Alle090 Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Steam, finns inget "CS" för mig där, bara HL2, som e kvar fortfarande Weird, Menar du nu i Steam mappen?? Eller hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Weird, Menar du nu i Steam mappen?? Eller hur menar du? I Lägg till/Ta bort program så finns det ett "HL2" på ca 500mb, men inge CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Inox Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Jag har problem med Counter strike source, det står "could not conect master server to recive server list" kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 I Lägg till/Ta bort program så finns det ett "HL2" på ca 500mb, men inge CS Men det står att det finns i Steam? Alltså du vill avinstallera HL2 för att få plats? Men du har inte fått så mycket plats över?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Men det står att det finns i Steam? Alltså du vill avinstallera HL2 för att få plats? Men du har inte fått så mycket plats över?? Jag avinstallera det från Steam, inte på plats, och det finns inte kvar i spel-listan på steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Jag avinstallera det från Steam, inte på plats, och det finns inte kvar i spel-listan på steam OK... Men vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 OK... Men vad är problemet? Det är inget problem alls, blev bara lite förvånad att min Steam mapp fortfarande var 4,5gig, både före o efter jag tob bort half-life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Hur fixar man sin egen RPG-server? Tänkte prova lägga upp en mot botar till en början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Hur fixar man sin egen RPG-server? Tänkte prova lägga upp en mot botar till en början. Inte svårt har haft en RPG server. ladda ner Mani admin plugin ladda ner matteventscrip eller vad det hette. ladda ner RPG mod readme följer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Inte svårt har haft en RPG server. ladda ner Mani admin plugin ladda ner matteventscrip eller vad det hette. ladda ner RPG mod readme följer med. Jaså du? Fick du igång servern? Trodde du inte fick igång den med mani.. (No Offence) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Inte svårt har haft en RPG server. ladda ner Mani admin plugin ladda ner matteventscrip eller vad det hette. ladda ner RPG mod readme följer med. Snälla, Lär dig skriva Inte så svårt, "Inte svårt" Låter inte SÅ rätt. Jag antar att Lajnux VET Att man ska ha Mani plugin, Det är bara å söka på nått. Beror ju ochså på vilket RPG du ska ha Jaså du? Fick du igång servern? Trodde du inte fick igång den med mani.. (No Offence) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Jaså du? Fick du igång servern? Trodde du inte fick igång den med mani.. (No Offence) Nej servern funkar ej. Men jag har haft en förut innan det cpade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) Var kan man hitta en spray till 1.6 som ser ut som den här skylten? Redigerad 11 augusti, 2007 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Var kan man hitta en spray till 1.6 som ser ut som den här skylten? Gör en egen? program å sånt finns på fpsbanana tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 mix på source? nån på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Hur gör man bilder till sprays? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Hur gör man bilder till sprays? Själva bilden kan du göra i vilket bildredigeringsprogram. Sedan vet jag inte vilket program man använder nu för tiden för att göra om till en spray-fil. Men på den tiden jag var aktiv använde vi Wally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 När jag försöker lägga in ip till favoriter så läggs den ej in, så finns det något sätt att genom document lägga in serverrna manuellt, inte genom CSS egna inom spelet, utan manuellt, genom C/Program/Counter-Strike etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Själva bilden kan du göra i vilket bildredigeringsprogram. Sedan vet jag inte vilket program man använder nu för tiden för att göra om till en spray-fil. Men på den tiden jag var aktiv använde vi Wally. jag behövde bara importera skiten för att få en spray.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Jag har en bild, men jag måste fixa den till en spray-fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts