Gof Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Kan jag ta reda på min CD-key via Steam eller måste jag ha manualen kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Skulle det inte vara mysigt om vi skapade GTASajten-CS 1.6/Source klan Palla klan. Jag skulle dock vilja vara med och köra lite Source-matcher med några GTAsajtare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Palla klan. Jag skulle dock vilja vara med och köra lite Source-matcher med några GTAsajtare. Jo det skulle vara roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Happ, nu har den där röda ploppen i mitt AWP-sikte försvunnit. Hur får jag tillbaks den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Happ, nu har den där röda ploppen i mitt AWP-sikte försvunnit. Hur får jag tillbaks den? Finns det en röd plopp i AWP-siktet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Ja, den där myskosaken i mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) *Glöm det* Redigerad 13 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Finns det en röd plopp i AWP-siktet? På Condition Zero och 1.6 finns det en sån plubb, i source är det bara som ett kryss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 På Condition Zero och 1.6 finns det en sån plubb, i source är det bara som ett kryss Haha. Har jag aldrig tänkt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Happ, nu har den där röda ploppen i mitt AWP-sikte försvunnit. Hur får jag tillbaks den? crosshair 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Jag har ett jobbigt problem (kommer inte ihåg om jag frågat här förut) När jag spelar CZ eller Source så efter några minuter så blir skärmen svart, men datorn verkar vara igång fortfarande. Och måste starta om datorn för att spelet ska fungera igen... men skärmen blir svart efter några minuters spelande igen då. Redigerad 26 maj, 2007 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Kan jag använda det här för att spela CS 1.6 på Steam? Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Kan jag använda det här för att spela CS 1.6 på Steam? Webhallen. Nope, kör på den här http://www.webhallen.com/prod.php?id=46413 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 (redigerad) Kan jag använda det här för att spela CS 1.6 på Steam? Webhallen. Japp. När du har aktiverat koden får du tillgång till en mängd spel gjorda på HL-motorn. Redigerad 27 maj, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Nope, kör på den här http://www.webhallen.com/prod.php?id=46413 Japp. När du har aktiverat koden får du tillgång till en mängd spel gjorda på HL-motorn. Nu vet jag inte vem jag ska lita på. Om den Godfather funkar så köper jag ju hellre det eftersom det är billigare. Är någon 100% på att den funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Jag är 100% på att Counter-Strike - Anthology fungerar. Har den nämligen själv, kan spela både 1.6 och CZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Japp. När du har aktiverat koden får du tillgång till en mängd spel gjorda på HL-motorn. Det går inte, jag köpte det och fick INTE tillgång till cs 1.6. Köp Counter Strike och INTE HL, R2D2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Nu vet jag inte vem jag ska lita på. Om den Godfather funkar så köper jag ju hellre det eftersom det är billigare. Är någon 100% på att den funkar? Mina polare har då köpt Half-life Anthology och fick med 1.6 och HL + alla dess expansions. Men ta Counter-Strike Anthology istället då jag förmodar att du bara vill spela CS och inte Half-life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Mina polare har då köpt Half-life Anthology och fick med 1.6 och HL + alla dess expansions. Men ta Counter-Strike Anthology istället då jag förmodar att du bara vill spela CS och inte Half-life. Isåfall har han haxat steam, eftersom 1.6 inte medföljer HL1 Anthology. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts