Karatemorfar Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) Får det här meddelandet när jag ska starta Steam. Någon som vet varför? *edit råkade bli två bilder. de är likadana Redigerad 27 mars, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Hurra! Fick tillbaka mitt account som varit borta i ett år! Nu har jag source igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Hurra! Fick tillbaka mitt account som varit borta i ett år! Nu har jag source igen Nice, vad var det för fel på det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Nice, vad var det för fel på det då? Nån hade hackat det :/ Fick tillbaka accet för ungefär 2 månader sen, men gick inte att skapa nytt lösen, men nu är det fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 CS är muppat fan, när jag joinar en server, så får jag vänta skitlänge, och sen när jag äntligen ska in och spela, då blir det server timed out! Vad ska jag göra, installera om skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Du ska besöka Steam support. http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...amp;p_topview=1 Det kanske är ditt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Nån som vill ha Counter Strike Source gästpass? Jag har ett och ger den till den som vinner denna tävling. Tävlingen går ut på att den som kommer på den siffran som är den 1488 decimalen i π vinner, Regler: *Adda jens_lundblad@hotmail.com (MSN) och gissa *Varje Email får En Gissning *Man får använda google Let The Game Begin. Redigerad 7 april, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Nån som vill ha Counter Strike Source gästpass? Jag har ett och ger den till den som vinner denna tävling. Tävlingen går ut på att den som kommer på den siffran som är den 1488 decimalen i Ï€ vinner, Regler: *Adda jens_lundblad@hotmail.com (MSN) och gissa *Varje Email får En Gissning *Man får använda google Let The Game Begin. Ja, jag kan svaret men du svarar inte på msn Redigerad 7 april, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Ja, jag kan svaret men du svarar inte på msn Men det roliga är att du svara fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 hur stänger man av auto team balance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 hur stänger man av auto team balance? mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Get ur 3 Gäst pass till source , PM:A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Är det något fel på css? på varje server jag går in på så har jag 90-110 ping och fler säger att dom har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Är det något fel på css? på varje server jag går in på så har jag 90-110 ping och fler säger att dom har samma problem. Typ samma problem för nån i klassen. Han har trådlös uppkoppling till routern och ibland när han ska, nja lira, så kan han gå upp i 700-1200 ping på svenska servrar. Men jag vet inte vad ditt problem är... Vilka servrar är du inne på då (land)? Du kanske gör något i bakgrunden som suger på nätet... Jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Typ samma problem för nån i klassen. Han har trådlös uppkoppling till routern och ibland när han ska, nja lira, så kan han gå upp i 700-1200 ping på svenska servrar. Men jag vet inte vad ditt problem är... Vilka servrar är du inne på då (land)? Du kanske gör något i bakgrunden som suger på nätet... Jag vet inte. Lol, trådlös router suger och därför använder jag det inte. jag lirar svenska servrar, har inget som drar på nätet i bakgrunden och bara 1 dator inkopplad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Lol, trådlös router suger och därför använder jag det inte. jag lirar svenska servrar, har inget som drar på nätet i bakgrunden och bara 1 dator inkopplad. Varför skulle det vara sämre än "icke trådlös"? --- Btw, varför har alla massa gästpass de vill dela ut? Minst 5 som frågat om jag vill ha nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Nu får någon förklara för mig vad gästpass är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Varför skulle det vara sämre än "icke trådlös"? --- Btw, varför har alla massa gästpass de vill dela ut? Minst 5 som frågat om jag vill ha nu. Man fick dom gratis av steam för att man hade köpt Source Nu får någon förklara för mig vad gästpass är. 3dagar trail av source som du kan ge bort till kompisar om du äger source! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Varför skulle det vara sämre än "icke trådlös"? För du måste betala en jävla massa om du vill ha en bra trådlös router, investerar du inte i det kan man inte ha den mer än typ 2-3 meter ifrån för att kunna få full effekt. Dom suger alltså eftersom tekniken inte är finslipad än. Det är väl bara vad jag tycker antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts