RF-AT Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Nåt konstigt har hänt, jag startar 1.6, sen när jag ska gå in på en server så stannar allt när det är 2 gula grejer kvar och så står det Counterstrike: Svarar inte, någon som vet hur man fixar? Ny Sajda Redigerad 7 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 När jag ska gå in på en 1.6 server så laddas det tills 2 gula grejer är kvar, sen så stannar allt och jag måste starta om ibland. Fast ibland funkar det att alt tabba. Och jag har problem på cs source oxå, när jag blir knivad (jag brukar köra zombie mods och hide n seek) så stängs cs source av av sig själv. Jag hade inte problem med något av detta för ca 2 dagar sen, hjälp snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 När jag ska gå in på en 1.6 server så laddas det tills 2 gula grejer är kvar, sen så stannar allt och jag måste starta om ibland. Fast ibland funkar det att alt tabba. Och jag har problem på cs source oxå, när jag blir knivad (jag brukar köra zombie mods och hide n seek) så stängs cs source av av sig själv. Jag hade inte problem med något av detta för ca 2 dagar sen, hjälp snälla Du får nog svar om du väntar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Du får nog svar om du väntar längre. luktar dött här på forumet....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 luktar dött här på forumet....... Men snälla lilla du, alla på forumet här sitter inte och tittar CS-Topicen för att kunna svara på dina frågor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Hur många är det som spelar CSS här? Kanske vi skulle köra någon match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 När jag ska gå in på en 1.6 server så laddas det tills 2 gula grejer är kvar, sen så stannar allt och jag måste starta om ibland. Fast ibland funkar det att alt tabba. Och jag har problem på cs source oxå, när jag blir knivad (jag brukar köra zombie mods och hide n seek) så stängs cs source av av sig själv. Jag hade inte problem med något av detta för ca 2 dagar sen, hjälp snälla Ta bort "ClientRegistry.blob" och prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 1: Finns de_dust2 eller några andra av dom mest vanliga banorna som en .3ds fil som man kan experimentera med i 3dsmax? 2: Finns det några verktyg man kan ladda hem som förenklar demoinspelning och sånt? Eller bara en plain and simple guide på hur dom här funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Hur många är det som spelar CSS här? Kanske vi skulle köra någon match? Jag spelar @RF-AT Din nöt , alla sitter inte och nöter CS-Topic alltid , du vet det finns ANDRA trådar ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Jag spelar @RF-AT Din nöt , alla sitter inte och nöter CS-Topic alltid , du vet det finns ANDRA trådar ochså? Dadadada, Dagens Eko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Nåt konstigt har hänt, jag startar 1.6, sen när jag ska gå in på en server så stannar allt när det är 2 gula grejer kvar och så står det Counterstrike: Svarar inte, någon som vet hur man fixar? Ny Sajda Hade samma problem,fick installera om Steam och Cs,efter det funkade det som vanligt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Steam-grupp? http://steamcommunity.com/groups/GTASajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Steam-grupp? http://steamcommunity.com/groups/GTASajten Joinat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Joinat Me 2 yao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Steam-grupp? http://steamcommunity.com/groups/GTASajten Det går inte att joina för mig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Joinat ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Joinat, Heter Magix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 (redigerad) glack Redigerad 27 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Source, nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rullaruntrunt Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Hur får man in en egen bild när man sprayar? :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts