notorius Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Hur skaffar man cs 1.5? jag gjorde det en gång på counter-strike.net men jag kommer inte ihåg vilken fil jag tog. kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Hur skaffar man cs 1.5? jag gjorde det en gång på counter-strike.net men jag kommer inte ihåg vilken fil jag tog. kan nån hjälpa mig? har du redan counter-strike, eller har du bara HL? har du inte CS, så laddar du ner "v1.5 Full HL Mod Version Installation", eller "CS 1.5 Mod Full Install". har du retail Counter-Strike, är det "HL: CS Retail Full" du ska ladda hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Kan du inte länka det så att jag fixar det snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 vilken av dom? tar båda: Mod 1.5 FULL Retail 1.5 FULL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 får jag cs 1.5 nu eller? jag har cs 1.0 nu....får jag 1.5 när jag har installera de jag håller på att ladda hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 (redigerad) får jag cs 1.5 nu eller? jag har cs 1.0 nu....får jag 1.5 när jag har installera de jag håller på att ladda hem? MEN HAR DU MOD-VERSIONEN ELLER FICK DU CS PÅ EN CD? oj caps vill du vara riktigt säker så avinstallerar du cs, och sen installerar 1.5 MOD full, så ska det nog funka Redigerad 8 juni, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 vad behöver man retailen till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 vad behöver man retailen till? det är uppdateringen du ska laddar ner om du har köpt cs, eller fick det på cd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag har fixat 1.5 nu så att jag kan spela online men grafiken suger även när jag väljer 600 x ??? (kommer inte ihåg riktigt). vad ska jag göra? Ps. hur lägger man in bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag har fixat 1.5 nu så att jag kan spela online men grafiken suger även när jag väljer 600 x ??? (kommer inte ihåg riktigt). vad ska jag göra? Ps. hur lägger man in bilder? 600*400 brukar de va (så lite kan inte ens min dator ta, minsta é 800*600!) Bild, läs här! men snabbt så.. först måste du ha en bild på internet och du kan lägga upp bilder på Pixas.. ser trycker du på IMG knappen och skrivern in URL:en (adressen) @Vigge: DNS..? fattar inget...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Någon som spelat "fy_iceworld3000"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 men även när jag har det på den som du skrev så är det dålig grafik....det var inte så innan men när jag installerade om spelet så blev det så.......HJÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Har nyss lirat PCW mot M@TRIX StormBringers http://www.StormBringers.nu Dom aegde sönder oss totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag fixade det (det var nåt open gl skit). Men om någon vill va me så kan jag creata. Jag väntar tills kl. 19.30 och sen kör jag igång om det finns fler än 5 pers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag igen.....jag bara undrar vart man kan fixa alla cs kartor (cs map-pack) ? kan någon länka det så att vi kan spela fler banor!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 jag ska börja mappa HL (nu ska ni få se på grejer!!! kanske inte.....) men jag behöver lite installningar som man ska skriva i Worldcraft (Valve Hammer Editor).. vet någon vart man kan få tag på sånna "inställningar" eller en guide hur man gör bana i Half-Life! // MMVH Jägaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 ere nån som vill spela cs nu eller senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 behöver hjääälp!när jag ska joina en server så står det could not connect to server[serverns namn] varför funkar det inte vill spela på internet nu. :'( så hjääälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 behöver hjääälp!när jag ska joina en server så står det could not connect to server[serverns namn] varför funkar det inte vill spela på internet nu. :'( så hjääälp!!! så stog det för mig med.. prova med en Högre NetSpd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 så stog det för mig med.. prova med en Högre NetSpd nu stod det: could not connect to a server which is operating under a different protocol version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts