GTaJäGaReN Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag tänkte just börja spela CS när jag märkte att HL skivan är för repig för att spelas Man behöver inte Half-Life skivan för att spela Counter-Strike! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Man behöver inte Half-Life skivan för att spela Counter-Strike! Jag vet. Men HALFLIFE installeras inte med alla filer när jag installerar det. Så därför funkar inte HL eller CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 vad tråkigt eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag håller på med en CS sida! Just nu ska jag inte uppdatera den, för nu ska jag testa lite på cs.. Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jag vill lira.. dock att jag kan inte Creata.. Kan nån göra det? adda mig på msn [emil_eriksson11@hotmail.com] så kan vi snacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 jag vill lira wc3mod med någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jag håller på med en CS sida! Just nu ska jag inte uppdatera den, för nu ska jag testa lite på cs.. Länk Skulle vara bra med en CS-sida i länkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) Skulle vara bra med en CS-sida i länkar jäjä, ska fixa de! sen... Redigerad 2 juni, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Nån som vill lira lite sen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 prova: soswe.no-ip.biz Inte mycket folk där... men du kan ju locka dit några..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 prova: soswe.no-ip.biz Inte mycket folk där... men du kan ju locka dit några..? hur funkar den där dumma saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Ska vi på gtasajten, som spelar cs skapa en clan? "gtasajten clanen" eller nåt sånt! isf, vem vill vara clanledare? (om man måste ha en..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Hmm... Alltså, jag tror inte att jag lirar i NordicAssassins längre... Jag skulle kunna hoppa in och fixa till en GTAsajten klan, har lite erfarenhet av klaner och hur man sköter det etc. Men om vi ska heta typ #GTAsajten | deLtanatoR, så måste vi ha tillstånd från Hultan först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 (redigerad) förut förökte jag skapa en clan men det gick inte så bra men om Deltanator e clanledare ere säkert att det går! Redigerad 6 juni, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Hmm... Alltså, jag tror inte att jag lirar i NordicAssassins längre... Jag skulle kunna hoppa in och fixa till en GTAsajten klan, har lite erfarenhet av klaner och hur man sköter det etc. Men om vi ska heta typ #GTAsajten | deLtanatoR, så måste vi ha tillstånd från Hultan först.. du får väl PM:a honom.. då ska jag nog heta GTAsajten | gtahunter så PM:a hultanius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 hur funkar den där dumma saken? vad menar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 vad menar du de där "ip:t".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 hur det funkar? man skaffar ett dns och sedan är det bara att skriva in ip:t så har man ett "namn" istället för siffror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Nån som vill lira en PCW 2v2 ? Mot mig och en annan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts