RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Du klagar på att AWP dödar lätt, och det dödar ännu lättare på CSS? Idiot. .. Har jag sagt att jag ska köra någon awp map llr något.. ska surfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 .. Har jag sagt att jag ska köra någon awp map llr något.. ska surfa Men gör det då, ingen jävel bryr sig om vad du ska göra. brb ska runka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Du har fortfarande inte lagt fram några konkreta bevis att det faktiskt är som du säger. :] Har inte sett nått motbevis från din sida heller =/ Ge upp, ni sitter och snackar som om en snubbe med awp kan ta 190 personer mot sig, flashar man och rushar på så är det inte lätt, om man möter bra folk med SPELFÖRSTÅELSE vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Har inte sett nått motbevis från din sida heller =/ Ge upp, ni sitter och snackar som om en snubbe med awp kan ta 190 personer mot sig, flashar man och rushar på så är det inte lätt, om man möter bra folk med SPELFÖRSTÅELSE vill säga. En snubbe kan ta ett halvt/helt lag själv med AWP om snubben vet vad han håller på med. Du snackar som om du vore bäst, men nackdelen med sådant är att du inte ser från mer än ett trångsynt perspektiv. Du tror allt handlar om PWC. Absolut inte. Allt börjar med public, de lär sig och bli bra. Vissa går inte med i en klan eller spelar PWC och spelar bara public och 1 on 1's. Därav finns det många pro's på public. Och jag tror inte du har varit inne på varje server och sett att det inte finns några såna. Som sagt. Du har inga konkreta bevis att de inte finns, jag behöver inte lägga fram några bevis att de finns, för att finns till 100% professionella som spelar public också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 ' Hur jävla dum är du? om en T står i long i dust2 med awp, och en CT i A med .. lets say MP5.. vem tror du vinner? spelar ingen roll om man missra första skottet med awp, andra skotten tar man han 100%.. iwKex Beror helt och hållet på, du är dum nog att missa 50 AWP-Skott så , mp5:an vinner nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Beror helt och hållet på, du är dum nog att missa 50 AWP-Skott så , mp5:an vinner nog. Varför ska alla bli arga för att jag sa att awp var noobigt? det är min åsikt, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Varför ska alla bli arga för att jag sa att awp var noobigt? det är min åsikt, För det är ett idiotiskt argument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) För det är ett idiotiskt argument. Du är ett idiotiskt skämt gå o duscha är du snäll, ta med dig brödrosten in i duschen oxå Redigerad 27 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Du är ett idiotiskt skämt gå o duscha är du snäll, ta med dig brödrosten in i duschen oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 för att finns till 100% professionella som spelar public också. Vem gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Vem gör det? Din mamma, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Varför ska alla bli arga för att jag sa att awp var noobigt? det är min åsikt, .. Public nötarn som inte KAN döda folk som har awp. Du är ett idiotiskt skämt gå o duscha är du snäll, ta med dig brödrosten in i duschen oxå Du är skämtet, gå och duscha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Själv tycker jag att AWPn är alldeles för långsam. Ska jag köra med ett långdistansvapen kör jag med scouten. Men inget fel på att köra AWP, kräver trots allt lite skill. Helt rätt Mr. Boomer. Scout är världens bästa jävla vapen, bättre än awp ja. ' Hur jävla dum är du? om en T står i long i dust2 med awp, och en CT i A med .. lets say MP5.. vem tror du vinner? spelar ingen roll om man missra första skottet med awp, andra skotten tar man han 100%.. iwKex Köp en M4A1 och lär dig spela så tar du killen med AWP. men tyst lille Tim PS: Aim ak colt äger Oja verkligen. <nnnnnnnoooooooooootttttttttttttttttt> Orka, ska dra o köra css. ses . fan va ja älskar surf_rebel_resistance And this proves it all! bara ännu en noob som leker pr0 när du egentligen suger på att som har med CS att göra och grinar när du dör. Att du senare säger att awp är lamt eller whatever är ett dumt argument. Det är ett jättebra vapen och kan du spela med andra vapen än AWP så har du lika stor chans att döda han som han dödar dig på nära håll. Men det är väl försvårt för din lilla hjärna att förstå. Varför tror du folk kör AWP? För kan man spela den är den dödlig, likasom alla andra vapen. Redigerad 29 september, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Nu har jag stött på ännu ett problem och som vanligt vänder jag mig till er kära forumiter! Det är så att jag har ominstallerat Steam och CS alldeles nyss, men när det blev klart har jag märkt att en del saker inte stämmer. Jag bifogar en bild. 1) Där man brukar se vad spelare heter på steam så man kan adda dom har plötsligt försvunnit. 2) Friends kontrollen har också gått sin väg. Frågan är då vad jag ska göra? Ska jag intstallera något eller ja, vad ska jag göra? Tack på förhand! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e4rrqvffis9f.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Det är det nya steam-community som tagit bort dem, använd shift+tab eller vad du nu har i options så ska det komma upp en meny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 (redigerad) Det är det nya steam-community som tagit bort dem, använd shift+tab eller vad du nu har i options så ska det komma upp en meny. Shift + Tab funkar inte och jag hittar inte vart jag ska ändra det Kan du vara tjysst och visa på en bild eller förklara noggrant ? Edit: Jag tror jag hittade. Editerar in om det blev fel. Redigerad 30 september, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Jag är inte direkt elite med awp, men jag kan använda den, men jag hatar personer som säger att awp suger. De gör det bara direkt efter att de blivit dödade av en awpsnubbe, plus att de för allt i världen inte kan använda den. Samma sak med servrar som bannar awp så man inte kan använda den. Så jävla lamt. Det är ett vapen, precis som vilket vapen som helst. LAME ASS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Jag är inte direkt elite med awp, men jag kan använda den, men jag hatar personer som säger att awp suger. De gör det bara direkt efter att de blivit dödade av en awpsnubbe, plus att de för allt i världen inte kan använda den. Samma sak med servrar som bannar awp så man inte kan använda den. Så jävla lamt. Det är ett vapen, precis som vilket vapen som helst. LAME ASS Awp suger våta sockar och det är amatörer som använder det. På alla större servrar är det förbjudet med awp. Prova att spela på GK, whiskeyhörnan, eller Göteborgare Online så får du se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Awp suger våta sockar och det är amatörer som använder det. På alla större servrar är det förbjudet med awp. Prova att spela på GK, whiskeyhörnan, eller Göteborgare Online så får du se... Att AWP skulle vara för amatörer är ungefär lika sant som att flashbangs är den minst använda granaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Att AWP skulle vara för amatörer är ungefär lika sant som att flashbangs är den minst använda granaten. Det är sant. De används på många matcher, så, så kan man inte säga, det har du rätt i. Men de är faktiskt förbjudna på de flesta större servrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts