Bullet Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Launch options....... Högerklicka på cs i steam, properties, launch options Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Tack Kulan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 När man spelar css så skriver folk hela tiden " bet ct" eller "bet t" och jag kan inte hitta vart man sattsar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 du måste skriva så här: /bet ct all eller /bet t all Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 du måste skriva så här: /bet ct all eller /bet t all lol Skriv bet så får du upp fakta Bet T all - Satsar alla dina pengar på T. Bet CT All - Satsar alla dina pengar på CT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 lol Skriv bet så får du upp fakta Bet T all - Satsar alla dina pengar på T. Bet CT All - Satsar alla dina pengar på CT. Det var det jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Det var det jag menade. Då menade du tydligen fel eftersom det är bet och inte /bet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 lol Skriv bet så får du upp fakta Bet T all - Satsar alla dina pengar på T. Bet CT All - Satsar alla dina pengar på CT. ok tack vf kan inte jag gå in på hide and seek servrar ?? ps. e lite noob med css Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Då menade du tydligen fel eftersom det är bet och inte /bet. Konstigt, jag skriver alltd /bet ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 ok tack vf kan inte jag gå in på hide and seek servrar ?? ps. e lite noob med css Vad är ide n seek server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Vad är ide n seek server? sök på youtube ser skit skoj ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 sök på youtube ser skit skoj ut! Gillar alla sorters grejre, menar.. Fotbolls servrar, zombie servrar osv. ska checka youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Hej, har två frågor... 1. Om jag startar ett nytt spel med en surf så blir det oknstigt och när jag surfar så åker jaghela tiden neråt vad är felet?? 2.Jag får inte upp servrar på serverlistan, max 1 eller 2 tomma. Har portat router efter instruktioner på portforwading.com eller vad det heter men funkar fortfarande inte... har en Zyxel P 320W som router... Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Hej, har två frågor... 1. Om jag startar ett nytt spel med en surf så blir det oknstigt och när jag surfar så åker jaghela tiden neråt vad är felet?? 2.Jag får inte upp servrar på serverlistan, max 1 eller 2 tomma. Har portat router efter instruktioner på portforwading.com eller vad det heter men funkar fortfarande inte... har en Zyxel P 320W som router... Tack på förhand. Hajha jag har examt samma problem och samma router, men har inte orkat fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Hajha jag har examt samma problem och samma router, men har inte orkat fråga. Haha, har funderat på att ringa dom och kolla om det på nått sätt ska gå och dra internet direkt från modemet till datorn istället men enligt dom ska det ju bara funka om det sitter som det sitter nu i och med att uttagen är "reserverade" till Tv och "framtida tjänster" och allt annat möjligt så jag vet inte... Ska nog ringaoch prata med Telia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 ok tack vf kan inte jag gå in på hide and seek servrar ?? ps. e lite noob med css Har kört hide n seek server nu, är lite sådär. Beror på om man gillar att Campa och Gömma sig. På cs_Milita var alla skit små flaskor, där var det ganska roligt aja ska dra o köra litte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) WTF! Nu när jag spela css så var min radar borta?? hur får man tillbaka den? Man kanske måste ha en clean verison av sitt css för att spela hide and seek för jag har typ ändrat allt? Edit: Hur får jag upp konsolen det kommer inte upp något när jag klickar på knappen bredvid 1 har ändrat vid options Redigerad 3 september, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Hej, har två frågor... 1. Om jag startar ett nytt spel med en surf så blir det oknstigt och när jag surfar så åker jaghela tiden neråt vad är felet?? sv_airaccelerate 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 WTF! Nu när jag spela css så var min radar borta?? hur får man tillbaka den? Man kanske måste ha en clean verison av sitt css för att spela hide and seek för jag har typ ändrat allt? Edit: Hur får jag upp konsolen det kommer inte upp något när jag klickar på knappen bredvid 1 har ändrat vid options Gud,det där hade jag förut o,fick tillbaka det efter typ 4 veckor.. grymt störande att inte veta vart alla är :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Jag tror jag har lösningen, i consolen ska du skriva cl_radaralpah 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts