RF-AT Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) Kan någon hjälpa mig med friends problemet? Jag böt så att SHIFT+TAB blev till bara K, sedan när jag var ingame så tröck jag på K men friends skitet kom inte upp, så jag testa att byta tbx till SHIFT+TAB men det funkar inte heller nu. Och JA jag har Ingame community grejen på. HEEEEELP edit: 2 nya sidor på rad nue Redigerad 18 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Går att ändra i vanliga settings, ändra därifrån och se om det hjälper, pröva att starta om steam också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Går att ändra i vanliga settings, ändra därifrån och se om det hjälper, pröva att starta om steam också. 1: Jag har ändrat i vanliga settings 2: Var hittar jag vanliga settings 3: Ojj jag har redan kolla i vanliga settings och det funkar fortfarande inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 1: Jag har ändrat i vanliga settings 2: Var hittar jag vanliga settings 3: Ojj jag har redan kolla i vanliga settings och det funkar fortfarande inte Hur kan du ha ändrat när du inte vet vart Vanliga settings är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Hur kan du ha ändrat när du inte vet vart Vanliga settings är? Jag kollade där senare och det funkar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Jag undrar om någon har ett Counter-Strike 1.6 Steam Account att låna ut till mig? Eller, som man kan få om personer är snäll? Är väldigt desperat då mitt account har blivit bannat för cheating, trots att jag inte cheatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Är väldigt desperat då mitt account har blivit bannat för cheating, trots att jag inte cheatar. Ofta.. har du lånat ut ditt account till någon då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Jag undrar om någon har ett Counter-Strike 1.6 Steam Account att låna ut till mig? Eller, som man kan få om personer är snäll? Är väldigt desperat då mitt account har blivit bannat för cheating, trots att jag inte cheatar. Kostar inte steamaccount pengar? Ingen ger väl bort ett sådant...? Och hur kan ditt blivit bannat om du inte cheat? Och på en server eller vac-bannad på alla servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Kostar inte steamaccount pengar? Ingen ger väl bort ett sådant...? Och hur kan ditt blivit bannat om du inte cheat? Och på en server eller vac-bannad på alla servrar? Folk kanske inte spelar längre? Om de köpte ett Half-Life pack där Counter-Strike ingick så finns det två cd-keys.. Man kan använda HL-keyn till CS också. Jag vet inte. Någon kanske vet hur man gör när man köper spel över Steam, för det får nog bli så jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Funkar inte med half-life cdkey längre. Steam bannar heller inte om du inte använt nån .exe eller .dll som ändrar spelet. Aja, för att köpa cs över steam : gör ett steamacc (gratis) och sen bläddrar du runt lite i "store" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Funkar inte med half-life cdkey längre. Steam bannar heller inte om du inte använt nån .exe eller .dll som ändrar spelet. Aja, för att köpa cs över steam : gör ett steamacc (gratis) och sen bläddrar du runt lite i "store" Köpte cs över steam för någon vecka sedan, busenkelt efter att man gjort sitt account, även hur smidigt som hellst då du får spelet direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Funkar inte med half-life cdkey längre. Steam bannar heller inte om du inte använt nån .exe eller .dll som ändrar spelet. Aja, för att köpa cs över steam : gör ett steamacc (gratis) och sen bläddrar du runt lite i "store" Köpte cs över steam för någon vecka sedan, busenkelt efter att man gjort sitt account, även hur smidigt som hellst då du får spelet direkt. Jo, jag vet var jag går in för att köpa.. Men jag tror inte jag kan köpa med mitt Maestro-kort. Fast, jag har liksom banken över internet där jag kan flytta pengar mellan konto, kolla saldo, föra över pengar till andra konton. Wierd. Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Söker CS:S spelare till min klan. Just nu har är vi 2 om man räknar med mig. Adda mig på Xfire om du vill ArmyKiller870 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Söker CS:S spelare till min klan. Just nu har är vi 2 om man räknar med mig. Adda mig på Xfire om du vill ArmyKiller870 Skill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Skill? Ja. De ska iaf vara halv bra bra. iaf nån som har spelat länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 (redigerad) Söker CS:S spelare till min klan. Just nu har är vi 2 om man räknar med mig. Adda mig på Xfire om du vill ArmyKiller870 Steam-ID? Ja. De ska iaf vara halv bra bra. iaf nån som har spelat länge Han menar "Low/Mid/High" ? Kommer ni spela pcw? Har ni mic? Har ni vent-server? Kommer ni fixa? Har ni Server? Kommer ni fixa? Hur gammla är ni? Kommer ni spela cup? Edit; La till lite grejor ^________^ Redigerad 20 september, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Ja. De ska iaf vara halv bra bra. iaf nån som har spelat länge Skulle tippa på att han menar er bl.a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Kommer ni spela pcw? Troligtvis, dom lär väl inte lira public Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Troligtvis, dom lär väl inte lira public Han visste ju inte vad som menades med "Skill?" Som sagt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Men jag tror inte jag kan köpa med mitt Maestro-kort. Maestro fungerar knappt med något. Du är väl 18? Skaffa dig Visa. Kan fungera med Maestro, inte säker. Men jag har prövat med andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts