JSHC Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Skulle tippa på att han menar er bl.a. Mjo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Steam-ID? Han menar "Low/Mid/High" ? Kommer ni spela pcw? Har ni mic? Har ni vent-server? Kommer ni fixa? Har ni Server? Kommer ni fixa? Hur gammla är ni? Kommer ni spela cup? Edit; La till lite grejor ^________^ Vi kommer spela PCW fort vi har fått ordning allt. Ja har iaf en mic Nej en kanske ska fixa en vent-server Ja vi har en server. Ja ska göra ordning min fort ja har öppnat en port. Ja är 92 och han 91. Och vi kör seriöst Det vet ja inte om vi ska spela cup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Vi kommer spela PCW fort vi har fått ordning allt. Ja har iaf en mic Nej en kanske ska fixa en vent-server Ja vi har en server. Ja ska göra ordning min fort ja har öppnat en port. Ja är 92 och han 91. Och vi kör seriöst Det vet ja inte om vi ska spela cup. Skill? .. Steam-ID ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Skill? .. Steam-ID ? POSTAD 13:37 LOL ZOMG !!!!1111!! ELEVEN1!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 POSTAD 13:37 LOL ZOMG !!!!1111!! ELEVEN1!!11 agent47, vad heter du på steam? Tänkte dra en liten "Try" .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 agent47, vad heter du på steam? Tänkte dra en liten "Try" .. Jag kan också vara med Fast bara om iweX är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Jag kan också vara med Fast bara om iweX är med Steam-ID / MSN ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Någon som vet någon zombie server där det inte är unlimited ammo eller att man respawnar när man dör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Jag och JSHC drog 2 pcw.. Första var mot RH (Red Hamster) Vi vann med 18-5 tror jag det var.. Sen andra mot Mid german (High) .. Det gick sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Jag och JSHC drog 2 pcw.. Första var mot RH (Red Hamster) Vi vann med 18-5 tror jag det var.. Sen andra mot Mid german (High) .. Det gick sämre Eh, vafan kör man med för mr i source igentligen :x 18-5? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Eh, vafan kör man med för mr i source igentligen :x 18-5? :S Undrar detsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Eh, vafan kör man med för mr i source igentligen :x 18-5? :S Mr15, Vi vann första med 12-3 tror jag de va sen andra som terror med 5 runder = Omöjligt för dem att vinna .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Mr15, Vi vann första med 12-3 tror jag de va sen andra som terror med 5 runder = Omöjligt för dem att vinna .. 4 behöver ni bara 16 så vinner man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 4 behöver ni bara 16 så vinner man Mjo, men typ minns inte var inte jag som "hållde" koll på det btw Jag fixade bara spelare :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Någon som kör på www.spelarenan.se? Ganska roligt och köra gather. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Någon som kör på www.spelarenan.se? Ganska roligt och köra gather. Har lirat lite public där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Nu funkar våra 3 css servrar ska hjälpa min kompis med det asså hans server. Och ni måste köra en "tryout" Mer info kommer senare Kan iaf slänga upp server IP's här. Server IP 1: 83.233.109.77:61666 Server namn: Swe War-Fighters|Public#1 [NO SNIPER ONLY AIM/FY] Server IP 2: Kommer sen. Server namn: Swe War-Fighters|Public#2 Server IP 3: 90.227.3.19:27015 Server namn: Swe War-Fighters|Public#3 [NO AWP] Den med NO SNIPER är min server. ev så lägger ja in server IP till min server imorn. Och vi har inga web servers. Redigerad 27 september, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Nu funkar våra 3 css servrar ska hjälpa min kompis med det asså hans server. Och ni måste köra en "tryout" Mer info kommer senare Kan iaf slänga upp server IP's här. Server IP 1: Kommer sen. Server namn: Swe War-Fighters|Public#1 [NO SNIPER AIM/FY ONLY] Server IP 2: Kommer sen. Server namn: Swe War-Fighters|Public#2 Server IP 3: 90.227.3.19:27015 Server namn: Swe War-Fighters|Public#3 [NO AWP] Den med NO SNIPER är min server. ev så lägger ja in server IP till min server imorn. Och vi har inga web servers. 1 Pub och 1 "Private" server med ALLA vapen räcker nog .. Awp är skönheten med Cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 1 Pub och 1 "Private" server med ALLA vapen räcker nog .. Awp är skönheten med Cs. Awp är så jävla n00bigt. :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Awp är så jävla n00bigt. :- Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts