oldsmobile Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Idag lirade jag på en rpg server men den var helt buggad . kolla HP ja har satt 6 på hp 6 gånger 25 = 150 150+100=250 så jag borde ha haft 250 hp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Hej! Har letat runt lite efter hur man tar bort något vapten så det inte går att använda. (Restricted) Men har inte hittat nån vettig sida. Ni kanske vet nån sida eller har det på minnet. Hur gör man för att få ett vapen restricted? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Hej! Har letat runt lite efter hur man tar bort något vapten så det inte går att använda. (Restricted) Men har inte hittat nån vettig sida. Ni kanske vet nån sida eller har det på minnet. Hur gör man för att få ett vapen restricted? 1.6 eller source? Redigerad 13 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 MAFIA_KING : CS 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 MAFIA_KING : CS 1.6 Om du har amxx så ska du ta bort ; framför restricted.amxx i nån av .ini-filerna. plugins.ini tror jag det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag har ett fel på mitt stream, jag uppskattar om ni hjälper mig. Jag har fått en felrapport på det hela, Checka rapporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Nån som vet nån bra sida man kan fixa vapen skins på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Nån som vet nån bra sida man kan fixa vapen skins på? www.fpsbanana.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Jag har ett fel på mitt stream, jag uppskattar om ni hjälper mig. Jag har fått en felrapport på det hela, Checka rapporten. Gör som de står? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Någon som vill lira lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Någon som vill lira lite? På vad? 1.6? Source? CZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Yo. Mitt CS 1.6 har helt plötsligt blivit skitsegt, när jag har startat det och tryckeer på till exempel "Find servers" så tar det 10 sekunder innan den kommer upp och när jag väljer en sever tar det flera minuter att komma in, oftast inte alls. Det går jättesakta och brukar till slut frysa helt. Vad kan problemet vara? Datorn är det inget fel på, den funkar jättebra men CS är segt hela tiden. Jag har testat att installera om. Tack på förhand-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Inox Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Finns det något kommando att skriva i konsolen när man spelar Gun game så att man börjar med full ammunition istället för att bara börja med ett magasin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Blev nyss lvl 666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Blev nyss lvl 666 Lol, att köra rpg är så jävla tråkigt och rent utsagt värdelöst. Att du ens orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Lol, att köra rpg är så jävla tråkigt och rent utsagt värdelöst. Att du ens orkar. Men herregud.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Inox Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Sha e det någon som vet vad man ska skriva i konsolen för att ladda en ljudfil? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Lol, att köra rpg är så jävla tråkigt och rent utsagt värdelöst. Att du ens orkar. Bara för att ingen annan vill spela Barbie med dig så behöver du inte klanka ner på andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Bara för att ingen annan vill spela Barbie med dig så behöver du inte klanka ner på andra. Jag spelar endast default maps och ladder-maps, De_cpl_mill t.ex, och spelar bara med faktiskt personer som spelar på skill, inte på deras HP. Go klanka ner på dig själv, tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jag spelar endast default maps och ladder-maps, De_cpl_mill t.ex, och spelar bara med faktiskt personer som spelar på skill, inte på deras HP. Go klanka ner på dig själv, tönt. Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts