MAFIA_KING Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) 150 000 medlemmar kan inte ha fel.. Aja, ska sluta gå off nu.. http://video.google.com/videoplay?docid=-8...wn+Still+mighty Fick lägga upp något vettigt. Vadå 150 000 medlemmar kan inte ha fel? så bara för att jag har fått för mig att M$ ska köpa alla spelbolag i världen och säger det till alla på forumet och ni tror på det så blir det automatiskt så? Filmen: riktigt sämst...4 minuter intro eller vadå? efter varje frag lägger han dit en "flashbang" så man inte ska kunna se när han dödar, väldigt kul. Gillade dock när han stog och väntade på att dom skulle dra så gick han och deffade ^.- Redigerad 16 mars, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Vadå 150 000 medlemmar kan inte ha fel? så bara för att jag har fått för mig att M$ ska köpa alla spelbolag i världen och säger det till alla på forumet och ni tror på det så blir det automatiskt så? Filmen: riktigt sämst...4 minuter intro eller vadå? efter varje frag lägger han dit en "flashbang" så man inte ska kunna se när han dödar, väldigt kul. Gillade dock när han stog och väntade på att dom skulle dra så gick han och deffade ^.- Synd att han inte hinner ninjadeffen =D kollade den live. fan vad jag garvade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Hittade den här bilden när jag lirade d2, startade en egen server för att hinna ta print. Vem är personen som har dött? Har någon av er sett bilden förut? http://img67.imageshack.us/img67/4696/dedust20000ei7.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Hittade den här bilden när jag lirade d2, startade en egen server för att hinna ta print. Vem är personen som har dött? Har någon av er sett bilden förut? http://img67.imageshack.us/img67/4696/dedust20000ei7.th.jpg Såg den för länge sedan. Vet inte vem det är dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Hittade den här bilden när jag lirade d2, startade en egen server för att hinna ta print. Vem är personen som har dött? Har någon av er sett bilden förut? http://img67.imageshack.us/img67/4696/dedust20000ei7.th.jpg Var väl nån av dom som gjorde dust2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Justin Dejong är en av CS världens mest kända, iallafall hos oss oldschools som lirat länge, han höll på mycket med mapping, han har t.ex gjort just de_dust2 (inte helt själv men) Varför han står med på mapen är för att han begick självmord. Han gjorde även de_docks och han nickade Noth1ng ingame. Han var även med och skapade CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Justin Dejong är en av CS världens mest kända, iallafall hos oss oldschools som lirat länge, han höll på mycket med mapping, han har t.ex gjort just de_dust2 (inte helt själv men) Varför han står med på mapen är för att han begick självmord. Han gjorde även de_docks och han nickade Noth1ng ingame. Han var även med och skapade CS. Eftersom jag gissar att du är ungefär 14-15 så gissar jag att du är en riktig oldschool som lirade när han var 5 eller? inte så troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Eftersom jag gissar att du är ungefär 14-15 så gissar jag att du är en riktig oldschool som lirade när han var 5 eller? inte så troligt. Han sa aldrig det du just påpekade, eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Eftersom jag gissar att du är ungefär 14-15 så gissar jag att du är en riktig oldschool som lirade när han var 5 eller? inte så troligt. Började när jag var 6 på min brors LAN som han hade hemma, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Började när jag var 6 på min brors LAN som han hade hemma, ja. Och du har lirat sen dess? oj fyfaen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Och du har lirat sen dess? oj fyfaen. Till och från, ja, mest public de första åren sen för 2 år sen började jag med klanlir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Till och från, ja, mest public de första åren sen för 2 år sen började jag med klanlir. Hehe typ samma...det var dagar när man följde med brorsan på lan och alla satt där o lira. ^^ Här lånade dom t.om skolsalarna ibland för att kunna lana, det var massor som spelade..över 30 pers ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Hehe typ samma...det var dagar när man följde med brorsan på lan och alla satt där o lira. ^^ Här lånade dom t.om skolsalarna ibland för att kunna lana, det var massor som spelade..över 30 pers ibland. Mjo, en av brorsans kompisar fick lära mig hur man köpte ammo Det var på WON tiden det, sen kom STEAM (Beta), då var det kört.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag har ett problem med min css server. Jag har gjort om den när jag har laggt in mitt steam ID har laddat ner mani admin plugin 1.1.0zK. Och när jag startar servern går in på min server. Så skriver jag Bind "p" admin i consolen. sen trycker jag på esc trycker på p men får inga saker upp. Och jag kollar i consolen då står det unknown admin!. Vad är felet?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Jag får inte mitt steam acc att fungera. Skickar efter en kod och får den, men det står att jag ska ha den i secret answer också, men det fungerar inte Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Fan så värdelöst cs är ibland...var inne på en Deathmatch server för att ha lite kul med en kompis, det första som hände han i cs var att han blev HS'ad av en fuskare som sprang runt med speedhack+360 degree aim = odödlig...kul kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Fan så värdelöst cs är ibland...var inne på en Deathmatch server för att ha lite kul med en kompis, det första som hände han i cs var att han blev HS'ad av en fuskare som sprang runt med speedhack+360 degree aim = odödlig...kul kul. Reportera det till de som har gjort cs eller steam. Så brukar jag göra. Redigerad 24 mars, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Reportera det till de som har gjort cs eller steam. Så brukar jag göra. haha, seriöst? =D de bannar INGEN som inte åkt fast av VAC eller baxat extremt många accs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 haha, seriöst? =D de bannar INGEN som inte åkt fast av VAC eller baxat extremt många accs Haha. Jo då. Dom bannade ett av mina accounts. Tog dom 5 månader dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Jag blev bannad förra veckan för att jag haxxade runt i julas. Snabba rackare på Valve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts