eminem33 Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Jag tror jag har lösningen, i consolen ska du skriva cl_radaralpah 200 Men jag får ju inte upp consolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Men jag får ju inte upp consolen På my games i steam, högerklicka på cs source sen properties, och sedan launch options. där skriver du -console Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 MITT CS GÅR INTE ATT KÖRA !! Mitt liv är slut!11 Nej, men ärligt har jag nu stött på ett problem, när jag ville köra cs igen Att starta CS går helt normalt, men sen börjar det lagga rejält och då slutar det inte. Det tar 10 sekunder att ö.h.t få upp Server eller Friends. Sedan när jag vill gå in på en server så fryser/laggar datorn ihop och allt bara stannar. Jag kan varken avsluta eller tabba ur CS. Vad är problemet eller har ni haft liknande problem? Jag misstänker att det kan vara p.g.a internetanslutningen. Jag har nämligen bytt från 2mb till 8mb men jag vet ej vart man ändrar det. Men nu vet jag inte ens om det är det som är problemet. Snälla, kan någon snäll hjälpa mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 (redigerad) MITT CS GÅR INTE ATT KÖRA !! Mitt liv är slut!11 Nej, men ärligt har jag nu stött på ett problem, när jag ville köra cs igen Att starta CS går helt normalt, men sen börjar det lagga rejält och då slutar det inte. Det tar 10 sekunder att ö.h.t få upp Server eller Friends. Sedan när jag vill gå in på en server så fryser/laggar datorn ihop och allt bara stannar. Jag kan varken avsluta eller tabba ur CS. Vad är problemet eller har ni haft liknande problem? Jag misstänker att det kan vara p.g.a internetanslutningen. Jag har nämligen bytt från 2mb till 8mb men jag vet ej vart man ändrar det. Men nu vet jag inte ens om det är det som är problemet. Snälla, kan någon snäll hjälpa mig ? Lär ju inte vara ditt nät om du inte kan minimera ett program. Aja, testa dra ut nätverkskabeln och kolla om det laggar fortfarande. Testa att ändra prioriteringen på hl.exe också Redigerad 5 september, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Lär ju inte vara ditt nät om du inte kan minimera ett program. Aja, testa dra ut nätverkskabeln och kolla om det laggar fortfarande. Testa att ändra prioriteringen på hl.exe också Nätverkskabeln har jag provat. Det laggar fortfarande. 1. Ska jag prioritera den i Task Manager? 2. Kan man ominstallera Steam, hur då isåfall? 3. Kan det hjälpa? Tack för hjälpen hittills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Nätverkskabeln har jag provat. Det laggar fortfarande. 1. Ska jag prioritera den i Task Manager? 2. Kan man ominstallera Steam, hur då isåfall? 3. Kan det hjälpa? Tack för hjälpen hittills! 1. Ja 2. Ta bort steammappen och ladda ner det igen 3. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Lär ju inte vara ditt nät om du inte kan minimera ett program. Aja, testa dra ut nätverkskabeln och kolla om det laggar fortfarande. Testa att ändra prioriteringen på hl.exe också Jag provade att priotera det, men det blev bara värre. Ominstallera vill jag inte än. En god nyhet är att jag testade ta ut nätverkskabeln och det laggade inte det minsta. För att vara på den säkra sidan testade jag igen och det laggade inte alls. Frågan är då vad problemet kan vara? Jag tror fortfarande på att Steam/Hl.exe har fel information om mitt nätverk och därför, men du har varit till väldigt bra hjälp hittills. Vad tror du det är och kan det fixas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Jag provade att priotera det, men det blev bara värre. Ominstallera vill jag inte än. En god nyhet är att jag testade ta ut nätverkskabeln och det laggade inte det minsta. För att vara på den säkra sidan testade jag igen och det laggade inte alls. Frågan är då vad problemet kan vara? Jag tror fortfarande på att Steam/Hl.exe har fel information om mitt nätverk och därför, men du har varit till väldigt bra hjälp hittills. Vad tror du det är och kan det fixas? Hm, settings i steam, internet och ställ in rätt där, annars kan jag tyvärr inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 (redigerad) Om du har dual-core så avkryssa en processorkärna i aktivitetshanteraren* Redigerad 5 september, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Hm, settings i steam, internet och ställ in rätt där, annars kan jag tyvärr inte hjälpa dig Det hjälpte! ... lite. Saken är att det blev bättre. Det laggade inte lika mycket, men fortfarande, problemet kvarstog och jag kunde inte komma in på en server utan datorn frös ihop Om du har dual-core så avkryssa en processorkärna i aktivitetshanteraren* Vad är dual-core? Jag tror inte att jag har det, men berätta närmare, kanske ligger något i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Det hjälpte! ... lite. Saken är att det blev bättre. Det laggade inte lika mycket, men fortfarande, problemet kvarstog och jag kunde inte komma in på en server utan datorn frös ihop Vad är dual-core? Jag tror inte att jag har det, men berätta närmare, kanske ligger något i det. Högerklicka på processen -> Ange processortillhörighet sen om du har 2 stycken rutor, kryssa ur Processor 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Högerklicka på processen -> Ange processortillhörighet sen om du har 2 stycken rutor, kryssa ur Processor 1. Kollade och nej, har inte dual-core. Nu finns det väl ingen annan utväg än att ominstallera om det ens hjälper då det förmodligen är fel på något annat. Vad menades med att jag laddar ner steam-mappen igen och vart gör man det? Tack så otroligt mycket för hjälpen hittills iaf, vet inte vad jag skulle gjort om ni inte hade funnits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Kollade och nej, har inte dual-core. Nu finns det väl ingen annan utväg än att ominstallera om det ens hjälper då det förmodligen är fel på något annat. Vad menades med att jag laddar ner steam-mappen igen och vart gör man det? Tack så otroligt mycket för hjälpen hittills iaf, vet inte vad jag skulle gjort om ni inte hade funnits Öh, man laddar väl ner steam-installern? Och det gör man på www.steampowered.com, finns även support där som man kan söka i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) هئر فحخار مان هن مۆد_ تیپ جس سۆئرجه مۆد.. ن]گۆن تئتۆرحال_هئر فحخار مان هن مۆد_ تیپ جس سۆئرجه مۆد.. ن]گۆن تئتۆرحال_vafan händer de där hela tiden! aja hur gör man cs source mappar? villken är lättast source LLR 1.6 Redigerad 6 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 هئر فحخار مان هن مۆد_ تیپ جس سۆئرجه مۆد.. ن]گۆن تئتۆرحال_vafan händer de där hela tiden! aja hur gör man cs source mappar? villken är lättast source LLR 1.6 Lär dig använda ' Microsoft Håller med till 100%!' Innan du börjar spela CS .. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Lär dig använda ' Microsoft Håller med till 100%!' Innan du börjar spela CS .. :S OffTopic: Haha, W O R D filtret ______________________________________________- OnTopic: Men seriöst, Någon som vet hur man fixar på CS 1.6 hur man gör så att handen och vapnet är på höger sida. Hur jag än ändrar i inställningar så är det fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 OffTopic: Haha, W O R D filtret ______________________________________________- OnTopic: Men seriöst, Någon som vet hur man fixar på CS 1.6 hur man gör så att handen och vapnet är på höger sida. Hur jag än ändrar i inställningar så är det fel När jag spelade det så var det oxå sådär emellanåt. Det ändrades tillbax efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 OffTopic: Haha, W O R D filtret ______________________________________________- OnTopic: Men seriöst, Någon som vet hur man fixar på CS 1.6 hur man gör så att handen och vapnet är på höger sida. Hur jag än ändrar i inställningar så är det fel Har du testat att trycka på H och sedan välja där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Har du testat att trycka på H och sedan välja där? Huh. ingame?? Ska pröva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Huh. ingame?? Ska pröva.. Ja, sedan är det under Help om jag inte minns fel, det var så länge sedan jag spelade. Men det är den översta i raden har jag för mig, sedan ska det finna left och right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts