Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

150 000 medlemmar kan inte ha fel..

Aja, ska sluta gå off nu..

http://video.google.com/videoplay?docid=-8...wn+Still+mighty

Fick lägga upp något vettigt.

Vadå 150 000 medlemmar kan inte ha fel? så bara för att jag har fått för mig att M$ ska köpa alla spelbolag i världen och säger det till alla på forumet och ni tror på det så blir det automatiskt så? :)

Filmen: riktigt sämst...4 minuter intro eller vadå? efter varje frag lägger han dit en "flashbang" så man inte ska kunna se när han dödar, väldigt kul.

Gillade dock när han stog och väntade på att dom skulle dra så gick han och deffade ^.-

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå 150 000 medlemmar kan inte ha fel? så bara för att jag har fått för mig att M$ ska köpa alla spelbolag i världen och säger det till alla på forumet och ni tror på det så blir det automatiskt så? :)

Filmen: riktigt sämst...4 minuter intro eller vadå? efter varje frag lägger han dit en "flashbang" så man inte ska kunna se när han dödar, väldigt kul.

Gillade dock när han stog och väntade på att dom skulle dra så gick han och deffade ^.-

Synd att han inte hinner ninjadeffen =D kollade den live. fan vad jag garvade

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Justin Dejong är en av CS världens mest kända, iallafall hos oss oldschools som lirat länge, han höll på mycket med mapping, han har t.ex gjort just de_dust2 (inte helt själv men) Varför han står med på mapen är för att han begick självmord. Han gjorde även de_docks och han nickade Noth1ng ingame. Han var även med och skapade CS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Justin Dejong är en av CS världens mest kända, iallafall hos oss oldschools som lirat länge, han höll på mycket med mapping, han har t.ex gjort just de_dust2 (inte helt själv men) Varför han står med på mapen är för att han begick självmord. Han gjorde även de_docks och han nickade Noth1ng ingame. Han var även med och skapade CS.

Eftersom jag gissar att du är ungefär 14-15 så gissar jag att du är en riktig oldschool som lirade när han var 5 eller? inte så troligt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe typ samma...det var dagar när man följde med brorsan på lan och alla satt där o lira. ^^

Här lånade dom t.om skolsalarna ibland för att kunna lana, det var massor som spelade..över 30 pers ibland.

Mjo, en av brorsans kompisar fick lära mig hur man köpte ammo :rolleyes: Det var på WON tiden det, sen kom STEAM (Beta), då var det kört.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett problem med min css server. Jag har gjort om den när jag har laggt in mitt steam ID har laddat ner mani admin plugin 1.1.0zK. Och när jag startar servern går in på min server. Så skriver jag Bind "p" admin i consolen. sen trycker jag på esc trycker på p men får inga saker upp. Och jag kollar i consolen då står det unknown admin!. Vad är felet?.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan så värdelöst cs är ibland...var inne på en Deathmatch server för att ha lite kul med en kompis, det första som hände han i cs var att han blev HS'ad av en fuskare som sprang runt med speedhack+360 degree aim = odödlig...kul kul. :)

Reportera det till de som har gjort cs eller steam. Så brukar jag göra.

Redigerad av Solidsnake
Länk till kommentar
Dela på andra sidor