Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

OMG NOOB. Hoppas du blir bannad om du använder cheat. Tror inga vill posta nån länk till cheat till cs

Men vafan, jag fuskar inte på secure.. tönt.

Brukar köra not secure för att min vän är bannad från secure.

Och så fattar jag inte varför någon blir arg för att jag ska cheata.. kör inte direkt på secure, på not secure så fuskar alla typ

Redigerad av RF-AT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan, jag fuskar inte på secure.. tönt.

Brukar köra not secure för att min vän är bannad från secure.

Och så fattar jag inte varför någon blir arg för att jag ska cheata.. kör inte direkt på secure, på not secure så fuskar alla typ

Ja vet en som körde aimbot wallhack på no secure servers han blev bannad från VAC servers

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vet en som körde aimbot wallhack på no secure servers han blev bannad från VAC servers

Okej, då vet du fel då, VAC skannar inte igenom aktiviteter på non-VAC servers, så kthxbai.

Sen att AWP är för nybörjare stämmer inte då det verkar som det är mest de som inte klarar att akta sig för, eller klarar att hantera en AWP som säger det.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Awp är så jävla n00bigt. :-

Det är bara du som inte kan spela det .. :unsure:

Håller med att AWP är n00bigt. Och man är en big n00b med awp på aim/fy banor.

EDIT: Laggt in mitt server IP nu. Men den kan små lagga så ni vet. Ja jobbar på problemet

Du kan inte hantera awp därför tycker du det är "Noobigt", Du kan inte spela varken med/mot awp för då dör du hela tiden.

Lär dig använda den och kom tillbacka.

OMG NOOB. Hoppas du blir bannad om du använder cheat. Tror inga vill posta nån länk till cheat till cs

:);) Coola killen där , va?

Håller med JSHC. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor