Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Hej, har två frågor...

1. Om jag startar ett nytt spel med en surf så blir det oknstigt och när jag surfar så åker jaghela tiden neråt vad är felet??

2.Jag får inte upp servrar på serverlistan, max 1 eller 2 tomma. Har portat router efter instruktioner på portforwading.com eller vad det heter men funkar fortfarande inte... har en Zyxel P 320W som router... Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, har två frågor...

1. Om jag startar ett nytt spel med en surf så blir det oknstigt och när jag surfar så åker jaghela tiden neråt vad är felet??

2.Jag får inte upp servrar på serverlistan, max 1 eller 2 tomma. Har portat router efter instruktioner på portforwading.com eller vad det heter men funkar fortfarande inte... har en Zyxel P 320W som router... Tack på förhand.

Hajha jag har examt samma problem och samma router, men har inte orkat fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hajha jag har examt samma problem och samma router, men har inte orkat fråga.

Haha, har funderat på att ringa dom och kolla om det på nått sätt ska gå och dra internet direkt från modemet till datorn istället men enligt dom ska det ju bara funka om det sitter som det sitter nu i och med att uttagen är "reserverade" till Tv och "framtida tjänster"  och allt annat möjligt så jag vet inte... Ska nog ringaoch prata med Telia...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF! Nu när jag spela css så var min radar borta?? hur får man tillbaka den?

Man kanske måste ha en clean verison av sitt css för att spela hide and seek för jag har typ ändrat allt?

Edit: Hur får jag upp konsolen det kommer inte upp något när jag klickar på knappen bredvid 1 har ändrat vid options

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF! Nu när jag spela css så var min radar borta?? hur får man tillbaka den?

Man kanske måste ha en clean verison av sitt css för att spela hide and seek för jag har typ ändrat allt?

Edit: Hur får jag upp konsolen det kommer inte upp något när jag klickar på knappen bredvid 1 har ändrat vid options

Gud,det där hade jag förut o,fick tillbaka det efter typ 4 veckor.. grymt störande att inte veta vart alla är :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor