Polisen Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Skulle jag bra gärna vilja se.. Jupp.. de skulle du . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Senast jag kolla så lira inte HeatoN och NiP source Världen är full av fakenickers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Mmm, jag gick ur spelet ganska fort, men han sa senare att om man dödar tre personer, så får man ett vapen, och sen går det vidare sådär. Det var nog lika spel som du pratar om, bara det att jag gick ut innan allt det är hände. GunGame-servrar är ju skitroliga (gg-maps) . Det går ut på det här sättet, du börjar med t.ex. (pistoler, 1a pistolen, glock) sen shotguns, sen smg's, rifles, sen granat, sen till sist kniv . Om man vill gå upp i level direkt, så döda nån med högre level än dig. Men om du dödar några med lägre levels, så måste du döda typ 3. Edit: Har flera gånger kommit upp i kniv-leveln (det är då det är som roligast, speciellt om man dödar många ) Redigerad 13 mars, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 GunGame-servrar är ju skitroliga (gg-maps) . Det går ut på det här sättet, du börjar med t.ex. (pistoler, 1a pistolen, glock) sen shotguns, sen smg's, rifles, sen granat, sen till sist kniv . Om man vill gå upp i level direkt, så döda nån med högre level än dig. Men om du dödar några med lägre levels, så måste du döda typ 3. Edit: Har flera gånger kommit upp i kniv-leveln (det är då det är som roligast, speciellt om man dödar många ) De går ju typ på 10 mins att "vinna", GG suger .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Counter-strike: The movie. Redigerad 13 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Counter-strike: The movie. (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) Det kommer antagligen inte bli speciellt bra men det blir nog sevärt Men innan gruppen kan slutföra uppdraget att förhindra ett bombattentat måste de ta itu med interna problem som hotar att splittra dem: den kaxiga nybörjaren som desperat försöker bli accepterad, teamkillern som måste leva med konsekvenserna av en dödsolycka och den osäkra talangen som anklagas för att vara gay. Redigerad 13 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Counter-strike: The movie. Det där såg jag typ år 2001 på Nordicgamers, men efter att inte hört något mer trodde jag de hade gett upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Counter-strike: The movie. DEN MÅSTE MAN FAN SE !!!! Tänk dig Colin farell: "I'm defusing the bomb, cover me, FUCK THEIR SHOOTING AT ME... FUCKING COVER ME... O sen ben afflek (stavning? :S): "Yes i got him with awp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Nää, Ben Affleck (Stavningen? ) ska ju stå AFK Redigerad 15 mars, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Nää, Ben Affleck (Stavningen? ) ska ju stå AFK Colin ska stå och kniva bomben för han har inte en aning om hur man defusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Colin ska stå och kniva bomben för han har inte en aning om hur man defusar. Och så kommer eliten och ninjadeffar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Colin ska stå och kniva bomben för han har inte en aning om hur man defusar. Inte ens ett barn är så dumt oh knivar på en bomb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Inte ens ett barn är så dumt oh knivar på en bomb ... Det är ju så man deffar en riktig bomb, klipper/knivar av en av kablarna Vad han menar är att det är många "noobs" som knivar ist för att använda "use" Redigerad 15 mars, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 ... Det är ju så man deffar en riktig bomb, klipper/knivar av en av kablarna Vad han menar är att det är många "noobs" som knivar ist för att använda "use" Men jaha, påminner mig om en händelse för någon månad sen då en "noob" var sist kvar, han dödade den sista terroristen och hadde gott om tid på sig att defusa bomben men vad gör han ? Jo han går fram till bomben och försöker skjuta den och hoppa på den Han dog, sen skrev han i chatten "How do you defuse the bomb" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Hoppas ni är medvetna om att Yttermera är en skoj/fake sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Hoppas ni är medvetna om att Yttermera är en skoj/fake sida Och det är nordicgamers också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Och det är nordicgamers också? Ingen aning, jag hänger inte på skitsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Ingen aning, jag hänger inte på skitsidor Nää, det är ju bara sveriges ledande spelportal med 150 000 medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Nää, det är ju bara sveriges ledande spelportal med 150 000 medlemmar ah, så att en sida är bra för att den har mycket medlemar! ah, jag som trodde att det handlade om innehåll eller nåt åt det hållet, ack så fel man kan ha Redigerad 15 mars, 2007 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 ah, så att en sida är bra för att den har mycket medlemar! ah, jag som trodde att det handlade om innehåll eller nåt åt det hållet, ack så fel man kan ha 150 000 medlemmar kan inte ha fel.. Aja, ska sluta gå off nu.. http://video.google.com/videoplay?docid=-8...wn+Still+mighty Fick lägga upp något vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts