Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Det är sant.

De används på många matcher, så, så kan man inte säga, det har du rätt i.

Men de är faktiskt förbjudna på de flesta större servrarna.

Men snälla

Sätt dig och sök en pcw och se hur många servrar du kommer in på som har tagit bort awp.

Sätt dig och spela CPL och se om awp är borta från servrarna?

Sätt dig och spela SNL och se om awp är borta från servrarna?

AWP är enbart bortaget från servrar för att admin är en liten jävla tönt som inte kan använda awp och anser att awp inte ska finnas i CS.

Som jag sa förut, det är ett vapen som vilket annat.

Fan, om de skulle ta bort Deagle? Jo, det borde de fan. De som kan använda Deagle är överlägsna. De tar lätt en person med ak/colt whatever.

Och btw, jag har aldrig hört talats om de där servrarna, trots att jag spelat cs i 5 år..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GK är, tror jag, 3:e största i Sverige...

Och dom kör CZ, vilket gör att det inte finns speciellt mycket motstånd.

BrutalCS är 1:a eller 2:a på 1.6, och dom skulle aldrig få för sig att förbjuda ett vapen (förutom skölden) då det är en del av spelet.

http://www.serverspy.net/site/search/serve...9:27015&g=0 (2:a i hela världen)

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är sant.

De används på många matcher, så, så kan man inte säga, det har du rätt i.

Men de är faktiskt förbjudna på de flesta större servrarna.

:w000t: För att alla fjantar som e 12 grinar och adminerna tycker att folk "campar" med dom, men egentligen så är dom bara som alla andra admins, dom kan inte använda vapnet därför bannar dom det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ovan, Valve Hammer Editor..

Lite länkar

http://web.archive.org/web/20041108092437/...utorials/?id=52

Leveldesign, bäst enligt mig.

Följ deras guide "PC Gamer:s Worldcraft-skola", så ska du se att det kommer gå bra.

Du kan även fråga mig om hjälp, jag är bra på mapping

Tack, ska testa valve hammer editor, det är så att jag mappar på Cs source, vill testa 1.6 nu.

Undrar vilket som är svårast att mappa på cs source eller 1.6?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AWP på public är bara lamt tycker jag. Där spelar man på skoj, inte för att höra dom där jävla skotten över hela banan

"Det är ingen skillnad mellan en AWP och en napp, det sitter alltid en snorunge bakom"

Men på PCW, då ska det vara AWP, klart. Roligt som sjutton att spela med AWP då, men inte på public. Nej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AWP på public är bara lamt tycker jag. Där spelar man på skoj, inte för att höra dom där jävla skotten över hela banan

"Det är ingen skillnad mellan en AWP och en napp, det sitter alltid en snorunge bakom"

Men på PCW, då ska det vara AWP, klart. Roligt som sjutton att spela med AWP då, men inte på public. Nej

Kan du inte ha kul på public med AWP tycker jag du kan sluta. Skaffa en server med mogna folk och bli kompisar med dom, mycket roligt! Dör du så har du någon att snacka med, ingen kommer hata dig för att du har awp. och ingen kommer att säga "men omg assåh dr0ppa awp'n för jag är såå jätte duktigt asså duhhhhhhh newb!!!".

Varför anser folk att det när noobigt att campa? Det är ju trots allt tillåtet. Okej, man blir less på dom som hela tiden campar och campar, runda efter runda, men så fort man campar en gång blir man anklagad. Och nej, jag är inte en camper, men det är en del av spelet? Right?

Antagligen för att CT ska deffa bomben eller för att T faktiskt har uppgiften att plantera bomben, att sitta och campa i T spawn på typ dust är bara lamt.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte ha kul på public med AWP tycker jag du kan sluta. Skaffa en server med mogna folk och bli kompisar med dom, mycket roligt! Dör du så har du någon att snacka med, ingen kommer hata dig för att du har awp. och ingen kommer att säga "men omg assåh dr0ppa awp'n för jag är såå jätte duktigt asså duhhhhhhh newb!!!".

Antagligen för att CT ska deffa bomben eller för att T faktiskt har uppgiften att plantera bomben, att sitta och campa i T spawn på typ dust är bara lamt.

Att campa i T Spawn eller CT Spawn är lamt ja, men CT har uppgiften att deffa och så länge ingen har lagt bomben så kan dom faktiskt campa någonstans. Terroristerna får väl också campa, men bara då de lagt bomben imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nämnde aldrig ett ord om att det inte är kul, men fan vad lamt det är att smyga runt och ta första-gången-vi-prövar-cs-vi-är-bad-ass-P12:or i ryggen med en AWP. Jag kör aldrig med AWP på public iaf. flame me

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nämnde aldrig ett ord om att det inte är kul, men fan vad lamt det är att smyga runt och ta första-gången-vi-prövar-cs-vi-är-bad-ass-P12:or i ryggen med en AWP. Jag kör aldrig med AWP på public iaf. flame me

Såå.. Bara för att du inte kör med det så ska det vara förbjudet? Och just vad är det som är lamt med det? Är ju lika lamt med vilket annat vapen som helst då, pumphagel drar man 1-shot med bara man träffar övre halvan typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så kommer en skillad kille och skjuter HS med AK? Alla vapen handlar om skill, och awp är faktiskt svårare att använda än dom flesta andra.

Såå.. Bara för att du inte kör med det så ska det vara förbjudet? Och just vad är det som är lamt med det? Är ju lika lamt med vilket annat vapen som helst då, pumphagel drar man 1-shot med bara man träffar övre halvan typ.

För han grinar när han dör av en AWP antagligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att AWP är fjolligt på pub. get it

Eller så kommer en skillad kille och skjuter HS med AK? Alla vapen handlar om skill, och awp är faktiskt svårare att använda än dom flesta andra.

Förstår fasiken inte din poäng här

Länk till kommentar
Dela på andra sidor