JSHC Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 jag behövde bara importera skiten för att få en spray.. Han kanske inte pratar om source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Han kanske inte pratar om source? Jag har inte så stor erfarenhet om vad han spelar och importering av sprays i CS 1.6 (lr vad fan det nu är). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 jag behövde bara importera skiten för att få en spray.. jag pratar om 1.6 och CZ. Tycker inte om Source. Jag har en bild, men jag måste fixa den till en spray-fil. Själva bilden kan du göra i vilket bildredigeringsprogram. Sedan vet jag inte vilket program man använder nu för tiden för att göra om till en spray-fil. Men på den tiden jag var aktiv använde vi Wally. Testa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 ... Just det kanterna måste gå att dela på 16 har jag för mig. Antalet pixlar längs kanterna alltså. Testa ett annat program om du inte orkar räkna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Går väl att auto-siza den? Alltså att programmet räknar ut en bra storlek på bilden åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 ... Varför censura "Bilden".jpg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Invandrare kommer att slå mig om dom ser texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Letar efter ett program som gör att man kan byta sprays efter en rond så man inte behöver reconnecta. Det är för cs source typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Letar efter ett program som gör att man kan byta sprays efter en rond så man inte behöver reconnecta. Det är för cs source typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Letar efter ett program som gör att man kan byta sprays efter en rond så man inte behöver reconnecta. Det är för cs source typ. Ja, du var då lat imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Letar efter ett program som gör att man kan byta sprays efter en rond så man inte behöver reconnecta. Det är för cs source typ. du har inte lust att vänta 3 timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 joina besta servren nånsin på css 8.3.6.10:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 joina besta servren nånsin på css 8.3.6.10:27015 besta? Vad är det på servern? Ge lite info, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 besta? Vad är det på servern? Ge lite info, tack zombie server!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 zombie server!! Okej.. Svensk? Nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Varför ändras inte min fps för? Den står konstant på 60. Jag har skrivit fps_max 100 i konsolen även testat med andra nummer men inget funkar. Jag har haft 100 förut men sen formatera jag datorn sen dess har jag bara 60. Inget jag stör mig på men undrar mest bara varför-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Varför ändras inte min fps för? Den står konstant på 60. Jag har skrivit fps_max 100 i konsolen även testat med andra nummer men inget funkar. Jag har haft 100 förut men sen formatera jag datorn sen dess har jag bara 60. Inget jag stör mig på men undrar mest bara varför-. Stäng av Vertical Sync i grafikkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Stäng av Vertical Sync i grafikkortet Helt onödigt eftersom skärmen inte visar mer än vad din hz är inställd på. -freq 100 i launch options, om du inte har plattskärm då. Då kan du inte få 100 "riktiga" fps, eftersom plattskärmar klarar ~75 hz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Helt onödigt eftersom skärmen inte visar mer än vad din hz är inställd på. -freq 100 i launch options, om du inte har plattskärm då. Då kan du inte få 100 "riktiga" fps, eftersom plattskärmar klarar ~75 hz. Launch options....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts