3) Närmast att ta dig denna gång. Kommer in i mörka från mitt och skjuter 2 skott med colten, håller på att ladda ner du hoppar ner och jag hinner inte ladda klart utan du glockar mig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Kommer ta någon dag till så är jag knivarN^. Förutom när du får panik och du typ spinner som en galning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Vadå ändra tillbaka? Det går inte. Du har kunnat förut. Men nu såg ja att det går inte att ändra tillbaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Kommer ta någon dag till så är jag knivarN^. Förutom när du får panik och du typ spinner som en galning. Nja, det tror jag inte Hahahaha. --- Förresten måste jag berätta ett av de allra bästa CS-minnen jag har. Jag körde lite public med Tossie här på forumet. Dust 2. Jag kom från mitt och han stog och sköt upp mot A-platå. Han vände sig om och såg mig samt började skjuta. Jag sprang framåt, vi stog ungefär en CS-låda ifrån varandra och vi sköt fortfarande varandra med våra coltar. Magasinet tog slut för båda exakt samtidigt och båda bytte till Deagle. Vi började skjuta mot varandra och vi missade de flesta skotten igen och magasinet tog slut. Nu tog vi fram våra knivar och jag lyckades springa runt honom och kniva honom Varför ingen dog det var ju därför vi rörde oss som galningar när vi sköt. RIktigt roligt då man var där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Nja, det tror jag inte Hahahaha. --- Förresten måste jag berätta ett av de allra bästa CS-minnen jag har. Jag körde lite public med Tossie här på forumet. Dust 2. Jag kom från mitt och han stog och sköt upp mot A-platå. Han vände sig om och såg mig samt började skjuta. Jag sprang framåt, vi stog ungefär en CS-låda ifrån varandra och vi sköt fortfarande varandra med våra coltar. Magasinet tog slut för båda exakt samtidigt och båda bytte till Deagle. Vi började skjuta mot varandra och vi missade de flesta skotten igen och magasinet tog slut. Nu tog vi fram våra knivar och jag lyckades springa runt honom och kniva honom Varför ingen dog det var ju därför vi rörde oss som galningar när vi sköt. RIktigt roligt då man var där. ---- Innan ja kan starta min klan ordenligt så behöver ja nån som är bra på kodning etc. Om nån har löst att skapa en sida. Nånsida som man inte behöver paya för. dra ett PM till mig om du har orken och ja har redan skapat ett forum från forum24.se. Redigerad 7 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) ---- Innan ja kan starta min klan ordenligt så behöver ja nån som är bra på kodning etc. Om nån har löst att skapa en sida. Nånsida som man inte behöver paya för. dra ett PM till mig om du har orken och ja har redan skapat ett forum från forum24.se. Beroende på vad du har tänkt ha på sidan kanske jag kan hjälpa till. ---- Förresten, HaHa You're Dead http://www.gtasajte.com/forum/style_images/1/folder_post_icons/icon12.gif Vi känner oss ensamma, någon trevlig prick som känner sig sugen? Redigerad 7 oktober, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Beroende på vad du har tänkt ha på sidan kanske jag kan hjälpa till. ---- Förresten, HaHa You're Dead http://www.gtasajte.com/forum/style_images/1/folder_post_icons/icon12.gif Vi känner oss ensamma, någon trevlig prick som känner sig sugen? Är jag trevlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Är jag trevlig? För att inte tala om hur söt du är, självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Hihi, jag är H.H.Y.D jak också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts