Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Nja, har väl hänt några gånger.. Men det brukade lossna för mig.. Men, i dunno, pröva ta bort clientregistry.blob i steam mappen, det brukar hjälpa till i många situationer :)

Funkade inte >_<

Ibland kan jag spela om jag kommer in på den första servern jag försöker komma in på. Men om jag vill byta eller om det inte funkar är det bara stänga av och prova senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

RPG är skit tråkigt :|

Du dödar, får krediter och köper mer HP eller något blablabla jag har vart max level alla gånger jag lirat en sån nab server :|

Tror att det är tvärt om, att du suger på RPG, du får inga krediter och är lvl 0 hela tiden ,därför gillar du inte dom <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kompis bad mig prova hans server. Jag gick in och trodde att det skulle vara det vanliga "T plantar och CT deffar"-spelet. Istället möttes jag av ett kaos. Alla sprang runt och sköt varandra, jag kunde inte köpa vapen, utan hade en kniv. Jaha, tänkte jag och gav mig ut på jakt. Jag knivade en ct och fick ett vapen, sköt någon och sen dog jag. Började om med kniv och så gick det runt.

Vad var det för typ av spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kompis bad mig prova hans server. Jag gick in och trodde att det skulle vara det vanliga "T plantar och CT deffar"-spelet. Istället möttes jag av ett kaos. Alla sprang runt och sköt varandra, jag kunde inte köpa vapen, utan hade en kniv. Jaha, tänkte jag och gav mig ut på jakt. Jag knivade en ct och fick ett vapen, sköt någon och sen dog jag. Började om med kniv och så gick det runt.

Vad var det för typ av spel?

Tror jag har spelat det också, men att alla börjar med kniv första rundan, sen dödar man och går upp "level" och får t.ex en deagle, sen när man dör spawnar man på den "leveln" man är på.. Alltså på den jag körde på så hade man kvar "leveln" -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror jag har spelat det också, men att alla börjar med kniv första rundan, sen dödar man och går upp "level" och får t.ex en deagle, sen när man dör spawnar man på den "leveln" man är på.. Alltså på den jag körde på så hade man kvar "leveln" ^_^

Mmm, jag gick ur spelet ganska fort, men han sa senare att om man dödar tre personer, så får man ett vapen, och sen går det vidare sådär. Det var nog lika spel som du pratar om, bara det att jag gick ut innan allt det är hände. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm, jag gick ur spelet ganska fort, men han sa senare att om man dödar tre personer, så får man ett vapen, och sen går det vidare sådär. Det var nog lika spel som du pratar om, bara det att jag gick ut innan allt det är hände. :teehee:

Det kallas gungame och är skitroligt om man har tråkigt :teehee:

Det är olika på olika servrar, på vissa behövs en kill för att gå upp i lvl, på några 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm, det är därför jag lirar i en high-klan och äger sönder din lilla newbie ass.

Lol, jag äger dig och hela din klan. ..

uhm skulle jag kanske säga, Jag äger dig och din två vänner ... eller skit samma jag skriver klan

Redigerad av Polisen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor