oldsmobile Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jag spelar endast default maps och ladder-maps, De_cpl_mill t.ex, och spelar bara med faktiskt personer som spelar på skill, inte på deras HP. Go klanka ner på dig själv, tönt. Hahah lol. Du spelar vad du vill och jag spelar vad jag vill ok? //oldssss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Måste tipsa om en CSS-server. Man är möbler som springer runt. Eller, det ena laget, CT är möbler och T ska springa runt och leta upp dem. Man är föremål som matchar kartan, oljetunnor, stolar, radios, krukor och annat. IP: 85.234.148.9:27055 EDIT: Den stängdes ner nu, lägg iaf till IPt till favorites och testa någon gång! Redigerad 28 april, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 E zombie horde svårt o fixa? kan man göra så man kan starta bara vissa banor o lira single player? eller e det nåt mera? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Hahahaha Vad var det för kul med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vad var det för kul med det? Jag tyckte också att det var lite kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jag tyckte också att det var lite kul.. Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Hahahaha Surt,du postade klockan 13:38 -- Har steam fått server problem igen? Det har liksom kaputtat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Surt,du postade klockan 13:38 -- Har steam fått server problem igen? Det har liksom kaputtat. Funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Funkar för mig. Jajamen,det var bara lite tillfälliga avbrott,det funkade någon minut efter att jag skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Måste tipsa om en CSS-server. Man är möbler som springer runt. Eller, det ena laget, CT är möbler och T ska springa runt och leta upp dem. Man är föremål som matchar kartan, oljetunnor, stolar, radios, krukor och annat. IP: 85.234.148.9:27055 EDIT: Den stängdes ner nu, lägg iaf till IPt till favorites och testa någon gång! Låter kul, måste testa nångång.. Vad hette modden, och spelades den på "vanliga" banor, t.ex dust2, inferno...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 HJÄLP! Hallå! Min navigator på css har slutat fungera,den funkar när man är spectator,men direkt när man går ur spectator och spawnar så försvinner den! Hoppas min tunna beskrivning hjälper er att förstå. Tacksam för svar! (kanske gör en video och lägger upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 HJÄLP! Hallå! Min navigator på css har slutat fungera,den funkar när man är spectator,men direkt när man går ur spectator och spawnar så försvinner den! Hoppas min tunna beskrivning hjälper er att förstå. Tacksam för svar! (kanske gör en video och lägger upp) Vad då för navigator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Vad då för navigator? Kartan (i vänstra hörnet längst upp),gps:en,mapen,[insert Name Here] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 HJÄLP! Hallå! Min navigator på css har slutat fungera,den funkar när man är spectator,men direkt när man går ur spectator och spawnar så försvinner den! Hoppas min tunna beskrivning hjälper er att förstå. Tacksam för svar! (kanske gör en video och lägger upp) Så på alla servrar? Kan ju va så att Hostern tycker det är något fusk med det Och tar bort den när man spelar O lägger in i gen när man är spect ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 (redigerad) Så på alla servrar? Kan ju va så att Hostern tycker det är något fusk med det Och tar bort den när man spelar O lägger in i gen när man är spect ^.^ Jajamen precis alla,även om jag gör en egen >.< Funderar på att ominstallera cs.. Redigerad 4 maj, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Hur får man fram framerate och allt det där i CSS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Hur får man fram framerate och allt det där i CSS? Det är väll något man skriver i konsollen? som på dem andra CS spelen? bara lite krångligare att få fram konsollen på Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Det är väll något man skriver i konsollen? som på dem andra CS spelen? bara lite krångligare att få fram konsollen på Source Jag vet hur man får fram konsollen i source. Jag vill bara veta vad kommandot är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Jag vet hur man får fram konsollen i source. Jag vill bara veta vad kommandot är. net_graph <nummer> Brukar köra på net_graph 3 eller 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 (redigerad) Skulle det inte vara mysigt om vi skapade GTASajten-CS 1.6/Source klan Redigerad 6 maj, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts