Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Måste tipsa om en CSS-server. Man är möbler som springer runt. Eller, det ena laget, CT är möbler och T ska springa runt och leta upp dem. Man är föremål som matchar kartan, oljetunnor, stolar, radios, krukor och annat.

IP: 85.234.148.9:27055

EDIT: Den stängdes ner nu, lägg iaf till IPt till favorites och testa någon gång!

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste tipsa om en CSS-server. Man är möbler som springer runt. Eller, det ena laget, CT är möbler och T ska springa runt och leta upp dem. Man är föremål som matchar kartan, oljetunnor, stolar, radios, krukor och annat.

IP: 85.234.148.9:27055

EDIT: Den stängdes ner nu, lägg iaf till IPt till favorites och testa någon gång!

Låter kul, måste testa nångång..

Vad hette modden, och spelades den på "vanliga" banor, t.ex dust2, inferno...? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HJÄLP!

Hallå!

Min navigator på css har slutat fungera,den funkar när man är spectator,men direkt när man går ur spectator och spawnar så försvinner den!

Hoppas min tunna beskrivning hjälper er att förstå.

Tacksam för svar! :mellow: (kanske gör en video och lägger upp)

Vad då för navigator?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HJÄLP!

Hallå!

Min navigator på css har slutat fungera,den funkar när man är spectator,men direkt när man går ur spectator och spawnar så försvinner den!

Hoppas min tunna beskrivning hjälper er att förstå.

Tacksam för svar! :o (kanske gör en video och lägger upp)

Så på alla servrar? Kan ju va så att Hostern tycker det är något fusk med det Och tar bort den när man spelar O lägger in i gen när man är spect ^.^ :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så på alla servrar? Kan ju va så att Hostern tycker det är något fusk med det Och tar bort den när man spelar O lägger in i gen när man är spect ^.^ :mellow:

Jajamen precis alla,även om jag gör en egen >.<

Funderar på att ominstallera cs.. :o

post-9968-1178309501_thumb.jpg

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor