Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 om man behöver ett vapen som går att sikta in och som dödar en på ett skott för att döda ngn.. ja då är man en iwex.. eh menar noob. Du kan döda vem som helst med ett skott med alla vapen. Du får begränsad sikt, du rör dig inte snabbt och det krävs en jävla massa koncentration för att döda en som springer omkring som en RF-AT jagad av trettio kåta gorillor. Men, du dödar på ett skott i de flesta fall om du träffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Akta så han inte f0zkar. Det gör inget .. Du kan döda vem som helst med ett skott med alla vapen. Du får begränsad sikt, du rör dig inte snabbt och det krävs en jävla massa koncentration för att döda en som springer omkring som en RF-AT jagad av trettio kåta gorillor. Men, du dödar på ett skott i de flesta fall om du träffar. @ RF-AT. Jo, en nybörjare kan ju ta en awp pro.. Jag tar dig alla dagar i veckan med awp, Så gå för i helvete och träna lite nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 HAHAHHA asså äckliga nabbs kom tillbaka när ni spelat cs på högre nivå än #pcw.. AWP är inte överbalanserat, missar du ett skott och har en dålig position är du körd. Samt om hela laget öser på dig med smokes och flashes. De flesta av er sitter och spelar public och kan ingenting om spelet, yttra er inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 De flesta av er sitter och spelar public och kan ingenting om spelet, yttra er inte. Så, man kan inte spelet om man inte spelar PCW? Idiot. Bara för ni kör med små tags brevid era namn betyder det inte att ni är bäst. Public har både bra och dåliga spelare. Finns många som inte ens vill vara med i någon e-penis klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Själv tycker jag att AWPn är alldeles för långsam. Ska jag köra med ett långdistansvapen kör jag med scouten. Men inget fel på att köra AWP, kräver trots allt lite skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Så, man kan inte spelet om man inte spelar PCW? Idiot. Bara för ni kör med små tags brevid era namn betyder det inte att ni är bäst. Public har både bra och dåliga spelare. Finns många som inte ens vill vara med i någon e-penis klan. Public har absolut inga bra spelare, det visar hur bra du är Testa spela en faxzup/evilzonecup så får du se vilken jävla skillnad det är. Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Bullet = win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Jag, har iallafall lirat FB ligan, faxzup osv, vi blev spöade, men jag har vart med. Sen spelar man aldrig pcw i #pcw för det bara är randoms där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Public har absolut inga bra spelare, det visar hur bra du är Testa spela en faxzup/evilzonecup så får du se vilken jävla skillnad det är. Idiot. Har du en statistik som 100% bevisar att det inte finns NÅGRA bra spelare på public servrar? Även professionella spelare spelar på public för att fördriva tid. Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Har du en statistik som 100% bevisar att det inte finns NÅGRA bra spelare på public servrar? Även professionella spelare spelar på public för att fördriva tid. Idiot. Jo, bra argument. verkligen. Typ 0.1 % chans att du träffar på ett proffs på en public. Ge upp snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Jo, bra argument. verkligen. Typ 0.1 % chans att du träffar på ett proffs på en public. Ge upp snälla. Du har fortfarande inte lagt fram några konkreta bevis att det faktiskt är som du säger. :] Jag har sett några bra spelare på public som klår folk som spelar PWC relativt ofta. You sir, is full of bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 HAHAHHA asså äckliga nabbs kom tillbaka när ni spelat cs på högre nivå än #pcw.. AWP är inte överbalanserat, missar du ett skott och har en dålig position är du körd. Samt om hela laget öser på dig med smokes och flashes. De flesta av er sitter och spelar public och kan ingenting om spelet, yttra er inte. Problemet var att jag sa det , men RF-AT Fattar inte att om man missar ett skott så dör man .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Problemet var att jag sa det , men RF-AT Fattar inte att om man missar ett skott så dör man .. ' Hur jävla dum är du? om en T står i long i dust2 med awp, och en CT i A med .. lets say MP5.. vem tror du vinner? spelar ingen roll om man missra första skottet med awp, andra skotten tar man han 100%.. iwKex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) ' Hur jävla dum är du? om en T står i long i dust2 med awp, och en CT i A med .. lets say MP5.. vem tror du vinner? spelar ingen roll om man missra första skottet med awp, andra skotten tar man han 100%.. iwKex MP5 är ju kl0nkarn FFS! gah, eklik newb. Går inte säga vem som vinner, beror ju helt på hur bra var och en är. Redigerad 27 september, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 MP5 är ju kl0nkarn FFS! gah, eklik newb. Går inte säga vem som vinner, beror ju helt på hur bra var och en är. Men så kommer du alltid med något negativt typ " jag är 1337 på aimakcolt l33t blablablablblablblbablal. Hursomhelst Det går inte o vinna över draken på ??runescape?? Ontopic: Går visst o säga vem som vinner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Men så kommer du alltid med något negativt typ " jag är 1337 på aimakcolt l33t blablablablblablblbablal. Hursomhelst Det går inte o vinna över draken på ??runescape?? Ontopic: Går visst o säga vem som vinner.. Vad var negativt med det? Konstaterade bara att det inte går att säga vem som vinner. Och vadfan har Runescape med CS att göra? (PS. aim_ suger. DS.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Vad var negativt med det? Konstaterade bara att det inte går att säga vem som vinner. Och vadfan har Runescape med CS att göra? (PS. aim_ suger. DS.) men tyst lille Tim PS: Aim ak colt äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 men tyst lille Tim PS: Aim ak colt äger Om det är någon som ska knipa igen på forumet så är det fanimej du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Om det är någon som ska knipa igen på forumet så är det fanimej du. Orka, ska dra o köra css. ses . fan va ja älskar surf_rebel_resistance Redigerad 27 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Orka, ska dra o köra css. ses . Du klagar på att AWP dödar lätt, och det dödar ännu lättare på CSS? Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts