SilentViper Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Håller med att AWP är n00bigt. Och man är en big n00b med awp på aim/fy banor. EDIT: Laggt in mitt server IP nu. Men den kan små lagga så ni vet. Ja jobbar på problemet Redigerad 27 september, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Kan någon säga var man ladda ner aimbot o så? ( utan virus ) ska skoja lite med en vän på hans serv. Har hittat flera fusk men det är virus o skit i dem ( från denna sida My cheats bro.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) OMG NOOB. Hoppas du blir bannad om du använder cheat. Tror inga vill posta nån länk till cheat till cs Redigerad 27 september, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) OMG NOOB. Hoppas du blir bannad om du använder cheat. Tror inga vill posta nån länk till cheat till cs Men vafan, jag fuskar inte på secure.. tönt. Brukar köra not secure för att min vän är bannad från secure. Och så fattar jag inte varför någon blir arg för att jag ska cheata.. kör inte direkt på secure, på not secure så fuskar alla typ Redigerad 27 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Men vafan, jag fuskar inte på secure.. tönt. Brukar köra not secure för att min vän är bannad från secure. Och så fattar jag inte varför någon blir arg för att jag ska cheata.. kör inte direkt på secure, på not secure så fuskar alla typ Ja vet en som körde aimbot wallhack på no secure servers han blev bannad från VAC servers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 OMG NOOB. Utveckla ditt vokabulär plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Ja vet en som körde aimbot wallhack på no secure servers han blev bannad från VAC servers Okej, då vet du fel då, VAC skannar inte igenom aktiviteter på non-VAC servers, så kthxbai. Sen att AWP är för nybörjare stämmer inte då det verkar som det är mest de som inte klarar att akta sig för, eller klarar att hantera en AWP som säger det. Redigerad 27 september, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Awp är så jävla n00bigt. :- Det är bara du som inte kan spela det .. Håller med att AWP är n00bigt. Och man är en big n00b med awp på aim/fy banor. EDIT: Laggt in mitt server IP nu. Men den kan små lagga så ni vet. Ja jobbar på problemet Du kan inte hantera awp därför tycker du det är "Noobigt", Du kan inte spela varken med/mot awp för då dör du hela tiden. Lär dig använda den och kom tillbacka. OMG NOOB. Hoppas du blir bannad om du använder cheat. Tror inga vill posta nån länk till cheat till cs Coola killen där , va? Håller med JSHC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Det är bara du som inte kan spela det .. Jag kan spela med det, alla kan spela med det. 1 skott nära huvudet // ryggen och man dör, om det inte är noobigt.. vad är noobigt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Jag kan spela med det, alla kan spela med det. 1 skott nära huvudet // ryggen och man dör, om det inte är noobigt.. vad är noobigt då Att säga att det och det vapnet är noobigt är noobigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Jag kan spela med det, alla kan spela med det. 1 skott nära huvudet // ryggen och man dör, om det inte är noobigt.. vad är noobigt då Men lol. Så du kan ta 5st på rad med awp tex? Nej, Skulle inte tro det Men, Noobigt är auto sniper? Btw, AWP Match ? Du Förlorar nog .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Att säga att det och det vapnet är noobigt är noobigt Att säga att vapnet är noobigt är inte noobigt, men däremot att säga att vapnet inte är noobig är noobigt @iwkex haha jag tar dig lätt Redigerad 27 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Att säga att vapnet är noobigt är inte noobigt, men däremot att säga att vapnet inte är noobig är noobigt Höhö. Fråga pro's dem kommer svara ; Nej , det är inte ett noobigt vapen. Du är nooben här , vi vet. Spela AWP Match för i helvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 AWP kräver skicklighet att användas på -korrekt- sätt. Ta ut halva deras lag med en AWP är inte svårt, om de inte sköt mot dig. Du måste veta vadfan du håller på med, med en AWP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Spela AWP Match för i helvete? Akta så han inte f0zkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Höhö. Fråga pro's dem kommer svara ; Nej , det är inte ett noobigt vapen. Du är nooben här , vi vet. Spela AWP Match för i helvete? En newbie kan vinna över en "awp pro" Och tror du att dom som är awp pro erkänner att det är noobigt...? Redigerad 27 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 En newbie kan vinna över en "awp pro" Och tror du att dom som är awp pro erkänner att det är noobigt...? Förklara i detalj hur det är "noobigt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Förklara i detalj hur det är "noobigt". om man behöver ett vapen som går att sikta in och som dödar en på ett skott för att döda ngn.. ja då är man en iwex.. eh menar noob. Redigerad 27 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 om man behöver ett vapen som går att sikta in och som dödar en på ett skott för att döda ngn.. ja då är man en iwex.. eh menar noob. Tss, om man missar första skottet är man körd i vilket fall, och siktar man lika skevt som du så dödar man inte med en awp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 om man behöver ett vapen som går att sikta in och som dödar en på ett skott för att döda ngn.. ja då är man en iwex.. eh menar noob. HEHE, NU ÄGDE DU HAN RIKTIGT ORDENTLIGT!1!11!1!!! ÄgarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts